הצערה של עור הפנים ללא ניתוח: להחזיר את הרעננות

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר איסקוב
השאירו פרטים או חייגו
077-2315616

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > אסתטיקה

    בשנים האחרונות התפתחו טכניקות חדשות להצערת עור הפנים ללא ניתוח. טכניקות אלה מבוססות על חומרים חדשים שפותחו לאורך שנים וכיום נהנים מאישור FDA

    צפו בד"ר איסקוב מסבירה על כך בראיון לתכנית בקו הבריאות

    מה בעצם קורה לעור שלנו עם הגיל?

    זה לא סוד שעם השנים, הופך העור שלנו לדק יותר, רפוי יותר ובעל אופי מזדקן, בין היתר בסיוע הגרביטציה שמושכת באופן קבוע את העור שלנו כלפי מטה. תזונה לא נכונה, אוויר מזוהם ואפילו סיגריה אחת ביום, כל אלה יכולים לתת את סימניהם על העור עם השנים.

    מהי השיטה החדשה להצערת עור הפנים?

    לאחר 20 שנות ניסיון בתחום, במהלכן פותחו שלל חומרים בעולם הרפואה האסתטית, כיום קיימים חומרים איכותיים וטבעיים המאפשרים להשיג אימפקט משמעותי על עור הפנים. ישנה חשיבות רבה לעשות שימוש אך ורק בחומרים האיכותיים על מנת להשיג את התוצאות המבוקשות, ולאפשר למטופלת להרגיש מצוין עם המראה החדש שלה.

    מה ההבדל בין ביצוע ההזרקות באמצעות קנולה או מחט?

    בכניסה אל העור באמצעות קנולה ניתן לפסל ממש את עור הפנים, ולא רק להזריק את החומר במיקומי החדירה לעור.

    חאולה דיבסי מספרת על הטיפול שעברה

    חאולה דיבסי, הגיעה לד"ר איסקוב לפני 10 שנים, בגיל 40. חאולה עברה מספר טיפולים להצערת עור הפנים במהלך השנים, ביניהם: פיסול פנים עם חומצה היאלרונית וסידן, חוטים בצוואר ומזותרפיה.

    לדברי חאולה, תחושת הביטחון העצמי שלה עלתה. לא נעים לקום בבוקר ולראות קמט כשמזדקנים. כשחקנית גם לא נעים לקבל תפקידים שמתאימים יותר למבוגרות. אני לא רוצה להיראות בת 16, אלא להיראות בגיל שלי אבל מטופחת.

    בעידן העכשווי אפשר לראות עליה גם בהתעניינות גברים לגבי טיפולים אלה והטיפול מתאים לגברים ונשים כאחד, כי גם לגברים מגיע להיראות טוב. בנוסף חאולה ממליצה להגיע בגיל יותר מוקדם ולא לחכות עד שעור הפנים כבר זקן. אם מתחילים בגיל סביר אז הדברים באמת נבנים לאט לאט.

    חאולה דיבסי: "לא נעים לקום בבוקר ולראות קמט כשמזדקנים. כשחקנית גם לא נעים לקבל תפקידים שמתאימים יותר למבוגרות. אני לא רוצה להיראות בת 16, אלא להיראות בגיל שלי אבל מטופחת."

    מהו הקשר בין גוף ונפש בתחום הרפואה האסתטית?

    לאסתטיקה שלנו יש השפעה ישירה על הנפש שלנו. אנשים שעברו משברים, תהליכים קשים של אובדן ודכאון, ששכיחותם עולה גם היא עם הגיל, מעידים על שינוי משמעותי במצבם הנפשי, על עליית הביטחון העצמי וההערכה העצמית לאחר טיפול הצערת עור הפנים.

    מהן הטכניקות הקיימות להצערת עור הפנים?

    הצערת עור הפנים היא מטרה שאותה ניתן להשיג במספר טכניקות כדוגמת שימוש בסידן, חומצה היאלורונית, טכניקת החוטים למתיחת העור ועוד. טכניקות אלה, מעבר להשפעה הטכנית שלהן על מתיחת העור, מעודדות גם את ייצור הקולגן בעור ומאפשרות לו להחזיר את המראה הרענן, החיוני והצעיר.

    כמה טיפולים נדרשים בתהליך הצערת עור הפנים ללא ניתוח?

    השינוי ניכר כבר לאחר הטיפול הראשון, וככל שעוברים עוד ועוד טיפולים המצב הולך ומשתפר יותר ויותר. ככלל, נדרשים בין טיפול אחד עד שלושה טיפולים בהתאם לגיל ולנקודת המוצא של עור הפנים לפני הטיפול. בשימוש בחומרים איכותיים בעלי אישור FDA, יכולים הטיפולים להחזיק מעמד גם לאורך שנתיים שלמות.

    באיזה גיל מומלץ להתחיל בטיפולי ההצערה?

    ככלל, מומלץ להתחיל טיפולים כשעור הפנים והצוואר מתחיל לאבד חומצה היאלורונית באופן טבעי ועם הזמן הולך עור הפנים והופך למבוגר ועייף יותר. יחד עם זאת, את הטיפול ניתן להתחיל בכל גיל, כאשר המטופל מרגיש בכך צורך, ובהתאם לגיל נבנה גם הטיפול באופן אינדיבידואלי למטופל.


    ד"ר הילה איסקוב
    רפואה אסתטית
    ד"ר הילה איסקוב הינה רופאת שיניים העוסקת ברפואה אסתטית מעל 15 שנים. עובדת במרפאת אתיקה מדיקל סנטר ובעלת מרפאה פרטית בתל אביב. עברה השתלמויות רבות בארץ ובחו"ל בתחום הרפואה האסתטית וממשיכה להתעדכן באופן תדיר בכל...

    להתייעצות עם ד"ר איסקוב
    השאירו פרטים או חייגו
    077-2315616

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות