ניתוח אף פלסטי: איך משיגים את התוצאה הטובה ביותר?

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר הראל
השאירו פרטים או חייגו
077-9979670

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > אסתטיקה

    ספיר לסקר אשר עברה ניתוח אף אצל ד"ר מרקוס הראל מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית הגיעו יחד לאולפן סודות היופי לספר על הניתוח הפלסטי אשר נחשב לאחד מהפופלאריים בישראל ובעולם, ספיר: "התוצאה יצאה טבעית והיא שדרגה לי את המראה מבלי להיראות מנותחת וזה בדיוק מה שרציתי"      

    צפו עכשיו בספיר לסקר וד"ר מרקוס הראל מספרים על הניתוח ותוצאותיו:

    מהי מטרתו של ניתוח אף?
    ניתוח אף נועד לשפר את מראה מרכז הפנים, בשילוב הרמוני עם תווי הפנים של המטופל.

    בנוסף, משמש ניתוח אף גם לטיפול בבעיות נשימה.

    ישנן דרכים שונות לשינוי מבנהו של האף, ביניהן: הצרת רוחב האף, קיצור אורכו, הסרת הגבנון, הקטנת העצם ועוד.

    למדריך “ניתוח אף” הכולל מחירים ותמונות לפני ואחרי

    כיצד ניתן לדעת מהו מבנה האף המתאים לכל מטופל?

    על מנת לדייק ככל הניתן בין ציפיות המטופל לבין התוצאה של הניתוח משתמש ד"ר הראל בהדמיית מחשב, המוצגת למטופלים במהלך פגישת הייעוץ.

    ספיר לסקר: לפני | אחרי ספיר לסקר מטופלת של ד"ר מרקוס הראל: "ביקשתי שייצא טבעי לחלוטין בלי שישימו לב שעברתי ניתוח  וזה בדיוק מה שקיבלתי". 

    מהי מידת ההתאמה בין ההדמיה הממוחשבת לבין תוצאת הניתוח?

    רוב מנתחי האף המובילים בעולם משתמשים בהדמיה הממוחשבת מכיוון שהוא מבצע את ההדמיה המקדימה בעצמו, ההתאמה בין ההדמיה לתוצאה הסופית היא גבוהה ביותר.

    ד"ר הראל מדגיש: "רובם המכריע של המנותחים מדווחים, שתוצאותיו הסופיות של הניתוח עלו על מה שהוצג בפניהם בהדמיה. הם טוענים, כי ההדמיה עזרה להם לגבש החלטה סופית לגבי ביצוע הניתוח, וכן סייעה להם לעבור את התהליך בקלות רבה יותר".

    מה לרוב מבקשים המטופלים שמגיעים אלייך למרפאה?

    הרוב המוחלט של המטופלים מבקשים ובצדק תוצאה טבעית והכוונה היא לכך שהסובבים את המטופל רואים שחל שינוי לטובה במראה הפנים שלו אך לא יוכלו להצביע על כך שעבר ניתוח אף , בשפת המנתחים ולרוב בשפת המטופלים זה מה שנחשב לניתוח אף מוצלח.

    לפני אחרי ניתוח אף מדיקו

    ד"ר הראל מדגיש: "ייעוץ מקדים, הכולל הצגת ההדמיה הממוחשבת, הינו שלב חשוב ומהותי בתהליך שעובר כל מועמד לניתוח אף. שלב זה מאפשר למטופל להבין את התהליך שהוא הולך לעבור ולתאם ציפיות עם הרופא על השינוי המבוקש באף".

    מהן השיטות השונות לניתוח אף?

    ניתוח אף סגור או קלאסי: ניתוח זה מבוצע דרך הנחיריים ללא סימן חיצוני , רובם המכריע של ניתוחי האף מבוצעים בשיטה זו.

    ניתוח אף פתוח: מדובר בשיטה פחות נפוצה ומורכבת יותר לביצוע ניתוח אף, שנועדה בדרך כלל לניתוחי אף חוזרים לצורך תיקון ניתוח אף או שחזור אף לאחר תאונה , חבלה או פציעות. שיטה זו מאפשרת גישה טובה יותר אל הסחוסים בקצה האף אבל מלווה בהחלמה ארוכה יותר בנפיחות ממושכת יותר ואחוז סיבוכים גבוה יותר.

    למדריך “ניתוח אף סגור” הכולל מחירים ותמונות לפני ואחרי

    ניתוח אף לפני אחרי מדיקו

    למדריך “ניתוח אף פתוח” הכולל מחירים ותמונות לפני ואחרי

    מה לגבי ההרדמה בניתוח אף: הניתוח בהרדמה כללית או מקומית?

    ההרדמה יכולה להיות מקומית או כללית. ד"ר מרקוס הראל מבצע רוב ניתוחי האף בהרדמה מקומית תחת טשטוש.

    הרדמה מקומית מוצלחת תלויה במידה לא מבוטלת במתן תרופות הרגעה זמן ממושך לפני הגעתו של המנותח לחדר הניתוח. התרופות הללו הן ממשפחת הבנזודיאזפינים (וואליום, אסיוול או מידזולם) ולעתים נוספות תרופות נגד כאבים כפרקוסת ונגד בחילות כפנרגן. לרוב התרופות ניתנות דרך הפה ושעה לאחר לקיחתן חווה המנותח הרגשת שלווה ורוגע ומוכן להתחלת ההליך הניתוחי.

    בשלב זה המנותח נמצא במצב של טשטוש ולכן לא ירגיש כאב ולא יוכל לראות או לשמוע את המתרחש מסביבו.

    זה השלב בו מוזרקת ההרדמה המקומית מחוץ ובתוך האף.

    חומר ההזרקה מכיל לידוקאין שהוא חומר הרדמה ידוע. בנוסף כוללת תמיסה זו אדרנלין באחוזים גבוהים, מה שמבטיח שדה ניתוחי יחסית יבש ונקי, וזאת מאחר והאף הוא אזור רווי כלי דם ויש לו נטייה לדמם. מאחר ואדרנלין הינו חומר הגורם להתכווצות של כלי הדם נוכחותו בהזרקה מבטיחה שדה ניתוחי יבש ונקי.

    בניתוחים שמתבצעים בהרדמה כללית, מתווספת הזרקת אותה תמיסה שמשתמשים בהרדמה מקומית, יותר לצורך הפחתת הדימום ופחות לצורך אלחוש.

    כשניתוח אף מתבצע בהרדמה כללית המנותח נמצא במצב של חוסר הכרה ולכן נזקק לתמיכה נשימתית בעזרת הנשמה מלכותית. הנשמה זו מתבצעת בעזרת מכונת הנשמה והכנסה של צינור לקנה דרך הפה.

    ד"ר הראל מוסיף: "אני בוחר לבצע את הניתוח בהרדמה מקומית וטשטוש היות והיא שיטת בטוחה יותר מהרדמה כללית ופחות חשופה לסיכונים וסיבוכים. ההתעוררות היא מידית ואיננה מלווה בתופעות לוואי כגון בחילות והקאות.

    איך נראית ההחלמה מניתוח אף?

    במשך שבוע מתום הניתוח, נשאר המטופל עם סד פלסטי זהו שבוע בו תיווצר נפיחות סביב העניים והאף.
    בתום השבוע הראשון רשאי המטופל להוריד את הסד ולחזור לפעילות שגרתית.

    במשך חודש מיום הניתוח נאסר על המטופל להרכיב משקפיים, לבצע פעילות ספורטיבית או להיחשף לשמש.

    תמונות לפני ואחרי ניתוח אף מדיקו
    תמונות באדיבות מרפאת ד"ר מרקוס הראל

    מתי רואים את התוצאות של ניתוח אף? 

    את תוצאותיו של ניתוח האף ניתן לראות מיד עם הסרת הסד, שבוע לאחר הניתוח, אך כמובן שבשל הנפיחות עדיין לא ניתן לראות את התוצאה הסופית.

    הנפיחות הולכת ופוחתת באופן משמעותי במהלך החודש חודשיים שלאחר הניתוח, אך הנפיחות תעלם לחלוטין, בתהליך איטי, שעשוי לקחת אפילו עד שנה. לכן, נהוג לומר, כי תוצאה סופית של ניתוח אף רואים רק לאחר שנה.


    ד"ר מרקוס הראל
    כירורגיה פלסטית
    ד"ר מרקוס הראל הינו מומחה לכירורגיה פלסטית, בעל מרפאה פרטית ברמת אביב. רופא בכיר אחראי תחום ניתוחי אף מורכבים ותיקון עיוות שפה שסועה בבית חולים מאיר.

    להתייעצות עם ד"ר הראל
    השאירו פרטים או חייגו
    077-9979670

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות