ניתוח אף: הסיפור של הילה חיימוף

למידע והתייעצות

להתייעצות ולהצעת מחיר
השאירו פרטים או חייגו
077-2309315

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > אסתטיקה

    צפו בסדרת כתבות הוידיאו עם פרופ' רפי קרסו והילה קורח המלווים את המטופלת הילה חיימוף בתהליך ניתוח האף שעברה. סיפורה של הילה מדגיש את החשיבות הרבה לניסיון ולחוש האסתטי של המנתח שמסייע בהשגת מראה טבעי ולא מוגזם. היא מסכמת "היום לא צריך לפחד, הניתוח קל, ההחלמה קלה והתוצאה שווה את הכל".  צפו בתהליך המלא שעברה הילה מרגע ההחלטה ועד לאחר ההחלמה מהניתוח.

    ניתוח אף חלק א' – הילה עוברת שינוי

    הילה חיימוף, בת 29, נשואה עם 3 ילדים, אזרה אומץ והחליטה לעבור ניתוח אף.

    עבור הילה, שאינה שבעת רצון ממראה אפה ובמיוחד מאורכו ומבנהו במבט פרופיל, מדובר במהלך מתבקש שרק המתין להזדמנות המתאימה, אך המהלך החשוב של ניתוח במרכז הפנים אינו נטול פחדים. על אף שבעלה מקבל אותה כפי שהיא, הצורך לבצע את הניתוח נותר בעינו.

    בתהליך שעוברת הילה, עליה להתמודד גם עם פחדים סביב ביצוע הניתוח, ובמיוחד עם הפחד לביצוע מהלך שאין ממנו חזרה, ושלאחריו לא תוכל לחזור עוד אל אפה הטבעי.

    ניתוח אף חלק ב' – פגישת יעוץ עם ד"ר צרפתי

    בפגישת הייעוץ עם ד"ר צרפתי, מקבלת הילה את החיזוק הטוב ביותר לתחושותיה סביב מראה האף שלה. בפגישת הייעוץ, מאמת ד"ר צרפתי את חוסר הסימטריה בין נחירי האף ואת נטייתו של האף לצד שמאל.

    הילה עוברת בדיקה ויזואלית על כיסא המטופל של מבנה האף מבפנים ובחוץ, במהלכה בוחן ד"ר שלמה צרפתי את ההשפעות של נטיית האף שמאלה על מחיצות האף הפנימיות, כחלק מתהליך תכנון הניתוח, הן בהיבט האסתטי והן בהיבט של הבטחת נשימה סדירה וחופשית דרך האף.

    למדריך “ניתוח אף” הכולל מחירים ותמונות לפני ואחרי

    ניתוח אף חלק ג' – יום הניתוח

    ביום הניתוח, מגיעה הילה למרכז הרפואי רמת אביב אל מרפאתו של ד"ר שלמה צרפתי כשהיא בעיקר מתרגשת ורוצה להיות כבר אחרי הניתוח.

    לאחר חתימה על המסמכים הנדרשים, עוברת הילה בדיקות הכנה על ידי רופא, אחות ורופא מרדים, ומקבלת את פרטי הניתוח המתוכנן, שלאחריו תעבור לחדר התאוששות וממנו תשוחרר אל ביתה. לפני הכניסה לניתוח, מצולמת הילה מכמה זוויות, על מנת שתוכל להשוות את התוצאה בתום הניתוח, אל מצב האף המקורי.

    ניתוח אף חלק ד' – הסרת התחבושת מהאף החדש

    כעבור שבוע, מגיעה הילה אל ד"ר צרפתי להסרת התחבושות כשהיא סקרנית לראות את התוצאה הסופית. לאחר הסרת התחבושות, מתעניינת הילה בדעתו של ד"ר צרפתי "איך יצא?", וכעבור דקה שנמשכת נצח, היא סוף סוף ניגשת למראה ובוחנת את אפה החדש.

    הילה מרוצה מאוד מהתוצאה, ובמיוחד מכך שהילה נשארה הילה ושמראהו הטבעי של האף נותר כשהיה, רק הרבה יותר אסתטי ומתאים לאופי הפנים שלה אשר שיפר בצורה ניכרת את מראה הפרופיל שלה.

    מרוצה מההחלטה שקיבלה ומהתוצאה, הילה חיימוף מודה לד"ר צרפתי וממליצה לכל מי שמעוניינת בניתוח אף ללכת ולבדוק את האפשרות לעשות זאת ולא לפחד.

    הילה, מטופלת שעברה ניתוח אף מספרת: "אני ממש אוהבת…זה מה שרציתי שלא יראה מנותח מידי"

    תמונות לפני ואחרי


    ד"ר שלמה צרפתי
    אף אוזן גרון
    ד"ר שלמה צרפתי מומחה למחלות א.א.ג. ומנתח מומחה לניתוחים אנדוסקופים של הסינוסים אף עם בעיות נשימה קשות, ניתוחי אף קוסמטיים ומשולבים מכל הסוגים, ניתוחים אסתטיים עם בעיות מבנה מורכבות וניתוחים כושלים. הניתוחים הכירורגיים, הפלסטיים והניתוחים...

    להתייעצות ולהצעת מחיר
    השאירו פרטים או חייגו
    077-2309315

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות