טיפולים אסתטיים לקהל צעיר: למה לחכות אם אפשר כבר עכשיו

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר חזן
השאירו פרטים או חייגו
077-9973516

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואה אסתטית

    אידיאל היופי קיים כבר אלפי שנים, אם פעם עולם הניתוחים הפלסטיים והטיפולים האסתטיים היה נתפס כתחום שרווח בעיקר בקרב נשים בגילאי 40+, הרי שהיום הגיל הממוצע שבו מתחילים בטיפולים אסתטיים שונים ירד משמעותית והגיע כבר לגילאי 18+

    צפו בד"ר לאורה חזן מסבירה על כך בראיון לתכנית סודות היופי

    מה השפיע על הגידול בקרב קהל צעיר הפונה לטיפולים אסתטיים?

    דור האינסטגרם

    אם פעם אידיאל היופי השתקף לנו בעיקר מטלוויזיה, עיתונים ופרסומות שהופיעו בחלקים מאוד ספציפיים בחיינו, הרי שכיום אידיאל היופי משקיף לנו כמעט בכל מקום שנלך אליו – זאת "בזכות" רשת האינסטגרם הנחשבת לאחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות בעולם המערבי.

    כיום כל נערה יכולה להיחשף למאות נערות בגילה הנראות יפות, חטובות ומעוצבות יותר.

    אם בעבר הגיל הממוצע לדוגמנית בינלאומית היה יותר קרוב ל-30 ודוגמנית כמו יעל בר זוהר שהחלה דרכה בגיל צעיר ונחשבה למשהו נדיר, הרי שכיום אפשר למצוא בקלות לא מעט דוגמניות וכוכבות רשת בגיל 15 המככבות במגוון צילומים מקצועיים, אשר ניתן לראות בכל רחבי הרשת.

    נגישות

    בעבר טיפולי יופי ואנטי אייג'ינג היו בנמצא רק אצל מעט בעלי מקצוע בתחום אשר דרשו סכומים גבוהים במיוחד.

    עם התקדמות הטכנולוגיה, האפשרויות גדלו וכך גם ההיצע, במחירים זולים משמעותית.

    כיום ניתן למצוא הרבה יותר קליניקות בהשוואה לשנים עברו (אם כי חשוב מאוד לשים לב לוותק, לידע ולהמלצות כדי להימנע ממצבים לא נעימים). ההתקדמות הטכנולוגיה גם הסירה הרבה מאוד חששות או בעיות שגרמו ללא מעט נשים לוותר על התענוג, וכעת כשיש לא מעט שיטות בטוחות ומתקדמות, מכשול זה הוסר מהדרך.

    שינוי התודעה בתחום

    טיפולי יופי נתפסו בעבר ככאלו המתבצעים רק לאחר שרואים הבדל משמעותי במבנה הפנים (לדוגמא: קמטים, שקעים בעיניים וכדומה). הרי שכיום הובן והוכח כי תשומת לב מוקדמת וטיפולי מניעה הם הדרך הטובה ביותר לשמור על מראה בריא, צעיר ויפה.

    לא מעט מיתוסים שהיו בתחום התנפצו גם הם בזכות מהפכת הנגישות והידע שהביא עמו האינטרנט. כך שגם כאן הפחדים שליוו לא מעט מתעניינות נעלמו כלא היו וגרמו לעניין גובר בנושא.

    כל אלה הביאו לכך שאנו רואים מגמת ירידה בגילאים של המתעניינים בטיפולים אסתטיים מסוגים שונים.

    יחד עם זאת חשוב לזכור: מומלץ מאוד שהטיפולים המשמעותיים יחלו רק בגיל 18 ומעלה. הסיבה לכך היא שגיל ההתבגרות כורך שינויים רבים וחלק מהתוצאות עלולות להשתנות בהתאם, כך שכדאי לגשת לנושא רק לאחר שאותה התקופה הסתיימה.

    מהם הטיפולים הפופולאריים ביותר בגילאים הצעירים?

    פיסול אף

    אם בעבר הלא רחוק האופציה היחידה למי שלא מרוצה ממראה האף שלה הייתה ניתוח פלסטי, הרי שכיום ניתן לבצע פיסול אף ללא ניתוח, ולקבל תוצאות מצוינות המחזיקות לאורך זמן.

    בתהליך זה משתמשים בחומצה היאלורונית, חומר שמיוצר בגוף שלנו ונחשב לאחד החומרים הבטוחים ביותר בתחום היופי והאסתטיקה (אם כי גם כאן יש איכויות שונות עם תוצאות ומחירים המשתנים מסוג לסוג).

    הטיפול מלווה בתכנון מוקדם המדמה את התוצאה הצפויה וניתן לקבל החלטה בהתאם לכך.

    כמו כן ניתן לבקש מהרופא המטפל  לראות תמונות לפני אחרי של מטופלות אחרות.

    יתרון חשוב נוסף הוא שגם לאחר הטיפול במידה והמטופלת אינה מרוצה מהמראה הסופי, ניתן לבטל את השפעת הטיפול בהליך פשוט יחסית.

    למדריך "פיסול אף" הכולל תמונות לפני ואחרי, מחירים וחומרי מילוי

    עיבוי שפתיים

    אמנם לא מדובר בתחום חדש לחלוטין, אך עד לא מזמן, התהליכים בוצעו בעיקר באמצעות סיליקון, מה שהקנה לשפתיים מראה מאוד מלאכותי ותעשייתי.

    כיום הטיפולים מתבצעים באמצעות חומצה היאלורונית, וכפי שפורט קודם – החומר הרבה יותר בטוח ומתקדם לשימוש המעניק מראה טבעי וחושני.

    בזכות הטיפולים האלו ניתן להגיע לתוצאה הרצויה ביתר קלות, והתוצאה לרוב מחזיקה בין חצי שנה לשנה, זאת כמובן בהתאם לפרמטרים כמו גיל, חשיפה לשמש ופעילות ספורטיבית.

    למדריך "עיבוי ועיצוב שפתיים" הכולל תמונות לפני ואחרי, מחירים וחומרי מילוי

    חשוב לציין, לא לגשת לטיפולים באופן פזיז, אלא תמיד להתייעץ עם מומחה בתחום שיעניק מענה מקיף ומותאם.


    ד"ר לאורה חזן
    רפואה אסתטית
    ד"ר לאורה חזן הינה רופאת שיניים, עוסקת באסתטיקה רפואית, בעלת מרפאה פרטית בכרמיאל. מנהלת רפואית בתחום האסתטיקה ב-קר לייזר-נהריה, עוסקת באסתטיקה רפואית בבית הרופאים טבריה ובמלון ריביירה באילת. ד"ר חזן משתתפת תדיר בהשתלמויות ומתעדכנת בשיטות...

    להתייעצות עם ד"ר חזן
    השאירו פרטים או חייגו
    077-9973516

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות