טיפול במכשיר אנדוליפט – Endolift

מדיקו > מדריכים > מכשור טכנולוגי לרפואת עור ואסתטיקה > טיפול במכשיר אנדוליפט – Endolift
טיפול במכשיר אנדוליפט – Endolift
רופאים שעשויים לסייע לך: 1 רופאים
כמה עולה: 8,000 - 15,000
180 תמונות של טיפול במכשיר אנדוליפט – Endolift
זמן החלמה: מיידי
סוג הרדמה: הרדמה מקומית

מדריך טיפול במכשיר אנדוליפט – Endolift

מה זה אנדוליפט?

מדובר במכשיר לייזר המפיק גל לש 1470 ננומטר המחוברת בסיב אופטי המשמש למתיחה והידוק העור. הסיב מוחדר לתת עור (דרמיס/סב כותיס) באזור המטופל ולאחר שהרופא המטפל ממקם אותו נכונה הוא מפעיל את הלייזר ומתחיל "לטייל" לאורכו ולרוחבו של האזור המטופל.

בעת ההפעלה הלייזר גורם לחימום ופציעה מבוקרת של הרקמה התת-עורית. החלמת הפציעה הטראומטית מלווה בהיווצרות קולגן ואלסטין המותחים את העור.


האם טיפול באנדוליפט מתאים לי?

כל המטופלים אשר מעוניינים במיצוק ומתיחה של אזור מסוים, בעיקר צוואר אולם גם כל אזור אחר אפשרי (פנים, זרועות, ירכיים וכו') בהחלט מועמדים לטיפול.

כאשר מדובר ברפיון מאוד משמעותי/חמור סביר מאוד להניח שטיפול באנדוליפט לא יוביל לשינוי משמעותי, אלא יגרום לשיפור מסוים (שאינו ניתן לניבוי).

כאשר חלק מהמראה הרופס/צנוח נובע מהצטברות שומן משמעותית לרוב ידרשו טיפולים אחרים לטיפול ברקמת השומן העודפת מאחר והאנדוליפט אינו מטפל בעודפי שומן כלל אלא רק מייצר אפקט מתיחה.

יש לציין כי מידת המתיחה אינה ניתנת לניבוי והיא משתנה בין מטופל אחד לאחר, בהתאם לביולוגיה האישית, הנקבעת לפי מספר גדול של פרמטרים ובעיקר גנטיקה, גיל ויכולת הרגנרציה האישית. כך שניתן לומר שככל שנקודת הפתיחה פחות טובה כך גם השיפור הצפוי מופחת.


למה עלי לצפות מהטיפול?

טיפול באנדוליפט הינו טיפול יעיל, קצר ולא כואב. מדובר בהליך עם פרופיל בטיחות מצוין ויעילות טובה. במהלך ההליך מבוצע חיטוי של האזור המטופל, לאחריו הרדמה מקומית של האזור בו יבוצע פתח הכניסה. לאחריו מוחדר סיב אופטי זעיר המוליך את הלייזר למקום הטיפול.

בעת הטיפול לא מורגש כאב משמעותי, אלא אי נוחות קלה.


מהם הסיבוכים ותופעות הלוואי הפונטציאליים מהטיפול?

ההליך פשוט לביצוע ובטוח ביותר אולם קיימים סיבוכים תאורטיים ותופעות לוואי שאינן רצויות. בד"כ סביב ההליך ייווצרו נפיחות, שטפי דם, וכאבים מקומיים שעלולים להימשך מספר ימים. זיהומים מאוד נדירים אולם יתכן שייווצרו ואז תידרשו לנטול אנטיביוטיקה.

במקרים בהם כמות האנרגיה שהוחדרה לרקמת העור המטופלת גבוהה מידי עלולות להיווצר כוויות באזור אולם מצב זה נדיר ולרוב בר טיפול.


מהן האלטרנטיבות לטיפול?

קיימים מספר מכשירי טיפול המחליף ניתוח מתיחה ובינהם הפרופאונד, אולתרפי ועוד. הייחודיות של מכשיר האנדוליפט היא העובדה שהסיב מוחדר באופן פעיל לרקמה הדורשת מתיחה והשימוש באנרגיית לייזר על בסיס 1470 נאנומטר.


איך נראית ההחלמה מהטיפול שאיבת שומן בסיוע לייזר?

בימים שלאחר ההליך צפויה להיות באזור המטופל נפיחות, תחושת אי נוחות עד כאב קל עם אפשרות לשטפי דם. לעתים חלק מהעור באזור הטיפול יהיה מעט אדום.

בשבוע-שבועיים שלאחר ההליך תופעות אלו צפויות לחלוף לאט לאט. בזמן זה שלאחר השבועיים שלושה הראשונים רוב תופעות הלוואי המקומיות יחלפו, אולם יכולה להופיע נוקשות באזור המטופל או בצקת קלה שאינה נראית בעין אך מורגשת במישוש.

תופעות אלו יכולות להימשך גם 3 חודשים ולעתים 6 חודשים לאחר ההליך והן אינן נראות בצורה בולטת אך בעיקר מורגשות ע"י המטופל.

שאלות ותשובות בנושא

מהם היתרונות של מכשיר האנדוליפט - Endolift?

ישנן מספר רב של יתרונות וביניהם: הטיפול הינו ללא חתכים וללא תפרים, הטיפול מתבצע תחת הרדמה מקומית, מפחית כאב, בהשוואה לטיפולים בשיטות אחרות וחזרה מיידית לשגרה ועוד

תוך כמה זמן ניתן לצפות לתוצאות מהטיפול באנדוליפט?

לרוב אפקט המתיחה נבנה באופן הדרגתי, איטי, לאורך תקופה של חודשים ועל כן תוצאותיו הסופיות מורגשות כ6 עד 8 חודשים לאחר ההליך.

תגובות

המדריך נכתב בתמיכה של

ד״ר גיא שלום
רפואת עור
ד"ר גיא שלום הינו מומחה לרפואת עור ואסתטיקה, בעל מרפאה פרטית בנס ציונה. ד"ר שלום שימש כעורך, חבר מערכת או סוקר בכתבי עת מדעיים ומקצועיים, נוטל חלק בפרסום מאמרים מדעיים ומקצועיים רבים בתחום רפואת העור...

תמונות לפני ואחרי של רופאים מהאתר