כל השיטות להרמת עפעפיים ללא הסכין

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר יפימוב
השאירו פרטים או חייגו
072-2160015

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואת עיניים

    עודפי עור באזור העיניים מתורגמים למראה עייף ועצוב, שלא ניתן להיפטר ממנו על ידי שינה טובה. עודפי עור מעל העפעפיים העליונים, אינו רק בעיה אסתטית, אלא מהווים גם בעיה רפואית. בשלב הראשון, צניחת עפעפיים יוצרת תחושת כבדות ועייפות על פני העין, ובשלביה המתקדמים היא עלולה לגרום להגבלה בשדה הראייה. לאחרונה נכנסו טכניקות חדשות המאפשרות הרמת עפעפיים ללא ניתוח, צוות מדיקו יצא לסקר את כל הטיפולים והשיטות

    צילום: 123RF

    10 אחוזים מהאוכלוסייה הבוגרת מעל גיל 50 סובלים מצניחת עפעפיים עליונים, הנקראים פטוזיס (Ptosis). מצב זה משווה לפנים מראה עייף ועצוב, לעתים אף מהווה בעיה רפואית. הטיפול בצניחת עפעפיים מבוצע באמצעות ניתוח עפעפיים, המיועד להסיר עודפי עור ושומן, ועל פי הצורך גם לחזק את שרירי העפעפיים. בשנים האחרונות נכנסו שיטות וטכניקות חדשות להרמת עפעפיים ללא ניתוח.

    על כך מסבירה ד"ר אירינה יפימוב בתכנית סודות היופי

    הרמת עפעפיים ללא ניתוח באמצעות מכשור רפואי להלן השיטות השונות:

    אולטרה (Ultherapy): אולתראפי מכשיר אשר עובד על אולטרסאונד ממוקד השולח פולסים החודרים לעומק העור. מדובר במכשיר אשר מאושר על ידי ה-FDA האמריקני ומשווק בישראל על ידי חברת אלפאמדיקס מאפשר בטיפול חד פעמי אשר אינו כרוך בתקופת החלמה לבצע הרמת עפעפיים ללא ניתוח ומבטיח תוצאות מרשימות וארוכות טווח שם של טשטוש "שקיות", שיפור עור העפעפיים והרמת גבות טבעית. את התוצאות ניתן לראות בהדרגה תוך שלושה חודשים. המכשיר גם משמש להרמה ומיצוק העור וקו הלסת.

    עלות הטיפול: 5,000-7,000 ₪

    Ultherapy נחשב למכשיר מהפכני אשר מבצע הרמת עפעפיים וגבות ללא ניתוח

    טכנולוגיית PLASMA: פלקסר – Plexer: מכשיר זה מבצע הרמת עפעפיים ללא ניתוח וגם מטפל בקמטי עישון. השיטה של המכשיר מבוססת על אנרגיה שנקראת פלזמה PLASMA מדובר במכשיר עם מחט מעוגלת אשר פועל על כפל העור העובר אידוי, המחט לא נוגעת בעור הרופא מקריב אותה כחצי מילימטר ליד אזור הטיפול, המחט למעשה מעבירה אנרגיה באמצעות מעגלים אלקטרומגנטיים. הטיפול הינו קצר וללא כאבים המבוצע באלחוש ובסופו יש נקודות קטנות וחומות, הפעולה מושכת למעלה את העפעף ומדקקת אותו.

    מכשיר ה-PLEXER המבוסס על טכנולוגיית PLASMA

    אימטריקס e-Matrix: טכנולוגיה המבוססת על גלי רדיו מבית סינרון. למכשיר תו תקן של ה-FDA האמריקני למטרת טיפול בקמטים וטיפולים להתחדשות העור ותו תקן אירופאי (CE) לאותן מטרות. המכשיר מצליח לבצע הרמת עפעפיים ללא ניתוח באמצעות סדרת טיפולים בדרך כלל של 4-6 טיפולים. ישנם תופעות לוואי של אדמומיות ו/או נפיחות שחולפת כעבור מספר ימים.

    עלות הטיפול 4,000 ₪ לסדרת טיפולים.

    מכשיר ה-e-Matrix: סדרה של 4-6 טיפולים להרמת עפעפיים ללא ניתוח

    מכשיר טיקסל TIXEL: מכשיר המבוסס על חשמל המחמם את העור ומאפשר עבודה באזור העין והעפעף. המכשיר אשר משווק על ידי אמי טכנולוגיות מבצע למעשה חימום המייצר מעין פגיעה מבוקרת בעור ומשפר את מראה הקמטים. התוצאה המתקבלת לטיפול עפעפיים הינה מתיחה קלה, שיפור מרקם העור, בעיקר באזור העפעפיים התחתונות מה שאנחנו קוראים "שקיות או שקעים מתחת לעיניים".

    2-4 טיפולים

    עלות :  1,200-2,400 ₪

    טיקסל
    מכשיר טיקסל TIXEL: משפר את מרקם העור ומבצע מתיחה קלה בעיקר לעפעפיים התחתונות

    הרמת עפעפיים ללא ניתוח באמצעות איפור קבוע?

    לא מדובר באמת בהרמת עפעפיים אלא באשליה אופטית. מטפלים מוסמכים באיפור קבוע יכולים להעניק למטופלים שלא חפצים לעבור טיפול רפואי כלשהו אלא מסתפקים בפתרון קוסמטי של איפור איפור קבוע המאפשר לשנות את ההבעה, לפתוח את העין ולהרים אותה. כאשר הגבה קצת יותר גבוהה ואין בה קרחות, התוצאה המתקבלת הינו מראה רענן וצעיר יותר. לגבות יש השפעה גדולה על מראה הפנים וטיפול נכון בהם מראה שיפור מידי בחלק העליון של הפנים.

    עלות הטיפול: 1,500-4,000 ₪

    לסיכום, הרמת עפעפיים ללא ניתוח הינו ללא ספק אחד הטרנדים החמים שקיימים לאחרונה בשוק, על פניו ההיצע רחב ומגוון, מומלץ להיוועץ עם רופא מומחה לרפואת עיניים או לרפואת עור או רופא אשר עבר הכשרה מתאימה לבצע טיפולים מסוג אלו.

    מילוי שקעים מתחת לעיניים

    שקעים מתחת לעיניים המוכרים גם כ-"שקיות" מתחת לעיניים או שחורים מתחת לעיניים, מופיעים כתוצאה מתהליך שינוי ברקמת השומן, נפילת שרירי הפנים ונסיגת עצמות לחיים, אשר משווים לפנים מראה עייף ועצוב. עור הפנים מתחת לעיניים דק מאוד ויש לו רגישות רבה לחשיפה לשמש, שינויים הורמונליים וירידה במשקל עם דיאטה לא נכונה עשויים לגרום להיווצרות פיגמנטציה באזור הזה.

    השימושים המקובלים לטיפול בשקעים מתחת לעיניים הינו באמצעות בוטוליניום טוקסין (בוטוקס או דיספורט) רעלן אשר בהזרקתו גורם לשיתוק השרירים באזור ובכך מאפשר מתיחה קלה של העור באזור לטשטוש השקיות או באמצעות חומצות היאלורוניות במקרים בהם ישנם שקעים עמוקים על מנת למלא את האזור בנפחים.

    רסטילן
    חומצה היאלורונית של רסטילן – Restylane


    ד״ר אירינה יפימוב
    רפואת עיניים
    ד"ר אירינה יפימוב הינה מומחית לרפואת עיניים משנת 2005, בעלת מרפאה פרטית בתל אביב. ד"ר יפימוב עוסקת בניתוחי עפעפיים, טיפולים אסתטיים לנשים וגברים. כמו כן, ביצעה מעל ל- 1000 ניתוחי עיניים וחלק משמעותי מהם היו...

    להתייעצות עם ד"ר יפימוב
    השאירו פרטים או חייגו
    072-2160015

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות