ללא ניתוח: הרמת עפעפיים ופיסול פנים

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר ורנר
השאירו פרטים או חייגו
077-2313546

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > אסתטיקה

    אחד מכל עשרה ישראלים מעל גיל 50 סובל מצניחת עפעפיים (פטוזיס). דווקא אזור חיוני זה סביב העיניים, הינו בין הראשונים להשתנות ולהראות סימני גיל וזאת בגלל הבעות הפנים, נזקי השמש, העישון וכוח המשיכה. פיתוח חדשני הביא לשימוש טכנולוגיית פלאזמה אשר מבצעת הרמת עפעפיים ללא ניתוח 

    צפו בד"ר אינס ורנר מסבירה על טכניקת פלאזמה לעפעפיים עליונים והזרקות למילוי שקעים

    בממוצע 1 מכל 10 אנשים מעל גיל 50 סובל ממצב רפואי הנקרא פטוזיס, צניחת עפעפיים המאופיין ברוב המקרים במצב של עודף עור ורפיון רקמה משמעותי עם קמטים באזור העפעפיים. צניחה של העפעף העליון נותנת לפנים מראה עייף, מבוגר ופחות חיוני.

    ולכן, הרמת העפעף העליון הינו בין הטיפולים החשובים ביותר לשיפור יופי הפנים ולהצערת מראה הפנים והוא אחד הטיפולים הנפוצים ביותר בקרב נשים וגברים מעל גיל 50.

    ד"ר אינס ורנר: "עד לא מזמן הרמת עפעפיים הייתה אפשרית על ידי פעולה כירורגית (Blepharoplasty) ניתוחית בלבד. בתהליך זה חותכים ומסירים את העור הרפוי והעודף של העפעף ולעתים גם חלק מהשריר ותופרים עם תפרים עדינים".

    אמנם לא מדובר בניתוח גדול, אבל בכל זאת צריך (לפחות) הרדמה מקומית בהזרקה, חיתוך מדויק מאוד של העפעף העליון (אם לא מדויק התוצאה תהיה לא טובה), תפירה מדויקת של העור והשריר הדק באזור. לאחר הניתוח יש תהליך ריפוי לא קל שנמשך כשבועיים הכרוך בשטפי דם, נפיחות גדולה וסיכון לזיהום מקומי. כמובן שגם נותרת צלקת קטנה באזור התפרים.

    לאחרונה פותחה שיטה חדשה להרמת עפעפיים ללא ניתוח המבוססת על טכנולוגיית פלאזמה ( PLASMA) בשיטה זו אנו לא חותכים, אלא רק “מאדים” ומכווצים את רקמת העור העודפת של העפעפיים על ידי אנרגיית פלזמה .

    הרמת עפעפיים ללא ניתוח

    ד"ר אינס ורנר: "התוצאות של הרמת עפעפיים ללא ניתוח באמצעות פלזמה מחזיקה למספר שנים וזהו אחד היתרונות הבולטים של הטכנולוגיה" 

    מהי פלזמה?

    הפלזמה שזהו מצב של איוניזציה נוצרת על ידי אנרגיה חשמלית בין העור לבין קצה המכשיר. מדובר בטיפ דק כמו עט עדינה ביותר שאינה נוגעת בעור ולמעשה על ידי מעבר שטחי ביותר הטיפ מאדה ומכווץ את הרקמה.

    הפעולה מתבצעת תחת אלחוש על ידי משחה מאלחשת (אין צורך בזריקת הרדמה). היות ואין צורך בהזרקה, אין נפיחות והיות ואין חיתוך אין דימום, מה שמאפשר שליטה מלאה ודיוק בזמן הטיפול.

    לאחר הטיפול יש אודם ונפיחות למשך כשלושה ימים ומהיום הרביעי גלדים קטנים שיורדים, ביום השישי לאחר הטיפול. אין שום סימנים של חיתוך וכמובן שאין שטפי דם באזור המטופל. גם הטיפול וגם ההחלמה קלים בהרבה מהטיפול הניתוחי.

    כבר לאחר שבוע ניתן לראות חלק מהתוצאה של ההרמה. את התוצאה המלאה רואים חודש לאחר הטיפול והיא נשארת שנים בדיוק כמו לאחר ניתוח.

    מהו הטיפול המומלץ לשקעים מתחת לעיניים? 

    במקרים בהם השקעים מתחת לעיניים הם בעיה בפני עצמה (ללא שקיות או עודפי עור משמעותיים) הטיפול המומלץ יהיה מילוי של השקעים בחומר מילוי. החומר כמעט אולטימטיבי לשימוש באזור זה הינו חומצה היאלורונית, מידת הסמיכות של החומר המוזרק נקבעת לפי מידת השקעים ובהתאם לראייה המקצועית של הרופא המטפל.

    במקרים עם שקיות משמעותיות ועודפי עור, ישנה עדיפות להתערבות ניתוחית אצל רופא מומחה לכירורגיה פלסטית או רופא עיניים אשר מומחה לאוקולופלסטיקה (פלסטיקה של העיניים), פרט למצבים בהם המטופל אינו מעוניין בניתוח באופן נחרץ.

    כיצד מתבצע הטיפול למילוי שקעים מתחת לעיניים?

    למדריך "מילוי שקעים מתחת לעיניים" הכולל תמונות לפני ואחרי ומחירים

    דר איס ורנר עם מטופלת

    טלי אחרי הטיפול: "בזכות הטיפול הפנים שלי סימטריות וצעירות יותר" 

    הזרקה למילוי שקעים מתחת לעיניים ד"ר אינס ורנר

    מילוי שקעי עיניים נעשה על ידי הזרקת חומצה היאלורונית המיועדת לאזור זה. החומר עצמו מכיל לידוקאין (חומר הרדמה),לפיכך, אין צורך בהרדמה או אלחוש מקומי לפני ההזרקה. ניתן להשתמש במקרו קנולה זעירה במקום במחט, היתרון המובהק של מיקרו קנולה בטיפול לעיניים הוא בכך שהקצה של הקנולה הוא עגול ולא חד וכמו כן , היא עוזרת בדיוק במינונים וכמו כן היא מונעת דימומים ושטפי דם אפשריים. שיטה זו מחייבת מיומנות רבה ומקצועיות של הרופא המזריק.

    במקרים רבים אנחנו משלבים באותו הטיפול גם הרמת עפעפיים וגם מילוי שקעים מתחת לעיניים ללא ניתוח למראה מושלם חיוני וצעיר באזור העיניים.

    למדריך "הזרקת חומצה היאלורונית" הכולל תמונות לפני ואחרי, מחירים ואת סוגי חומרי המילוי


    ד"ר אינס ורנר
    רפואת עור
    ד"ר אינס ורנר הינה מומחית לרפואת העור, בעלת מרפאה פרטית לרפואת עור ואסתטיקה בקריית אונו. ד"ר ורנר כתבה מספר רב של מאמרים בנושא רפואת העור האסתטית, העבירה סדנאות והרצאות רבות בכנסים בארץ ובעולם. כמו כן,...

    להתייעצות עם ד"ר ורנר
    השאירו פרטים או חייגו
    077-2313546

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות