הגדלת חזה באמצעות שומן עצמי

מדיקו > מדריכים > כירורגיה פלסטית > הגדלת חזה באמצעות שומן עצמי
הגדלת חזה באמצעות שומן עצמי
כמה עולה: 15,000 - 30,000
3 תמונות של הגדלת חזה באמצעות שומן עצמי
זמן החלמה: 2 - 4 שבועות
סוג הרדמה: בטשטוש עמוק

מדריך הגדלת חזה באמצעות שומן עצמי

הגדלת חזה באמצעות הזרקת שומן עצמי הינה שיטת טיפול אשר הפכה לפופולרית מאד בשנים אחרונות, השיטה מתאימה לנשים שמעוניינות לשפר את מראה החזה ללא שינויים דרסטיים או מעוניינת להגדיל מעט את החזה שלך אך לא מרגישה צורך להשתמש בשתלים.

בסרטון מסביר ד"ר רון טנצר על הגדלת חזה באמצעות שומן עצמי:


למי מתאים הגדלת חזה באמצעות שומן עצמי?

אם את סיימת את גיל ההתבגרות, בריאה, ללא היסטוריה של סרטן שד ומעוניינת בחזה טבעי עם הגדלה בחצי מידה או מידה – הטיפול הזה יתאים לך. בייעוץ ראשוני עם הרופא המטפל חשוב מאד להציג בפניו את כל המידע מהתיק הרפואי שלך כדי להבין האם קיימת התוויית נגד.

ישנם מקרים בהם הגדלת חזה באמצעות שומן עצמי אינה מספקת את הפתרון האידאלי וניתוח הגדלת חזה יתאים יותר לחלק מהנשים.


הכנה לטיפול

מומלץ להפסיק לעשן כשבועיים לפני הניתוח. אם את נוטלת תרופות לדילול דם, מומלץ להפסיק את נטילתן לפחות 10-15 ימים לפני הניתוח.

שלב ראשון – הסרת רקמת שומן

תחת הרדמה מקומית הרופא המטפל מסיר רקמות שומן מחלקים שונים בגוף שלך, כגון – ירכיים, בטן, ישנן באמצעות שאיבת שומן. מדובר בפרוצדורה זעיר-פולשנית ולכן אין לך ממה לחשוש.

שלב שני – הזרקת שומן לאזור החזה

אחרי איבוד רקמות השומן שהוסרו והפרדה של שומן ממרכיבים אחרים כגון דם ומים, הרופא מזריק את תאי השומן באמצעות מחטים דקים מאד לאזורים שונים בחזה שדורשים מילוי.


תהליך ההחלמה

במשך 4-6 שבועות אחרי הניתוח תצטרכי להשתמש בתחבושות לחץ באזורי שאיבת השומן וחזיות ספורט. יש להימנע מפעילות גופנית (כולל יחסי מין) במשך 4 שבועות אחרי הטיפול. אסור לישון או לשכב על הבטן במשך שבועיים שלושה ראשונים אחרי הטיפול. אם את עובדת בעבודה משרדית ניתן לחזור לעבוד כשבועיים אחרי הטיפול. תקופת ההחלמה הכללית יכולה לקחת בין 2 ל-4 שבועות.


סיבוכים אפשריים

חשוב מאד להישאר בלי תזוזה במהלך ההזרקה. בעקבות ההזרקה עלולות להיווצר ציסטות שומניות בחזה. ככל שמדובר ברופא מנוסה יותר, כך יש סיכוי נמוך יותר שזה יקרה. ניתן לזהות את הציסטות בבדיקות ממוגרפיה תקופתיות. חלק מתאי השומן המוזרקים עלולים להיספג בחזרה אל הגוף, מה שיכול לגרום לירידה מסוימת בנפח השדיים.

לעתים יש צורך ביותר מטיפול אחד כדי להשיג צורת שדיים רצויה. כמו כן, קיימת סכנת זיהום, דימום, התנפחות, שטפי דם ותופעות לוואי אחרות שמוכרות בעקבות טיפולים דומים. בכל מקרה חריג חשוב לפנות מידית לרופא המטפל.


מה המחיר של הגדלת חזה באמצעות שומן עצמי?

הגדלת חזה באמצעות שומן עצמי תעלה לכם בין 15,000 ל-30,000 ש”ח.

שאלות ותשובות בנושא

האם מדובר בשינוי קבוע?

אם הטיפול מבוצע נכון ועל ידי רופא מוסמך ומנוסה, התוצאות תישארנה קבועות.

תוך כמה זמן אחרי הטיפול השדיים יקבלו את המראה ואת הגודל הסופי שלהם?

כשישה חודשים אחרי הניתוח

האם ניתן להשתחרר הביתה מיד אחרי הטיפול

ניתן לחזור הביתה אחרי ביקורת רופא, להישמע להוראות בתקופת ההחלמה ולהתייצב לביקורת בהתאם להמלצות.

תגובות

המדריך נכתב בתמיכה של

ד"ר אורן ויסמן
כירורגיה פלסטית
ד"ר אורן ויסמן הינו מומחה לכירורגיה פלסטית, בעל קליניקה פרטית לניתוחים פלסטיים שחזורים ואסתטיים בתל אביב. ד"ר ויסמן פרסם למעלה מ-50 מאמרים בעיתונות הרפואית הפלסטית ומרצה בין לאומי בכנסים בחו"ל.

תמונות לפני ואחרי של רופאים מהאתר

כתבות בנושא