טיפול במכשיר קיוטרה – Cutera Xeo

מדיקו > מדריכים > מכשור טכנולוגי לרפואת עור ואסתטיקה > טיפול במכשיר קיוטרה – Cutera Xeo
טיפול במכשיר קיוטרה – Cutera Xeo
כמה עולה: 3,000 - 12,000
11 תמונות של טיפול במכשיר קיוטרה – Cutera Xeo
זמן החלמה: מספר ימים
סוג הרדמה: מקומית

מדריך טיפול במכשיר קיוטרה – Cutera Xeo

מהו מכשיר ה-XEO?

תחנת עבודה רבת שימושים שיכולה לבצע טיפולים באינדיקציות שונות, כולל טיפולי לייזר וטיפול בגלי אור Ipl למגוון רחב של אינדיקציות- העלמת כלי דם קפילריים, טיפול בוורידים, חידוש העור, הפחתת קמטים, הסרת פיגמנטים, והסרת שיער. המכשיר כולל מספר ידיות לשימוש כאשר כל ידית יכולה לתת אורך גל שונה:

Nd:YAG long pulse- ידית המייצרת קרן לייזר באורך גל 1064 ננומטר המשמשת לטיפול בוורידי רגליים עמוקים.
Cutera’s LimeLight- ידית לטיפול בנגעים פיגמנטריים וכתמי שמש.
ProWave LX- להסרת שיער בטכנולוגית IPL.
ידית ה- Tita, אשר משתמשת בקרניים אינפרא אדומות לצורך חימום שכבת הדרמיס באופן לא פולשני, דבר שיוביל למיצוק ומתיחת העור.
erbium glass laser – Pearl Er:YSGG טיפול הנועד לקמטוטים עדינים וכתמי שמש

טיפול אבלטיבי הגורם לקילוף מבוקר של שכבת העור העליונה וחלק מן השכבה האמצעית המאפשר להגיע לתוצאות משמעותיות יותר לעומת הטיפול שאינו אבלטיביים אליהם ניתן להגיע בטיפול בודד או סדרה קצרה של מספר טיפולים. הטיפול מפחית באופן משמעותי פגמי העור הנצברים עם השנים, כגון קמטוטים וקמטים בינוניים עם קבלת תוצאות ארוכות טווח.


האם טיפול בCUTERA XEO מתאים לי?

במידה ואתם מעוניינים בטיפול בנגעים ווסקולרים שפירים (שאובחנו ע"י רופא עור) או לחילופין בקמטים קלים עד בינוניים, הידוק קל של העור והסרת נגעים עוריים עדינים שהוכחו כשפירים אתם מתאימים לטיפול ב CUTERA XEO.

בנוסף, אם אתם חוששים מתופעות הלוואי וההחלמה של טיפולי הלייזר האבלטיבים המבוססים על פחמן דו חמצני, הרי שCUTERA XEO הוא אופציה מתאימה בעבורכם מאחר וטיפול זה טומן בחובו הבטחה להפחתת תופעות הלוואי וקיצור תקופת ההחלמה בהשוואה לטיפולי לייזר אחרים.

עם זאת, חשוב לזכור כי אפקט הידוק וחידוש העור המתקבל בטיפול כאן נחות בהשוואה לזה המושג באמצעות לייזר פחמן דו חמצני.


למה עלי לצפות מהטיפול?

הטיפול ניתן באופן חד-פעמי, עד מספר מפגשים במקרים בהם נדרש שינוי עמוק יותר. הטיפול ניתן לאחר אילחוש מקומי וללא הרדמה כללית. בטיפול אבלטיבי יוביל לאדמומיות לאחר הטיפול רק שכאן היא תחלוף יחסית במהירות.


מהם הסיבוכים ותופעות הלוואי הפונטציאליים מהטיפול?

שימוש לא נכון במכשיר עלול להוביל להיווצרות כוויות ואף פיגמנטציה. למרות היותו אבלטיבי העובדה שעוצמתו יחסית נמוכה יותר לעומת הטיפול בלייזר פחמן דו חמצני למעשה מורידה את שכיחות סיבוכים אלו ביחס לליזר האבלטיבי המבוסס על פחמן דו חמצני.


מהן האלטרנטיבות לטיפול?

פאלומר אייקון מהווה חלופה דומה. בנוסף, את הטיפולים האבלטיביים ניתן לבצע טיפולי לייזר אבלטיבי המבוסס על פחמן דו חמצני ברמות עוצמה נמוכות והטיפול בנגעים ווסקולרים יכול להיות מוחלף על ידי מכשיר PDL כגון הVbeam.


תוך כמה זמן ניתן לצפות לתוצאות מהטיפול בCUTERA XEO?

בטיפולים מסוימים ניתן לראות תוצאות מיידיות (לדוגמא, העלמת כלי דם או נגעים ווסקולריים) ובאחרים תוך שבועות בודדים, בין 3 ל8 שבועות.

שאלות ותשובות בנושא

איך נראית ההחלמה מהטיפול בCUTERA XEO?

משך זמן ההחלמה קצר יחסית - לרוב מספר ימים.

מהם הטיפולים האפשריים שניתן לעשות במכשיר ה-XEO?

מכשיר ה-XEO הוא מכשיר רב שימושי שיכול לבצע טיפולים באינדיקציות שונות, כולל טיפולי לייזר וטיפול בגלי אור Ipl למגוון רחב של אינדיקציות- העלמת כלי דם קפילריים, טיפול בוורידים, חידוש העור, הפחתת קמטים, הסרת פיגמנטים, והסרת שיער.

תגובות

המדריך נכתב בתמיכה של

ד״ר גיא שלום
רפואת עור
ד"ר גיא שלום הינו מומחה לרפואת עור ואסתטיקה, בעל מרפאה פרטית בנס ציונה. ד"ר שלום שימש כעורך, חבר מערכת או סוקר בכתבי עת מדעיים ומקצועיים, נוטל חלק בפרסום מאמרים מדעיים ומקצועיים רבים בתחום רפואת העור...

תמונות לפני ואחרי של רופאים מהאתר