טיפול במכשיר פיקסל – Pixel CO2

מדיקו > מדריכים > מכשור טכנולוגי לרפואת עור ואסתטיקה > טיפול במכשיר פיקסל – Pixel CO2
טיפול במכשיר פיקסל – Pixel CO2
כמה עולה: 2,000 - 12,000
10 תמונות של טיפול במכשיר פיקסל – Pixel CO2
זמן החלמה: 2 - 8 שבועות
סוג הרדמה: אלחוש מקומי

מדריך טיפול במכשיר פיקסל – Pixel CO2

מהו מכשיר הפיקסל?

מכשיר הפיקסל הוא לייזר פחמן דו חמצני (ה- CO2, אורך גל 10,600 נ"מ), המשמש כטיפול לצורך הסרת נגעים עוריים שפירים, הצערת עור ע"י פילינג ומיצוק העור. טכנולוגית לייזר זו, הפכה במהרה לתקן הזהב בטכנולוגיות המתקדמות לחידוש העור ואליה מושוות כל שאר שיטות הטיפול. בעשור האחרון, התקדמה טכנולוגית לייזר הפחמן הדו חמצני לבלי היכר. הפיקסל הוא דוגמא למהפכה זו.

מכשיר הפיקסל הוא לייזר פחמן דו חמצני מקטעי. בשיטה זו הקרן שמייצר מכשיר הלייזר מורכבת ממספר עמודות של קרניים שכל עמודה מייצרת נזק נקודתי כשסביב עמודות הנזק קיימת רקמה בריאה.

סביב כל נקודה בה יצר הלייזר עמודת רקמה הרוסה, קיים עור בריא שמספק תאים להתחדשות במהירות וביעילות וכך מאפשר החלמה מלאה מהירה. כך מופחת הכאב והסיכון לסיבוכים באופן משמעותי ותקופת ההחלמה מואצת ומתקצרת.


האם טיפול ב פיקסל CO2 מתאים לי?

מכשיר הפיקסל מהווה אחד מהמכשירים הנחשבים לתקן הזהב בטכנולוגיות המתקדמות לחידוש העור. הטיפול בלייזר זה מיועד לשיפור איכות העור ע”י טיפול בקמטים קטנים ובינוניים, בפיגמנטציה של העור, בכתמי גיל, בסימני מתיחה, בצלקות ובצלקות אקנה. תוצאות הטיפול הן מיצוק והצערה של העור.


מהם הסיבוכים ותופעות הלוואי הפונטציאליים מהטיפול?

טיפולי לייזר הפחמן הדו חמצני בטוחים וצפויים יותר בהשוואה לשיוף עור מכני או פילינג כימי עמוק.

עם זאת, חשוב להבין שמדובר באחת מהטכנולוגיות עתירות האנרגיה לטיפול בעור הפנים והגוף ועל כן ע"פ הוראות משרד הבריאות הטיפול צריך להינתן בהשגחת רופא והמחמירים יאמרו כי הידיים האוחזות בידית הטיפול ראוי שיהיו של רופא מוסמך ומוטב כי יהיה רופא עור או פלסטיקאי מומלץ.

הסיבוכים לאחר טיפול בלייזר הפחמן הדו חמצני נחלקות לקצרות-טווח כגון אדמומיות חולפת, גרד, מיליום, התלקחויות דמויות אקנה והצטלקות חולפת, ולבעיות ארוכות-טווח דוגמת פיגמנטציה. אדמומיות המופיעה לאחר טיפול זה היא אחד החסרונות המשמעותיים אולם היא לרוב חולפת וחשוב להבין שהיא מופיעה כחלק מתהליך הריפוי הטבעי של העור המתחדש.


איך נראית ההחלמה מהטיפול בפיקסל CO2?

ביום-יומיים הראשונים שלאחר הטיפול תיתכן תחושת כאב או צריבה שניתנים לטיפול באמצעות קומפרסים קרים, תכשירים מקומיים ומשככי כאבים. במקום הטיפול צפויים להופיע גלדים אדומים חומים ביום שלאחריו, אשר יתקלפו בשבוע הראשון לאחרי הטיפול.

לאחר הקילוף תישאר אותה אדמומיות ומשך הזמן הנדרש להחלמתה לרוב נע בין שבועיים ועד ל4-8 שבועות, לפי האינדיקציה שטופלה ומוד ההפעלה.


מהן האלטרנטיבות לטיפול?

קיימים מספר מכשירי לייזר המבוססים על פחמן דו חמצני, ביינם הCO2RE של חברת סינרון-קנדלה, סמארט סקין ועוד.

באותו נושא | כל טיפולי לייזר לפנים

שאלות ותשובות בנושא

למה עלי לצפות מהטיפול?

הטיפול בלייזר מסוג זה, כמו בכל לייזר אבלטיבי לרוב אלחוש מקומי על מנת למנוע כאבים בעת הטיפול. משך הטיפול ינוע בין 15 דקות להסרת נגע בודד קטן ועד לשעה-שעה וחצי בטיפול משטחים נרחבים.

תוך כמה זמן ניתן לצפות לתוצאות מהטיפול בפיקסל CO2?

התוצאות צפויות להופיע לאחר החלמה מלאה אשר יכולה להימשך תקופה בת שבוע ועד שלושה חודשים (כתלות באופן הפעלת המכשיר, האינדיקציה המטופלת ושטח הטיפול).

תגובות

המדריך נכתב בתמיכה של

ד״ר גיא שלום
רפואת עור
ד"ר גיא שלום הינו מומחה לרפואת עור ואסתטיקה, בעל מרפאה פרטית בנס ציונה. ד"ר שלום שימש כעורך, חבר מערכת או סוקר בכתבי עת מדעיים ומקצועיים, נוטל חלק בפרסום מאמרים מדעיים ומקצועיים רבים בתחום רפואת העור...

תמונות לפני ואחרי של רופאים מהאתר

כתבות בנושא

הגיע לישראל: טיפולי הלייזר החדישים לבעיות עור
הגיע לישראל: טיפולי הלייזר החדישים לבעיות עור
ד"ר מתי רוזנבלט

אקנה, היפר-פיגמנטציה, צלקות אקנה ואדמומיות בעור הפנים (קופרוז) אלו בעיות עור שעד לא מזמן לא היה להם טיפול יעיל. לאחרונה נכנסו לישראל טיפולי לייזר ו-IPL הנחשבים לטיפולים מתקדמים ואפקטיביים לטיפול בבעיות בעור הפנים כיום קיימים...


עכשיו בישראל: הטיפולים החדשניים בלייזר לעור הפנים
עכשיו בישראל: הטיפולים החדשניים בלייזר לעור הפנים
ד"ר מתי רוזנבלט

טכנולוגיית לייזר ו-IPL חדשניים הנעשים על ידי מכשור טכנולוגי , מצליחים לטשטש ולטפל במקרים של צלקות אקנה, פיגמנטציה, אדמומיות, כלי דם ונימים בולטים בפנים בעשור האחרון התחוללה מהפיכה של ממש בתחום הצערת עור הפנים. לצד השיפור בשיטות...


לחזור לעצמך: כל הטיפולים האסתטיים ללא ניתוח
לחזור לעצמך: כל הטיפולים האסתטיים ללא ניתוח
ד"ר אלכס לבנברג

טכנולוגיית לייזר, גלי רדיו, הזרקת חומרי מילוי או בוטוקס: כיום יש שפע של טיפולים ללא ניתוח על מנת להילחם בהזדקנות עור הפנים ולהעלים את הקמטים, על מנת לעשות סדר בבלגן, בדקנו עם ד"ר אלכס לבנברג,...