פיסול פנים ומילוי שקעים מתחת לעיניים: המדריך המלא

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר דוידסון
השאירו פרטים או חייגו
077-2316333

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > אסתטיקה

    פיסול פנים הוא מונח הכולל בתוכו שורה של פרוצדורות למתיחה והצערה של עור הפנים ללא ניתוח. הטיפול מאפשר לחדד את מתאר הפנים באמצעות מילוי נפחים, החלקת קמטים ומיצוק העור. מילוי שקעים מתחת לעיניים מאפשר להיפטר מהמראה העייף ומהעיגולים השחורים. הילה קורח הגיעה למרפאתה של ד"ר שרון דוידסון לסקר את הטיפולים מקרוב

    צפו בד"ר שרון דוידסון מסבירה על הצערת עור הפנים להילה קורח

    מהן המטרות האסתטיות שמיועד להשיג פיסול פנים?

    היופי שלנו נקבע על ידי הגנטיקה שעמה נולדנו, יחד עם זאת מראה הפנים משתנה מאוד לאורך השנים. פנים צעירות הן פנים עם מלאות מסוימת.

    תהליך ההתבגרות מתגלה כאשר מתחיל תהליך של אובדן נפח ועמו היווצרות קמטים וקמטוטים. השפעת אובדן הנפח נראית בעיקר באזורים כמו עצמות לחיים שקעים מתחת לעיניים, שפתיים ואזור הרקות.

    כדי לשפר את המראה ולהתמודד עם אובדן הנפח ניתן למלא אזורים מסוימים בפנים בחומרי מילוי ייעודים כמו:

    חומצה היאלרונית: חומר המילוי הפופולארי ביותר, הן לאור יעילותו ויכולת התאמתו לכל מטופל והן לאור העובדה שמדובר בחומצה טבעית ומוכרת לגוף.

    באמצעות שימוש בחומצה היאלרונית מתקבל אפקט נוסף של מתיחת הרקמות הסמוכות והרמתן ולכן השימוש בה מיועד להשיג בנוסף לנפח מראה מתוח יותר בעיקר באזור הלחיים, גבות, צוואר וקו לסת.

    מטופלים הזקוקים  לפיסול פנים, נוטים לסבול גם מעור חסר חיים, ברק וחיוניות, בעיקר לאור ירידה ברמת הקולגן והתגברות תהליכי הפירוק של קולגן ואלסטין בעור.

    הזרקת חומרי המילוי משמשת על כן, גם לעידוד ייצור הקולגן והאלסטין בעור והחזרת הברק והמראה הרענן והחיוני של העור.

    למדריך "הזרקת חומצה היאלורונית" הכולל תמונות לפני ואחרי, מחירים ואת חומרי המילוי

    ד"ר שרון דוידסון: "הדגש בטיפולים לפיסול הפנים ושיפור מרקם העור הינו לשמר את המראה הטבעי של המטופלות ופשוט לשפר אותו בצורה מקסימלית ובאמצעות חומרי מילוי מובחרים המאושרים על ידי משרד הבריאות בהתאמה אישית לכל איזור בפנים"

    מהם הטיפולים הנכללים במסגרת פיסול פנים?

    הטיפולים הנכללים במסגרת פיסול הפנים הינם:

    עיצוב ומילוי שפתיים, עיצוב לחיים, הדגשה ועיצוב של קו הלסת, מילוי והחלקת קמטים, הרמת גבות, מילוי שקעים מתחת לעיניים ומתיחה כללית של עור הפנים והצוואר.

    במסגרת הטיפול, ניתן למלא נפחים שאבדו במטרה להשיב לפנים את המראה הצעיר.

    בתהליך של פיסול הפנים באמצעות חומרי מילוי, קל להתפתות לשימוש יתר בחומרים אלו עד כדי אובדן המראה הטבעי. על כן, מומלץ מאוד, בסיוע איש מקצוע מתאים, לתכנן היטב את התוצאה הסופית הרצויה, עוד בשלבים הראשונים של הטיפול.

    מילוי שקעים מתחת לעיניים

    שקעים מתחת לעיניים מקנים מראה עייף, מבוגר ואפרורי. בתהליך פשוט ומהיר ניתן להחזיר את הרעננות לעור הפנים ולהעלים את האזורים השקועים מתחת לעיניים.

    למדריך "מילוי שקעים מתחת לעיניים" הכולל תמונות לפני ואחרי ומחירים

    היווצרות שקעים וכתמים מתחת לעיניים:

    שקעים מתחת לעיניים נוצרים כתוצאה מאיבוד נפח וגמישות של העור. הקולגן והאלסטין הינם החומרים האחראים על מוצקות וגמישות העור. הם מיוצרים באופן טבעי בגופנו. עם השנים הולכים ופוחתים קצב ואיכות הייצור שלהם, דבר הגורם למראה עייף ומבוגר.

    העור מתחת לעיניים דק במיוחד ודל ברקמת שומן. עם השנים חלה צניחה של אזור הלחי העליונה וכתוצאה מכך שכבת כלי הדם הורידיים משתקפת דרך העור הדקיק באזור ומדגישה את השקעים מתחת לעיניים.

    מילוי שקעים מתחת לעיניים שרון דוידסון

    מירב להילה קורח: "השקעים מתחת לעיניים הפריעו לי והאיפור לא עוזר, הטיפול שעושה לי ד"ר דוידסון מצליח לטשטש לגמרי את השקעים והאיזור נראה צעיר ורענן מבלי לעשות ניתוח או טיפול פולשני". 

    איך מטפלים בשקעים מתחת לעיניים?

    מילוי שקעי עיניים נעשה על ידי הזרקת חומצה היאלורונית המיועדת לאזור זה. החומר המוזרק כולל גם לידוקאין (חומר מאלחש) ובכך הטיפול אינו כרוך בכאב.

    לעתים משתמשים גם במיקרו קנולה זעירה במקום במחט היות והיא מונעת דימומים ושטפי דם אפשריים. שיטה זו מחייבת מיומנות רבה ומקצועיות של הרופא המזריק.

    כמה זמן אורך טיפול של מילוי שקעים מתחת לעיניים ולכמה זמן מחזיקות תוצאות הטיפול?

    הטיפול אורך כ-10-20 דקות ואינו דורש הכנה מוקדמת. במידה והטיפול נערך על ידי רופא מיומן התוצאות של הטיפול מחזיקות למשך תקופה של שנה ואף יותר.

    יחד עם זאת חשוב להדגיש כי שמירת תוצאות הטיפול משתנה בין מטופל למטופל עקב ההבדלים האנטומיים, אורח החיים וגיל המטופל, לרוב הטיפול מחזיק בין 7-12 חודשים.

    מילוי שקעים מתחת לעיניים

    בכדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר בטיפול פיסול פנים או מילוי שקעים, מומלץ להקפיד על מספר כללים חשובים:

    • בחירת גורם מטפל מקצועי ומנוסה, בעל רקורד בפרוצדורות השונות של הזרקות חומרי מילוי לפנים ובעל יכולת מקצועית לבצע את כל סוגי ההליכים הנדרשים.
    • שמירה על מראה טבעי והקפדה על שימור סימטריה של הפנים.
    • שימוש בחומרים בטוחים בעלי תו תקן המאושרים על ידי משרד הבריאות.
    • שימוש בקנולה לשיפור בטיחות הטיפול.

    ותמיד חשוב לזכור, שבניגוד לניתוח פלסטי וטיפולי סיליקון, המדובר בתוצאות טיפול זמניות והפיכות לחלוטין.


    ד"ר שרון דוידסון
    רפואת שיניים
    ד"ר דוידסון הינה רופאת שיניים משנת 1994, עוסקת בטיפולים אסתטיים מעל עשור. עם סיום לימודיה החלה ד"ר דוידסון לעסוק ברפואת שיניים אסתטית בשילוב טיפולים אסתטיים לשיפור ושימור מראה עור הפנים. בשנים האחרונות ד"ר דוידסון מנהלת...

    להתייעצות עם ד"ר דוידסון
    השאירו פרטים או חייגו
    077-2316333

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות