שיניים חדשות תוך 24 שעות בלבד!

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד”ר לואי סולימאן
השאירו פרטים או חייגו
077-9969806

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואת שיניים

    חיוך חדש בתהליך פשוט שאינו מצריך פרוצדורות מורכבות רבות ולא תצטרכו לחכות לתקופה ארוכה של עד 6 חודשים. השתלת שיניים ביום אחד או מה שמכונה השתלה בזאלית, נותנת לכם את היכולת ליהנות מהחיוך חדש כבר מהיום הראשון

    צפו בד"ר לואי סולימאן מתראיין על כך לתוכנית סטטוסקופ

    מהי השתלת שיניים ביום אחד?

    השתלות שיניים היו כבר קיימות שנות החמישים עם התפתחות הטכנולוגיה השיטות הלכו והשתפרו מאוד עם השנים. וכן, אפשר לצאת מהמרפאה עם שיניים חדשות תוך יום אחד.

    שיטת השתלה ביום אחד מספקת למטופל פתרון טוב. אובדן שיניים עשוי להיות מביך מאוד עבור המטופל, אך שתלים מידיים סוללים את הדרך למראה יפהפה, ומעניקים לך חיוך בטוח ומושך.

    עצם הלסת שלנו שבתוכה יושבות השיניים מורכבת משני חלקים:

    1. עצם קורטיקלית: עצם זו אינה נוטה להיספג או להזדהם, היא צפופה מאוד, קליפתית ומאפשרת תמיכה טובה לשתלים.
    2. עצם אלבאולרית העצם שאוחזת בשיניים: עצם הלסת שתפקידה הוא לאחוז בשיניים, העצם באזור נספגת באופן הדרגתי ובעיקר במקומות שחסרות בהן שיניים (לאחר עקירה) או מסיבות גנטיות ומחלה.

    בשיטת השתלה ביום אחד אנו מחדירים את השתל ישירות לתוך העצם הקורטיקלית וכך נסמכים למעשה על עצמות הלסת המרכזיות שאינן נספגות ונעלמות כמו העצמות עליהן יושבות השיניים (עצמות אלבאולריות) כך שההשתלה מחזיקה לאורך זמן ואינה פוגעת בחניכיים לאורך זמן.

    מה ההבדל בין השתלה מיידית להשתלת שיניים מסורתית?

    תהליך השתלת השיניים המסורתי כולל שלבים ופעולות רבות, מדובר על דרך ארוכת טווח, הדורשת זמן רב של המתנה והחלמה, ביקורים נוספים אצל הרופא ומספר חודשים של טיפול.

    השארת מקום השן ריק למשך מספר חודשים משפיע על עצמות החניכיים והלסת וגורם להן להתכווץ.

    כוחו וצפיפותו הם המשפיעים על התקנת השיניים לאחר מכן.

    באשר לתהליך השתלת השיניים המיידי ישנם מספר יתרונות מובהקים:

    1. המטרה העיקרית היא אסתטית, אבל יש להשתלה זו גם היבטים פונקציונליים. המשמעות היא שאפשר לדבר, ללעוס ולתפקד ממש כמו עם השיניים הטבעיות.
    2. טיפול זה מספק רמה גבוהה של שביעות רצון המטופלים מכיוון שהם יכולים לקבל שיניים חדשות באותו יום, בזה המטופל חוסך זמן של ביקורים חוזרים במרפאה.  פחות כאב, פחות זמן החלמה עם תוצאות מהירות יותר.
    3. יתרון משמעותי נוסף של השתלה ביום אחד הוא העובדה שהיא מתבצעת בהצלחה גם בקרב מעשנים וחולי סוכרת וגם אצל אנשים הסובלים ממחלות חניכיים כרוניות חמורות והרסניות.

    החסרונות של השתלות שיניים מידיות:

    למעשה, היתרונות של טכניקה זו עולים על החסרונות, מדובר על אחת הטכניקות המהירות והיפות ביותר של רפואת שיניים קוסמטית ופתרון נהדר לאחד הסיוטים של כל מי שאיבד את השיניים או נאלץ להוריד אותן, זו פעולה מוצלחת, כמובן אם היא נעשית בצורה נכונה ועל ידי רופא מנוסה ובעל מיומנות רבה בתחום.

    עם זאת, החסרונות ניכרים במקרה שהרופא אינו מנוסה ומבצע את הניתוח באופן שגוי, במצב זה עלולה הטכניקה להפוך לבעיה חמורה בעצם הלסת ולהוביל לבעיות.

    למי מתאימה השתלת שיניים ביום אחד?

    השתלת שיניים ביום אחד מיועדת לאנשים הסובלים מבעיות חניכיים חמורות, ולאנשים שהעצם שלהם נספגה באופן קיצוני, מה שמוביל לחוסר שיניים מוחלט או שיניים אשר איבדו את אחיזתם והם מתנדנדות.

    במצבים בהם השיניים עם עששות נרחבות או שיניים הרוסות שאין אפשרות לשקמם.

    כמו כן, חשוב לציין כי ישנם גורמי סיכון הידועים ככאלה הפוגעים בקליטה תקינה של השתל, כגון: עישון כבד, סוכרת לא מאוזנת (המעכבת ריפוי הפצע סביב השתל שהוחדר למקומו).

    לסיכום, השתלת שיניים ביום אחד מעניקה פתרון מהיר ובטוח למטופלים עם תוצאות מדהימות לאורך שנים ולהתחיל חיים חדשים עם חיוך חדש.


    ד"ר לואי סולימאן
    רפואת שיניים
    ד"ר לואי סולימאן הינו רופא שיניים מקצועי, מעל עשור עוסק בתחום של השתלות שיניים, מטפל בעיקר בשיקום הפה והשתלת שיניים ביום אחד ללא צורך בהשתלת עצם והרמת סינוס. ד"ר סולימאן עבר השתלמויות רבות בחו"ל בנושא...

    להתייעצות עם ד”ר לואי סולימאן
    השאירו פרטים או חייגו
    077-9969806

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות