סובלים מכאב כרוני בגב ובברכיים? הכירו: B-CURE LASER לשימוש ביתי המקל על הכאב

למידע והתייעצות

להתייעצות השאירו
פרטים או חייגו
077-231-9222

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > אורתופדיה

    ישנם מקרים בהם הופכים כאבי הגב לכאבים כרוניים, כך גם הכאבים בברכיים כתוצאה משחיקת סחוסים או דלקת. טיפול חדשני באמצעות טכנולוגיית לייזר רך לשימוש ביתי מצליח לשפר מצבם של מטופלים ולהקל משמעותית על הכאב | מדריך

    צפו בראיון של ד"ר חגי אמיר עם פרופ' רפי קרסו על טיפול בכאבי גב

    בדו"ח שפורסם לפני מס' שנים על ידי חברת ABBOTT, נמצא כי 1 מכל 10 ישראלים סובל מכאבי גב, צוואר או מחלת מפרקים וכ-50 אחוז מההיעדרויות בעבודה במשך 3 ימים ומעלה הינן בגלל סיבות אלו.

    עוד עולה מנתוני הביטוח הלאומי של ישראל עולה כי 32,612 ישראלים, חלקם הגדול בגיל העבודה, מקבלים קצבת נכות ממשלתית כתוצאה מהפרעות שריר-שלד.

    ב-20 השנה האחרונות ישנו שימוש נרחב בלייזר נמוך עצמה לטיפול בכאבים שונים במערכת השריר-שלד אשר נמצא בשימוש בבתי החולים ובמרפאות פרטיות יוקרתיות.

    בשנים האחרונות נכנס לשימוש הביתי הטיפול בלייזר נמוך עצמה לטיפול בכאבים אקוטיים וכרוניים, פיתוח ופטנט ישראלי- אשר נמצא בשימוש של עשרות אלפי מטופלים בישראל ובעולם- בי-קיור לייזר.

    מהם הגורמים לכאבי גב?

    כאבי גב נגרמים בדרך כלל כתוצאה משינויים ניווניים, הבאים לידי ביטוי בגדילת מבנה העצם והמפרקים, באופן שהולך וסוגר על החללים שבין החוליות, מה שגורם לפגיעה בחוט השדרה ובמערכת העצבית העוברת דרכו.

    כמו כן, שינויים ניווניים אלה יכולים ליצור כאבים בעצמם כתוצאה מעומס חריג ופתאומי, תנועה חדה וכדומה, כמו כל מערכת שהופכת להיות רגישה יותר כתוצאה משינוי שהיא עוברת.

    התמונה באדיבות חברת גוד אנרג'יז

    מהן הטכנולוגיות המשמשות לטיפול בכאבי גב?

    שיטה מומלצת לטיפול גם בכאבי מפרקים וגם בכאבי גב, היא פעילות גופנית ובמיוחד הליכה.

    הדבר החשוב ביותר לזכור הוא, שהכל צריך להתבצע בצורה מבוקרת והדרגתית, ולא בצורה פתאומית היוצרת עומסים חריגים על המפרקים.

    פעילות גופנית והליכה המבוצעות בצורה נכונה, יכולות להביא הן לפתרון הכאב בטווח המידי, והן למניעת כאב בטווח הארוך.

    אך מטופלים רבים לא מסתפקים בהליכה ומחפשים טיפול יסודי גם בכאב וגם בדלקת. דוגמה טובה לטיפול שכזה הוא טיפול ביתי במכשיר לייזר רך.

    מהו הטיפול בלייזר רך ואיך הוא מקל על הכאב ?

    הלייזר חודר למעשה לרקמה הפגועה, ומעודד את תהליכי הריפוי של הגוף. בשנים האחרונות טכנולוגיית הלייזר הרך הפכה להיות זמינה למטופלים באמצעות שימוש ביתי, המכשיר המרכזי בתחום זה הינו מכשיר ה- B-CURE LASER.

    ד"ר חגי אמיר: "הבי-קיור לייזר מתאים לכאבי גב תחתון, שחיקת סחוסים בגוף ובמיוחד בברכיים, שרירים שטחיים, מפרקים שטחיים, קרעים בגידים פגיעות במפרקים, בצוואר , במפרקי הידיים ובשרירים, טיפול זה מסייע מאוד בריפוי המוקדם. בכאבי גב ובמיוחד גב תחתון, יכול הלייזר הרך לסייע בריפוי מהיר של הקרעים המיקרוסקופיים בשריר"

    התמונה באדיבות חברת גוד אנרג'יז

    לאילו אזורי טיפול מתאים הלייזר הרך?

    במקרים של שרירים שטחיים, מפרקים שטחיים, קרעים בגידים ובשרירים, טיפול זה מסייע מאוד בריפוי בגב, יכול הלייזר הרך לסייע בריפוי מהיר של הקרעים המיקרוסקופיים בשריר.

    הלייזר הרך זמין באמצעות מכשירים ביתיים, אותם ניתן ליישם באופן עצמאי בסביבה נוחה וככל שנדרש למטופל.

    איך מתבצע השימוש בבי-קיור לייזר?

    השימוש בבי-קיור לייזר ידידותי למשתמש. יש להניח את המכשיר באזור הכואב במשך 6 דקות, פעמיים ביום.

    על כן היום, יותר מתמיד, חשוב להכיר את בי-קיור לייזר, המכשיר היחיד אשר הצליח לרתום את טכנולוגיית הלייזר הרך בעצמה קלינית למכשיר קל, נוח ובטוח לשימוש, ונגיש לכל בית.

    יותר ויותר רופאים מצטרפים להמלצות על מכשיר בי-קיור לייזר לטיפול בכאבי גב, כאבי ברכיים ובעיות אורתופדיות ומודים כי זהו הטיפול האפקטיבי גם לטיפול בכאבים אורתופדיים וגם לטיפול בדלקות – מקור הבעיה.

    פרופסור רייס, מבכירי הרופאים האורתופדיים בישראל, מייסד ומנהל המחלקה האורתופדית ברמב"ם לשעבר אומר -"בי-קיור לייזר הוא כלי שימושי למגוון רחב של מצבי כאב.

    ניתן להשתמש בו כטיפול עיקרי ספציפי או כטיפול משלים. מכיוון שטיפול זה אינו כרוך בסיבוכים כלשהם, עדיף שהטיפול בתסמינים ייערך באמצעותו, מאשר באמצעות טיפולים הכוללים תרופות נוגדות דלקת לא סטרואידיות והזרקה מקומית.


    ד"ר חגי אמיר
    כירורגיה אורתופדית
    ד"ר אמיר הינו מנהל המחלקה לשיקום אורתופדי בבית החולים לוינשטיין. ד"ר אמיר סיים לימודי רפואה באוניברסיטת בן גוריון בנגב בשנת 1984. התגייס לצה"ל למשך ארבע שנים כעתודאי והחל התמחות באורתופדיה בביה"ח איכלוב. לד"ר אמיר רשימה...

    להתייעצות השאירו
    פרטים או חייגו
    077-231-9222

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות