ניתוח אף סגור

מדיקו > מדריכים > כירורגיה פלסטית > ניתוח אף סגור
ניתוח אף סגור
רופאים שעשויים לסייע לך: 45 רופאים בתחום ניתוח אף
כמה עולה: כ- 15,000
143 תמונות של ניתוח אף סגור
זמן החלמה: 2 - 3 שבועות
סוג הרדמה: מקומית או כללית

מדריך ניתוח אף סגור

ניתוח אף סגור נחשב לאחד מניתוחי האף הפופולריים ביותר, מאחר ולא נדרשים בשביל הביצוע שלה חתכים חיצוניים על האף. הניתוח עוזר להיפטר מבעיות אף רבות: מומים מולדים, מחיצה עקומה, נחיריים גדולים או קטנים, בעיות נשימה, אף ארוך מדי או עבה מדי וכד'.


מה קורה במהלך הניתוח?

ניתוח אף בשיטה סגורה מתבצע באמצעות חתכים פנימיים במהלכם מפריד הרופא המנתח את העור שעל האף מסחוס ועצם ומתקן או משחזר את צורתו.

למרות היתרון הבולט יש לשיטה זו גם חסרונות: ביצוע תהליכים מסוימים דורש טכניקה מסובכת, קשה מאד להגיע לסימטריה מושלמת ולייצב שתלים במקרה הצורך. יש ניתוחים שאין אפשרות לבצע אותם בשיטה סגורה.


איך מתבצעת ההכנה לניתוח אף סגור?

השלב הראשון לפני הניתוח הוא פנייה לייעוץ אצל הרופא המנתח כדי לבדוק האם יש שיטת ניתוח זו מתאימה במקרה שלך. חשוב מאד לפרט בפני הרופא את הציפיות שלך מהניתוח ולקבל ממנו הסברים ברורים לגבי ההכנה לניתוח ותקופת ההחלמה שאחריו. יש להישמע להוראות הרופא.


מהי תקופת ההחלמה?

אחרי הניתוח יש צורך בשימוש בסד במשך כשבוע אחרי הניתוח כדי לייצב את צורת האף. תיתכן נפיחות סביב העיניים ובאזורים אחרים בפנים, אך תוך שבועיים שלושה הם ייעלמו כמעט לחלוטין. אחרי כחודש כבר ניתן לחזור לפעילות רגילה, אך חשוב לזכור שהאף יקבל את צורתו הסופית רק כחצי שנה עד שנה שלמה אחרי הניתוח.


מהם הסיבוכים?

כמו בכל ניתוח גם ניתוח אף סגור ייתכנו סיבוכים כגון זיהום, צלקת, דימום או נפיחות חריגים וחום גבוה. בכל אחד מהמקרים האלה יש לפנות במידי לרופא מנתח.


מה המחיר של ניתוח אף סגור?

ניתוח אף סגור יעלה לכם כ-15,000 ₪, מתוכם כ-6,000 ₪ יעלה לכם חדר ניתוח ועוד כ-9,000 ₪ הניתוח עצמו, הטיפול והמעקב.

שאלות ותשובות בנושא

האם ניתוח אף סגור עדיף על ניתוח אף פתוח?

לכל אחד מסוגי הניתוח יש יתרונות וחסרונות משלו הקשורים לתוצאה הסופית והצרכים של המנותח. כדי להחליט על סוג ניתוח חשוב מאד להישמע להמלצות הרופא המנתח.

ניתוחי אף נחשבים בדרך כלל לניתוחים של אנשים צעירים הסובלים מחוסר ביטחון לגבי המראה שלהם. האם יש גיל מקסימלי לניתוחי אף?

אין גיל מקסימלי, ניתן לבצע ניתוח אף בכל גיל, בהתאם למצב הבריאותי והתוויה רפואית.

אני רוצה אף בדיוק כמו של חברה שלי. איך אני מסבירה זאת לרופא?

את יכולה להביא לרופא תמונה של חברתך, אך ההמלצה שלנו - לאף צריך להיות מראה אינדיווידואלי ובמקרים רבים מה שמתאים לחברתך, לא יתאים לך.

תגובות

המדריך נכתב בתמיכה של

ד"ר אורן ויסמן
כירורגיה פלסטית
ד"ר אורן ויסמן הינו מומחה לכירורגיה פלסטית, בעל קליניקה פרטית לניתוחים פלסטיים שחזורים ואסתטיים בתל אביב. ד"ר ויסמן פרסם למעלה מ-50 מאמרים בעיתונות הרפואית הפלסטית ומרצה בין לאומי בכנסים בחו"ל.

תמונות לפני ואחרי של רופאים מהאתר