טיפול חדשני להצרת היקפים ומיצוק העור באמצעות גלי רדיו

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר מנוסקין
השאירו פרטים או חייגו

077-9969996

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > כירורגיה כללית

    אחת השיטות המוצלחות להצרת היקפים ומיצוק העור היא שיטת המסת שומנים באמצעות גלי רדיו. שיטה זו מבצעת פעולה דומה לשיטת שאיבת השומן, אך, בשיטה של המסת תאי השומן על ידי גלי רדיו בתדר ובעוצמה מותאמים באופן אישי לצורכי המטופל | מדריך להצרת היקפים בגלי רדיו 

    טיפול באמצעות גלי רדיו מבוצע בהרדמה כללית וכרוך בתהליך החלמה מאוד קל ומהיר עם תוצאות טובות, הן בהיבט של היקפי השומן והן בהיבט של מיצוק העור והיצמדותו לרקמות הגוף.

    ד"ר יורי מנוסקין בתכנית המילון הרפואי בוידאו בהנחיית פרופ' רפי קרסו

    מהי הפרוצדורה של הצרת היקפים ומיצוק העור באמצעות גלי רדיו? מה הוא תפקידם של גלי הרדיו וכיצד הם פועלים? כיצד נראית הפרוצדורה בפועל? האם קיימים בשיטה זו סיבוכים או סיכונים מיוחדים וכיצד נראה תהליך ההחלמה? 

    מהי שיטת גלי רדיו להצרת היקפים?

    שיטת גלי רדיו היא טכניקה שפותחה על מנת להשיג מטרה דומה לשאיבת שומן. טכניקה זו מבוססת על יכולתם של גלי הרדיו להמיס תאי שומן כאשר גלים אלה משודרים אל המרחב שסביבם בתדר ובעוצמה מסוימת.

    אגב כך, משפיעים גלי הרדיו גם על שכבות העור המקיפות את אזור הטיפול, באופן שממצק את העור ומאפשר לו להיצמד אל רקמת השומן הנותרת בגוף, כך שלא ייווצר מצב של עור מדולדל לאחר המסת השומנים.

    בודטייט
    מכשיר Bodytite להצרת היקפים

    למי מתאימה שיטת גלי הרדיו להצרת היקפים ומיצוק העור?

    שיטת גלי הרדיו מתאימה לכל המקרים הפונים לקבלת טיפול של שאיבת או המסת שומנים, ובלבד שאינם בעלי עודפי משקל רב מדי. הצרת היקפים ומיצוק העור באמצעות גלי רדיו היא טכניקה המיועדת להתמודדות עם ריכוזי שומן מקומיים בכל אזורי הגוף.

    האזורים השכיחים ביותר כוללים את האיזורים הבאים :

    1.  ירכיים
    2. זרועות
    3. מותניים
    4. בטן

    יחד עם זאת, טכניקה זו אינה מתאימה כפתרון להפחתת משקל כוללת של המטופל. ככלל, כל מקרה שנמצא מתאים לביצוע שאיבת שומן יכול לעבור טיפול של המסת שומן באמצעות גלי רדיו

    למדריך "המסת שומן" הכולל תמונות לפני ואחרי, מחירים וסוגי מכשור

    הטיפול מתאים להמסת שומנים במותניים

    כיצד מבוצעת פרוצדורת גלי רדיו בפועל?

    פרוצדורות הצרת היקפים ומיצוק העור באמצעות גלי רדיו מבוצעת בהרדמה כללית בחדר ניתוח. לפני ביצוע התהליך, מסמן הרופא המטפל את כל האזורים בהם יש לבצע את המסת השומן, ותוחם אותם באמצעות סימן חיצוני.

    כמו כן, על הרופא להכין תמיסות מיוחדות בהן נעשה שימוש בתהליך המסת השומנים עם גלי הרדיו.

    תהליך המסת השומן בפועל מתבצע באמצעות דקירות קטנות של העור, לאורך של 3-4 מ"מ עד הגעת ראש המחט אל שכבת השומן, דרכה משודרים גלי הרדיו שממסים את תאי השומן ברדיו מוגדר וידוע מראש.

    המכשיר בזמן פעולה על הגוף

    כמו כן, גלי הרדיו פועלים במקביל על שכבת העור וממצקים את העור כך שייצמד לרקמת השומן שנותרה בגוף.

    כיצד נראית ההחלמה מטיפול בגלי רדיו?

    ההחלמה מהמסת שומן באמצעות גלי רדיו היא הרבה יותר קלה מאשר התהליך של שאיבת שומן.

    עוד באותו היום יכול המטופל לקום ממיטתו, לתפקד, להסתובב ולחזור למעשה לתפקוד אישי כמעט מלא. תהליך ההחלמה נמשך כיומיים שלושה, בהם נוטל המטופל משככי כאבים ולאחר מכן הוא יכול לחזור לתפקוד מלא.

    הטיפול מתאים להמסת שומנים במיוחד באיזור הבטן והירכיים

    לאילו תוצאות ניתן לצפות?

    התוצאה של תהליך הצרת היקפים ומיצוק העור באמצעות גלי רדיו היא עיצוב מחדש של הגוף, הסרה של שכבות שומן וחיטוב האזורים המטופלים בגוף.

    כמו כן, בניגוד לטכניקות טיפול אחרות, במקרה זה יכול המטופל לצפות לכך שהעור יהיה דבוק לגוף בצורה אסתטית, ולא יהיה מדולדל ורפוי.

    מהם הסיבוכים והסיכונים בטכניקת גלי רדיו?

    שיטת גלי הרדיו נחשבת לשיטה מאוד בטוחה עם הרבה פחות דימומים לאורך הפרוצדורה, ביחס לשאיבת שומן למשל. מצב של זיהומים לא דווחו עדיין בתחום טיפול זה.

    הסרת עודפי עור בזרועות ידיים
    הטיפול מתאים במיוחד להמסת שומן באיזור הזרועות

    יחד עם זאת, המטופל צפוי לסבול מכאבים, בצקות ושטפי דם קלים למשך מספר שבועות, שלאחריהם לא יישארו כל סימנים, סיבוכים או סיכונים כלשהם בעקבות הטיפול.


    ד"ר יורי מנוסקין
    כירורגיה כללית
    ד"ר יורי מנוסקין הינו מומחה לכירורגיה כללית באסיא מדיקל. ד"ר יורי מנוסקין ביצע ניתוחים רבים כשהעיקריים מבניהם: ניתוחי קיבה בשיטה לאפרוסקופית ופתוחה כולל ניתוחים לתיקון החזר קיבתי-ושטי וניתוחים אונקולוגיים מורכבים. ניתוחי מעי גס ודק בשיטה...

    להתייעצות עם ד"ר מנוסקין
    השאירו פרטים או חייגו

    077-9969996

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות