פתרונות לנשירת שיער: החידושים שלא הכרתם

למידע והתייעצות

להתייעצות
השאירו פרטים או חייגו
077-2315853

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > אסתטיקה

    ההתפתחות הטכנולוגית בתחומי היופי והרפואה הביאה לפיתוחים מדעיים ושיטות טיפול מתקדמות המאפשרות לעצור את נשירת השיער ואף במקרים מסוימים להצמיח שיער בקרב גברים ונשים

    צפו בענת אלקין מסבירה על כך בראיון עם פרופ' קרסו בתכנית המילון הרפואי

    עם השנים גופינו עובר שינויים רבים, השיער כבר לא חזק ומלא כמו בעבר, עור הפנים נעשה עייף ורפוי, כשעל פנינו סימני הקמטים נחרטים ומציגים עצמם בכל פעם שאנו מביטים בראי.

    התופעות הפיזיולוגיות הללו לא פוסחות על אף אחד מאתנו, והן משפיעות מאוד על הביטחון העצמי ודימוי הגוף שלנו.

    חברות רבות מציעות לנו מאות מוצרים המכילים חומרים סינתטיים, אשר אינם מותאמים אישית ולרוב יכולים לגרום לייבוש הקרקפת ולעיתים לשומניות יתר בעור. מוצרי מדף נמכרים במחירים מופקעים וללא תוצאות.

    מהם הגורמים והאבחון לנשירת שיער?

    נשים וגברים רבים סובלים מתופעות של נשירת שיער חמורה שמגיעה למצב של דלילות, מפרצים וקרחות.

    תופעה זו מתגברת בשנים האחרונות והיא מושפעת לא מעט מניהול אורח חיים ותזונה לקויים, שינויים הורמונליים, לחצים ומתח.

    אבחון מדויק של הסיבות והגורמים לנשירה מאפשר התאמה אישית של טיפול בתרכובות צמחים מעשירות ומזינות לגוף, בשילוב של מזותרפיה ופלזמתרפיה. שיטה המסייעת בחיזוק זקיקי השערה החלשים ומבצעת טיפול ושיקום המסייע בהצמחת שיער טבעי, חזק ובריא.

    מהו מכשיר ה- G.D?

    מטופלים רבים מגיעים עם מגוון רחב של מצבים בריאותיים ותסמינים שבמקרים רבים ניתן לאתרם רק על ידי סריקת מערכות הגוף בטכנולוגיה מתקדמת.

    הטיפול בתדרים פרץ בשנים האחרונות באירופה ומסייע להמוני אנשים לטפל במגוון סימפטומים. G.D הינו מכשיר מתקדם לסריקת מערכות הגוף.

    המכשיר מודד את התגובות של כל איברי הגוף ומרכיבי התאים ומתרגם אותם לפולסים חשמליים. על סמך מידע זה המכשיר מנתח את המצב האנרגטי של הגוף, ואת ההשפעה של מועקות וסטרס. כמו כן, נבדקות יכולות מערכת החיסון, תפקוד התאים, סוגי רעלים ופתוגנים חיצוניים.

    לאחר סיום תהליך האבחון ואיתור הבעיות, מותאמת תכנית אישית של טיפולי תדרים אלקטרומגנטיים, וכן המלצות טיפוליות תוך התאמת תוספי תזונה ותרכובות צמחים המתאימים למטופל.

    המכשיר מתבסס על טכנולוגיית שדה החיוניות – Vitalfeld, שבאמצעותה ניתן למדוד ולאבחן מבנים אנרגטיים המאפיינים את תפקוד האיברים, וכן איסוף והצגה של נתונים ביו-אנרגטיים המבוססים על פיזיקה טהורה.

    כמה זמן לוקח האבחון?

    האבחון אורך כ- 12 דקות בלבד, והוא מעניק מידע מלא על 640 פרמטרים, 13 מערכות גוף ועוד עשרות בדיקות. קבלת התוצאות היא מידית, אשר מוצגת על צג המחשב ב- 99% דיוק.

    האבחון הממוחשב ביחד עם הצלבה של בדיקות דם כלליות מעניק את האפשרות לזהות את הגורם הפנימי לבעיות וכך להתאים טיפול למערכות הגוף השונות בתדרים פיזיקליים.

    חשוב לציין שהטיפול בתדרים משתלב עם שיטות טיפול נוספות ותומך בהשפעתן החיובית בצורה סינרגית.


    ענת אלקין
    אסתטיקה
    ענת אלקין, עוסקת ברפואה אסתטית מעל 14 שנה ובבעלותה מרכז לבריאות ואסתטיקה רפואית בפריסה ארצית, במרכז פועלים רופאים בעלי רישיון משרד הבריאות. ענת אלקין, מייסדת שיטת הייר אנד בודי סולושיין לאיזון מערכות הגוף וטיפול במגוון...

    להתייעצות
    השאירו פרטים או חייגו
    077-2315853

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות