עיצוב צוואר ללא ניתוח: לתוצאות מצוינות ומידיות

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר מוצ'ניק
השאירו פרטים או חייגו
077-2313773

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > אסתטיקה

    מעבר לגיל מסויים, מתחיל הצוואר להראות סימני הזדקנות בעקבות צניחת העור, ולהסגיר את הגיל שלנו. עד כה, היה מגוון מוגבל למדי של אפשרויות לעיצוב הצוואר ללא ניתוח, אך כיום, באמצעות שורה של חומרים מתקדמים וטכניקות שילוב ביניהם, ניתן להשיג תוצאות מצוינות שמחזיקות מעמד לאורך זמן

    צפו בד"ר מוצ'ניק מסבירה על כך בראיון עם פרופ' קרסו בתכנית המילון הרפואי בווידאו

    במאמר זה נדון על:

    פתרונות | טכניקה חדשה | הבחנה בתוצאות | השפעת החומרים | תופעות לוואי לחומרים

    מה קורה לצוואר שלנו עם הגיל?

    כמו כל חלקי הגוף האחרים, גם אזור הצוואר הולך ומזדקן עם הגיל, ומראה יותר ויותר סימני זקנה ככל שעוברות השנים. סימנים אלה באים למשל לידי ביטוי, בצניחה של עור הפנים ובצניחה של עור הצוואר.

    עד השנים האחרונות, עיקר המאמץ והידע לטיפול בסימנים אלה, הופנה עד כה אל אזור הפנים בעוד שאזור הצוואר הוזנח מעט. כיום ברור שגם הצוואר יכול להסגיר מאוד את גילנו, במיוחד כאשר נוצר ניגוד בין פנים מטופלות ובין צוואר שלא טופל.

    אילו פתרונות היו קיימים עד כה?

    עד כה היה מגוון הפתרונות מאוד מוגבל בכל הקשור לעיצוב צוואר ללא ניתוח. פתרונות אלה התבססו על תרפיה לעור ושימוש בחומצות היאלורוניות שאפשרו לרענן מעט את מראה הצוואר, אך לא לחלוטין להעביר אותו תהליך של הצערה ומיצוק.

    בהיעדר הטכניקות והחומרים המתאימים, האפשרות היחידה לעיצוב הצוואר בצורה אפקטיבית הייתה ניתוח פלסטי.

    לאחרונה, נכנסו לשימוש חומרים חדשים כדוגמת סידן רדיוס, קריסטליס ואלנסה (פולימר), שמאפשרים להשיג תוצאות הרבה יותר טובות למיצוק ומתיחה של העור באזור הצוואר.

    צילום: 123RF

    מהי הטכניקה החדשה שבה נעשה שימוש?

    פרט לחומרים החדשים שמאפשרים להגיע לתוצאות טובות יותר כל אחד בפני עצמו, כיום ישנן גם טכניקות אפקטיביות המבוססות על שילובים חכמים של החומרים השונים, במטרה למקסם את האפקט שהם יוצרים.

    טכניקות אלה מבוססות על שילוב של חומרי המפתח, ובראשן טכניקת "טריפל וויז".

    טכניקה זו כוללת שילוב של החומרים סידן רדיוס, קריסטליס ואלנסה, אליהם מוסיפים מעט חומצות היאלורוניות, ובהמשך נעשית גם הזרקת בוטוקס באזור הפלטיזמה בכדי להתמודד עם השפעתם של השרירים הרפויים על מראה הצוואר.

    תוך כמה זמן מהטיפול ניתן להבחין בתוצאה?

    בשינוי ניתן להבחין כבר באופן מיידי ברמה של 30%-50%, בעיקר בזכות ההשפעה המיידית של החומצה ההיאלורונית שמעניקה נפח לעור, אך גם בזכות החומרים המתקדמים שהשפעתם ניכרת באופן מיידי לאחר הניתוח.

    שינוי זה הולך והופך לבולט יותר, והמראה הולך ומשתפר ככל שעובר הזמן. בהזרקת בוטוקס ניתן לראות את שיא השינוי כבר לאחר 5 ימים כאשר הרעלנים נכנסים לפעולה באופן מלא.

    למדריך "הזרקת חומצה היאלורונית" הכולל תמונות לפני ואחרי, מחירים ואת סוגי חומרי המילוי

    למדריך "הזרקת בוטוקס" הכולל תמונות לפני ואחרי ומחירים

    לאורך כמה זמן נמשכת השפעת החומרים?

    לחומרים השונים ישנם טווחי השפעה שונים, כשהחומרים המתקדמים יכולים להחזיק מעמד לטווח של שנה וחצי עד שלוש שנים, חומצה היאלורונית לטווח של כשנה ובוטוקס למשך לא יותר מחצי שנה.

    בהתאם לטווחים אלה, ניתן לחדש את הטיפול סביב חומרים ספציפיים כנדרש, על מנת לשמור על מראה אחיד וקונסיסטנטי לאורך זמן.

    האם ישנן תופעות לוואי לחומרים אלה?

    אזור הצוואר הוא אזור מורכב לטיפול, ולכן חשוב לבצע את ההליך בצורה מקצועית על מנת למנוע חדירה בלתי רצויה של החומר לעומק העור.

    תופעות הלוואי המרכזיות יכולות לכלול רגישות ואדמומיות שעוברות בתוך מספר ימים לכל היותר.


    ד"ר לורה מוצ'ניק
    רפואה אסתטית
    ד"ר לורה מוצ'ניק הינה רופאת משפחה ועוסקת ברפואה אסתטית מעל 20 שנה. ד"ר מוצ'ניק בעלת מרפאות פרטיות בתל אביב, אשדוד, קריית מוצקין ובאר שבע, שהפכה לאבן שואבת לכל חובבות הטיפוח העצמי והיופי. ד"ר מוצ'ניק עברה...

    להתייעצות עם ד"ר מוצ'ניק
    השאירו פרטים או חייגו
    077-2313773

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות