טיפול במכשיר פלומר אייקון – Palomar Icon

מדיקו > מדריכים > מכשור טכנולוגי לרפואת עור ואסתטיקה > טיפול במכשיר פלומר אייקון – Palomar Icon
טיפול במכשיר פלומר אייקון – Palomar Icon
כמה עולה: 3,000 - 12,000
26 תמונות של טיפול במכשיר פלומר אייקון – Palomar Icon
זמן החלמה: מספר ימים
סוג הרדמה: מקומית

מדריך טיפול במכשיר פלומר אייקון – Palomar Icon

מהו מכשיר הפלומר אייקון?

תחנת עבודה רבת שימושים שיכולה לבצע טיפולים באינדיקציות שונות, כולל טיפולי לייזר לחידוש העור, הפחתת קמטים בלייזר, טיפול בצלקות לאחר ניתוח/ פוסט אקנה וסימני מתיחה (סטריאה) בלייזר, הסרת פיגמנטים, כלי דם וניקוי ורידים ברגליים. המכשיר כולל מספר ידיות לשימוש כאשר כל ידית יכולה לתת אורך גל שונה:

Non ablative laser skin resurfacing- זהו לייזר לא אבלטיבי באורך גל של 1540 ננומטר שאינו משייף או פוגע ברקמת העור העליונה, הפועל בטכנולוגיה Micro – Non Ablative Fractional Laser Technology של חברת Palomar.

מהותה היא יצירה 300-600 חורים מיקרונים בעור לעומק של עד 1500 מיקרון לצורך חימום רקמה עמוק, יצירת קולגן וחידוש פני העור. טיפול באמצעות ה- 1540 מעורר תהליך רגנרציה שיוצרת רקמה בריאה חדשה, המחליפה את האזורים של הרקמה הפגועה בעומק העור.

Micro – Ablative Fractional Laser-  Erbium Yag 2940nm טיפול זה, אבלטיבי, גורם לקילוף מבוקר של שכבת העור העליונה וחלק מן השכבה האמצעית. טיפול זה, בשל היותו אבלטיבי, מאפשר להגיע לתוצאות משמעותיות יותר לעומת הטיפולים שאינם אבלטיביים אליהם ניתן להגיע בטיפול בודד או סדרה קצרה של מספר טיפולים.

הטיפול מפחית באופן משמעותי פגמי העור הנצברים עם השנים, כגון קמטוטים וקמטים בינוניים עם קבלת תוצאות ארוכות טווח. קרן הלייזר באורך גל 2940 ננומטר אינה חודרת לעומק הרקמה ועל כן מייצרת שיוף של שכבות העור העליונות בלבד. הטיפול יעיל במיוחד לבעיות כתמים וחוסר אחידות בגוון העור אולם כאשר טיפול זה משולב עם הטיפול בקרן הלייזר שאורכה 1540 ננומטר מתקבל אפקט סינרגיסטי בין שני הטיפולים.

שימוש נוסף לתחנה כולל גם ידית Nd:YAG long pulse המייצרת קרן לייזר באורך גל 1064 ננומטר המשמשת לטיפול בוורידי רגליים עמוקים.
בנוסף, קיימת אפשרות טיפול בטכנולוגיית ה- OPL המבוססת על IPL לדילול שיער בכל סוגי העור ומאפשרת טיפול מהיר על גבי שטחים גדולים כגון גב, רגליים, וחזה.


האם טיפול בפאלומאר אייקון מתאים לי?

במידה ואתם מעוניינים בטיפול בקמטים קלים עד בינוניים, הידוק קל של העור והסרת נגעים עוריים עדינים שהוכחו כשפירים אתם מתאימים לטיפול בפאלומאר אייקון.

התוצאה הסופית במכשיר זה מביאה לשיקום עור מזדקן ומייצרת עור בריא ויפה. בנוסף, אם אתם חוששים מתופעות הלוואי וההחלמה של טיפולי הלייזר המאבלטיבים המבוססים על פחמן דו חמצני, הרי שפאלומר אייקון הוא המתאים לכם מאחר וטיפול זה טומן בחובו הבטחה להפחתת תופעות הלוואי וקיצור תקופת ההחלמה בהשוואה לטיפולי לייזר אחרים.

עם זאת, חשוב לזכור כי אפקט הידוק וחידוש העור המתקבל בטיפול כאן נחות בהשוואה לזה המושג באמצעות לייזר פחמן דו חמצני.


למה עלי לצפות מהטיפול?

הטיפול ניתן באופן חד-פעמי, עד מספר מפגשים במקרים בהם נדרש שינוי עמוק יותר. הטיפול ניתן לאחר אלחוש מקומי וללא הרדמה כללית. כמו בכל טיפול אבלטיבי טיפול כאן יוביל לאדמומיות לאחר הטיפול רק שכאן היא תחלוף יחסית במהירות.


מהם הסיבוכים ותופעות הלוואי הפוטנציאליים מהטיפול?

שימוש לא נכון במכשיר עלול להוביל להיווצרות כוויות ואף פיגמנטציה. למרות היותו אבלטיבי העובדה שעוצמתו יחסית נמוכה יותר לעומת הטיפול בלייזר פחמן דו חמצני למעשה מורידה את שכיחות סיבוכים אלו ביחס לליזר האבלטיבי המבוסס על פחמן דו חמצני.


מהן האלטרנטיבות לטיפול?

ניתן לבצע טיפולי לייזר אבלטיבי המבוסס על פחמן דו חמצני ברמות עוצמה נמוכות.

שאלות ותשובות בנושא

מהו מספר הטיפולים שנדרש עליי לעשות?

לרוב בין 5 - 1 טיפולים.

איך נראית ההחלמה מהטיפול בפאלומאר אייקון?

משך זמן ההחלמה קצר יחסית, לרוב מספר ימים.

תוך כמה זמן ניתן לצפות לתוצאות מהטיפול בפאלומאר אייקון?

תוך שבועות בודדים, בין 3 ל8 שבועות.

תגובות

המדריך נכתב בתמיכה של

ד״ר גיא שלום
רפואת עור
ד"ר גיא שלום הינו מומחה לרפואת עור ואסתטיקה, בעל מרפאה פרטית בנס ציונה. ד"ר שלום שימש כעורך, חבר מערכת או סוקר בכתבי עת מדעיים ומקצועיים, נוטל חלק בפרסום מאמרים מדעיים ומקצועיים רבים בתחום רפואת העור...

תמונות לפני ואחרי של רופאים מהאתר