אודות פורטל מדיקו

medico logo

מדיקו www.medico.co.il היא פלטפורמה מובילה בתחום הבריאות המעניקה מידע ושירותים לקהל הרחב ולקהל הרפואי בישראל מבית חברת התקשורת מדיקל אונליין בע"מ


מדיקו מכירה בצורך שלך, הגולש, לקבל מידע רפואי ממקור מהימן כגון: רופאים מקצועיים, בתי חולים וגופים רשמיים. לפיכך בחרה מדיקו בקפידה את צוות המומחים אשר כוללים מאות רופאים המעניקים מענה לשאלות בתחומים השונים ושמה דגש על אופן הגשת המידע, למען נהירות התוכן המוצע באתר.

בשנים האחרונות מדיקו מהווה כתובת מובילה ועליונה בלוח התוצאות במנועי החיפוש אשר רואים בה פלטפורמת תוכן אמינה, המספקת מידע מפורט ומאוזן בנושאים רפואיים שונים ומגוונים.


מדיקו היא פלטפורמת תוכן הוידיאו הגדולה בישראל בתחום הבריאות ואף הגדולה בעולם היות הכוללת הפקות מקור של מדיקו, כגון: המילון הרפואי בוידיאו בהנחיית פרופ’ רפי קרסו, התוכנית בקו הבריאות בהגשת פרופ' איתן פרידמן, מירי נבו ופרופ' רפי קרסו, התוכנית סודות היופי בהגשת הילה נחשון ומימי לוזון וצילומי שטח עם מגישים נוספים שלנו: דנה גרוצקי, טלי מץ, עינת ארליך, יעל גולדמן ועוד.

האתר כולל את הפקות המקור של מדיקו המכיל VOD של קרוב ל-3,000 סרטונים בהם מרואיינים מיטב הרופאים המומחים על בדיקות, מחלות, ניתוחים וטיפולים רפואיים בנושאים שונים.

לערוצי הוידיאו השונים של מדיקו לחצו כאן

האתר גם כולל שיתוף פעולה נרחב עם תכני תכנית הבריאות המרכזית בטלוויזיה בערוץ רשת 13 בשם 'סטטוסקופ' בהגשת פרופ' איתן פרידמן, ד"ר איתי גל ומגישת הטלוויזיה טלי מץ. התכנית משודרת מדי יום בערוץ רשת 13 וכל תכניה עולים באתר מדיקו.

לצפייה בתכני התכנית סטטוסקופ לחצו כאן

מדיקו גם מפעילה שירות מיוחד לגולשים לאיתור רופא מומחה בה מופיעים למעלה מ-12,000 רופאים מומחים ותיאום תורים באמצעות מערכת זימון תורים אונליין. מערכת החיפוש מכילה אפשרויות סינון מתקדמות לפי קופת חולים, חברות ביטוח, איזור גאוגרפי ועוד.

לחיפוש רופא באתר מדיקו לחצו כאן

פלטפורמת מדיקו נמצאת בשיתוף פעולה נרחב לקבלת מידע רפואי עם מוסדות רפואה ומחקר מוכרים מישראל, ארה"ב ואירופה כגון; בתי חולים, חברות תרופות, חברות ציוד רפואי, מכונים, מרפאות ועוד. 

צוות הפיתוח של אתר מדיקו אף פיתח שירות ייחודי מסוגו בעולם בתחום הכירורגיה הפלסטית והרפואה האסתטית בשם Medico Feed המאפשר לגולשים לאתר בממשק חיפוש תמונות לפני ואחרי של ניתוחים וטיפולים אסתטיים שבוצעו על ידי רופאים וללמוד יותר על התוצאות הצפויות בהליך הרפואי אותו הם מעוניינים לעבור. למדור תמונות לפני ואחרי באתר לחצו כאן

אתר הבריאות מדיקו מכיל היקף גדול מאוד של מדריכים רפואיים שנכתבו על ידי מיטב המומחים בתחומים שונים, המדריכים נותנים מידע עשיר ומקיף על הסוגיה הרפואית על היבטיה השונים כולל הפנייה לכתבות תוכן באתר, סרטונים אשר הופקו על ידי מדיקו ולרופאים מתאימים אשר יכולים לסייע למטופלים. למדור המדריכים הרפואיים של מדיקו לחצו כאן

חשוב לנו להדגיש כי על אף היקף התוכן באתר ומידת מהימנותו, מדיקו אינה מהווה תחליף להתייעצות עם מומחה והתוכן בו אינו מהווה המלצה או ייעוץ רפואי.

מטה האתר יושב במשרדי מדיקל אונליין ברח' לישנסקי 27 ראשון לציון.


אנו מאחלים לכם הגולשים צפייה וקריאה מהנה באתר.


במידה והינך מעוניין לפנות למערכת תוכל לעשות זאת במייל : info@medico.co.il