פילינג רפואי בינוני: למראה עור מושלם

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר ברמן
השאירו פרטים או חייגו
077-9965937

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואת עור

    סובלים מקמטי גיל, פיגמנטציה, נגעים טרום סרטניים? פילינג רפואי בינוני הינו פתרון מעולה המוצע על ידי רפואת העור. הטיפול מתבצע במרפאת רופא העור וניתן להגיע עם הטיפול לתוצאות נהדרות הכוללות העלמה וטשטוש הכתמים החומים על הפנים והטיפול אף משקם ומצעיר את מראה עור הפנים באופן משמעותי

    צפו בד"ר איתן ברמן מסביר על כך בראיון עם פרופ' קרסו בתכנית המילון הרפואי

    לעור שלנו שלוש שכבות: השכבה החיצונית ביותר (העליונה), נקראת אפידרמיס, השכבה האמצעית, נקראת דרמיס והשכבה התחתונה נקראת תת עור או רקמת השומן התת עורי. פילינג הוא קילוף כימי מבוקר של העור, כאשר ניתן לסווג את הפילינג בהתאם לעומק החדירה בעור: פילינג שטחי, פילינג בינוני ופילינג עמוק.

    מהו פילינג רפואי בינוני?

    מדובר בקילוף מבוקר של העור עד לשכבת הדרמיס העליונה והוא חייב להתבצע ע"י רופא, כאשר עדיף שרופא עור יבצע את הפרוצדורה. פילינג זה יכול להתבצע ע"י חומצה (פילינג כימי), לייזר וקילוף מכני.

    בפילינג כימי משתמשים בעיקר בחומצה שנקראת TCA (Trichloroacetic Acid) ניתן להשתמש בה לבד או בשילוב עם חומצות אחרות וריכוזים שונים.

    ד"ר איתן ברמן : "קילוף העור בצורה נכונה מביא לגוון הומוגני של העור, מעודד יצירת קולגן של העור ובכך ממצק אותו ומטשטש את הקמטוטים והקמטים הבינוניים".

    פילינג רפואי בינוני נותן מענה למספר תופעות עוריות שכיחות כגון: הזדקנות העור, הנגרמת בשל חשיפה כרונית לשמש, כתמי עור פיגמנטריים שנוצרים מפאת הגיל והשמש, נגעים טרום סרטניים וסרטניים שטחיים.

    לפני אחרי פילינג רפואי בינוני
    התמונה באדיבות מרפאת ד"ר איתן ברמן

    איך מבצעים את הפילינג הרפואי בינוני?

    הפילינג הבינוני מבוצע בעיקר בחודשי החורף והאביב, אז קרינת השמש מתאימה יותר. בבוקר הפרוצדורה שוטפים את הפנים ולא משתמשים בתכשיר קוסמטי כלשהו.

    מתחילים בנטילת טיפול מניעתי להרפס ואנטיביוטיקה. במרפאה הרופא מורח שכבה ראשונה לניקוי העור ולאחריה את החומר הפעיל לביצוע קילוף העור בשכבות בהתאם לעומק הטיפול הרצוי.

    במהלך הטיפול העור משנה צבעו בהדרגה לצבע לבנבן – ורדרד. הטיפול מלווה בצריבה עורית ולכן מומלץ ליטול משכך כאבים כחצי שעה לפני ביצוע הקילוף.

    במהלך הטיפול נעזרים במאוורר המקל על תחושת הצריבה. משך הטיפול הינו כ- 30 עד 60 דקות ומשך ההחלמה הנו שבוע עד שבועיים.

    לאחר הטיפול העור משנה את צבעו לחום – שחור, בשל נמק של שכבת האפידרמיס, אז הוא מתייבש ומתחילה תקופת קילוף. בתקופת הקילוף יש למרוח קרם לחות והגנה מהשמש בהתאם להמלצת הרופא. אסור לקלף את העור ידנית, דבר שעלול לגרום להפרעה בריפוי ואף להצטלקות.

    למדריך "פילינג רפואי" הכולל תמונות לפני ואחרי, מחירים ואילו סוגי פילינג קיימים

    התמונה באדיבות מרפאת ד"ר איתן ברמן

    מתי לא ניתן לבצע פילינג רפואי בינוני?

    ישנם מספר מקרים בהם לא ניתן לבצע טיפול בפילינג רפואי בינוני כגון: טיפול ברואקוטן במהלך החצי שנה האחרונה, חוסר בזקיקי שיער על הפנים, מאחר ומזקיקי השיער מתפתח העור החדש לאחר הקילוף וזיהום פעיל כגון: הרפס או ציסטות אקנה פתוחות.

    ישנן מחלות עור כגון רוזציאה, סבוריאה, פסוריאזיס היכולות להגביר את משך האדמומיות לאחר תהליך הקילוף וזאת בשל גירוי יתר של עורם הרגיש.

    לאנשים בעלי עור כהה יכולים להיות כתמים היפרפיגמנטריים, לכן יש חשיבות גדולה לטיפול מקדים ולאחר הפילינג.

    בשל שכיחות יתר של זיהומים הרפטיים (הרפס), יש לקבל טיפול מונע עם תכשיר אנטי הרפטי דרך הפה שמתחילים ביום הפרוצדורה.

    מומלץ להמשיך טיפול זה למשך 10 ימים עד שבועיים שהוא בערך משך הזמן לריפוי העור. כמו כן מומלץ לקבל טיפול אנטיביוטי רחב טווח, למניעת זיהומים עוריים.

    ישנם רופאים שנותנים תכשיר מקומי לקילוף שטחי של העור, כשבוע- שבועיים לפני הפרוצדורה כגון: רטין A.

    לאנשים בעלי עור כהה או נטייה לפיגמנטציית יתר נותנים שילוב של רטין A עם הידרוקווינון המבהיר את העור את ריכוז החומרים קובע הרופא הבודק טרם ביצוע קילוף העור.

    לאחר הפרוצדורה יש להימנע לחלוטין מחשיפה לשמש ובמידה ויוצאים החוצה יש להשתמש במסנני הגנה טובים. חשיפה לשמש עלולה לגרום להפרעות בפיגמנטציה או יכולה לעודד זיהום הרפסי.

    כמו כן, מומלץ שלא להשתמש בתכשירי קוסמטיקה שונים אשר עלולים להוביל לגירוי יתר של העור.


    ד"ר איתן ברמן
    רפואת עור
    ד"ר איתן ברמן הינו מומחה לרפואת עור ורפואה אסתטית, מקפיד להיות עם היד על הדופק בתחום האסתטיקה על מנת להעניק למטופליו את הטיפול החדשני ביותר ומשתתף בכנסים ובהשתלמויות בתחום האסתטיקה בארץ ובחו״ל אשר בניהם: השתלמות...

    להתייעצות עם ד"ר ברמן
    השאירו פרטים או חייגו
    077-9965937

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות