חדש בישראל: הגדלה ועיצוב החזה ללא ניתוח באמצעות שומן עצמי

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר טנצר
השאירו פרטים או חייגו
077-997-1117
שלוחה 2

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > כירורגיה פלסטית

    הזרקת שומן עצמי היא טכניקה המאפשרת מילוי חללים בכל הגוף, וככלל הגדלה ועיצוב של החזה באמצעות הזרקת שומן שנשאב מגופה של המטופלת. בתהליך זה נשאבים תאי שומן מחלקי גוף אחרים, ומוזרקים לאחר מכן אל השד, ללא צורך בניתוח.

    צפו בד"ר רון טנצר מסביר על כך בראיון עם פרופ' קרסו בתכנית המילון הרפואי בווידיאו

    הטכניקה של הזרקת שומן עצמי מבוססת על שימוש בתאי שומן, חומר טבעי ומוכר לגוף, מתאים מאוד למרקם השד והופך לאחר הטיפול לחלק אינטגרלי מרקמת השד.

    מהי הזרקת שומן?

    הזרקת שומן היא טכניקה בה אנו עושים שימוש בשומן עצמי של המטופל, לצורך מילוי נפחים באזורים שונים של הגוף, ולצורך פעולות רפואיות אחרות.

    השומן הוא חומר שקל מאוד לעבוד איתו והוא בעל מאפיינים אטרקטיביים לצורכי מילוי נפחים: הוא רך, הוא זמין בשפע, קל להוציא אותו, קל להזריק אותו, ניתן לחזור על התהליך פעם אחר פעם ובסופו של דבר, מדובר בחומר טבעי לחלוטין.

    למי מתאים הטיפול באמצעות הזרקת שומן עצמי?

    הטיפול הוא כל כך אפקטיבי וכל כך קל לביצוע, שהוא מתאים לכל אישה המעוניינת להגדיל את נפח החזה או לעצב אותו, מבלי לעבור ניתוח להחדרת שתלי סיליקון.

    הניתוח מתאים לנשים המעוניינות להגדיל את החזה שלהן, נשים המעוניינות להוציא שתל סיליקון ישן ולהחליפו בטכניקה זו, או נשים המעוניינות לעצב את החזה באמצעות שינוי הנפח של חלקים ספציפיים בלבד (קוטב תחתון או קוטב עליון של החזה).

    הגדלת חזה ללא ניתוח באמצעות שומן עצמי

    כיצד מתבצע ההליך של הזרקת שומן עצמי?

    ההליך של הזרקת שומן עצמי להגדלת ועיצוב חזה, מבוסס למעשה על שלושה שלבים:

    בשלב הראשון, ישנו צורך להוציא שומן מאזורים שונים בגוף, איתו תבוצע למעשה ההזרקה לחזה.

    הוצאת השומן מבוצעת באמצעות קנולות, שהן צינוריות מאוד עדינות. האזורים שמהם מוציאים בדרך כלל את השומן להזרקה הם אזור הבטן ואזור הירכיים.

    בשלב השני, עובר השומן תהליך של עיבוד. תהליך זה מיועד להפוך את כלל הרקמות והתאים שהוצאו, לתאי שומן נקיים וטהורים.

    בתהליך העיבוד, מופרדים תאי השומן משאריות דם, רקמות, נוזל הגוף ושמן עד לקבלת הריכוז הנדרש של תאי שומן נקיים וטהורים.

    בשלב השלישי, מבוצעת ההזרקה של תאי השומן אל החזה. תהליך ההזרקה מבוצע אף הוא באמצעות צינוריות עדינות, שדרכן מוזרק השומן בתהליך המתואר כטיפות עדינות.

    שיטת ההזרקה מיועדת לאפשר לתאי השומן להתאקלם באזור אליו הם מוזרקים, כך שזרימת הדם תגיע אליהם, ותסייע בהפיכתם לחלק אינטגרלי מהרקמה המקומית בחזה.

    התהליך מתחיל ע"י הוצאת השומן להזרקה לרוב מאזור הבטן ואזור הירכיים, איתו תבוצע למעשה ההזרקה לחזה.

    עד כמה ניתן להגדיל את החזה בשיטה זו?

    התהליך של הזרקת שומן עצמי, משמש יותר לצורך עיצוב החזה ופחות לצורך הגדלה רגילה של נפח החזה.

    ככלל, באמצעות טכניקה זו ניתן להגדיל את החזה בהיקף של מידה אחת, וכן ניתן לעצב את השד באמצעות הוספת נפח בחלקים שונים של השד, להזריק תוספת מעבר לשתל סיליקון, להזריק תוספת לאחר ניתוח הרמת חזה וכדומה.

    מהם חסרונות השיטה של הזרקת שומן עצמי?

    החיסרון המרכזי של טכניקה זו הוא, שאחוז גדול של השומן המוזרק נספג בגוף האישה לאחר פעולה אחת.

    בצורה מופשטת, לו הזרקנו 100 תאי שומן, באזור ההזרקה יישארו רק 40, 50 או 60 תאי שומן, כשכל יתר תאי השומן ייספגו בגוף האישה.

    בהתאם לכך, טכניקה זו דורשת בדרך כלל טיפול המבוסס על יותר מפעולת הזרקה אחת.

    החיסרון השני הוא מגבלת הפוטנציאל של הטכניקה. הזרקת שומן עצמי אינה מאפשרת להגיע לכל גודל חזה שרוצים, וכאמור למטרות הגדלה, מדובר בדרך כלל ביכולת הגדלה של מידה אחת בלבד. במצב זה הפיתרון הוא ניתוח הגדלת חזה.

    מהם היתרונות של השיטה?

    מאחר וטכניקה זו מבוססת על הזרקת שומן עצמי של המטופלת, מרגע שהוזרק השומן הוא הופך למעשה לחלק אינטגרלי מהשד ומגוף האישה, ולכן הטיפול מחזיק מעמד לתקופות ארוכות במיוחד.

    הגדלת חזה ללא ניתוח

    ד"ר רון טנצר: "תחושת המגע בשד היא יותר אותנטית במידת הרכות שלה, לעומת שתלי סיליקון למשל, דברים אלה נכונים במיוחד במקרה של הזרקת שומן עצמי לשד, שכן השד בחלקו הגדול הוא מלכתחילה אוסף של תאי שומן".


    ד"ר רון טנצר
    כירורגיה פלסטית
    ד"ר רון טנצר הינו מומחה לכירורגיה פלסטית, בעל ניסיון רב של אלפי ניתוחים פלסטיים בארץ ובעולם. ד"ר טנצר מנהל את המרכז הרפואי פולג לכירורגיה פלסטית ומבצע עשרות ניתוחים בכל חודש. את הניתוחים בהרדמה כללית, מבצע...

    להתייעצות עם ד"ר טנצר
    השאירו פרטים או חייגו
    077-997-1117
    שלוחה 2

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות