פיסול אף ללא ניתוח: הטיפול החדשני בהזרקה

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר רוזנבלט
השאירו פרטים או חייגו
077-8049230

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואת עור

    ניתוחי אף הם הליכים פופולאריים למדי המיועדים לסייע למטופלים לשנות את מבנה האף ולשפר את מראה הפנים בצורה דרמטית. ישנם מקרים רבים בהם ניתן להגיע לתוצאות דומות בהליך של פיסול המאפשר לעצב את מראה האף ללא ניתוח, הטיפול מבוסס על שימוש בחומרי מילוי ייעודיים בשילוב בוטוקס או דיספורט

    פיסול אף ללא ניתוח

    מהו פיסול אף ללא ניתוח?

    פיסול אף ללא ניתוח הוא הליך המבוסס על שימוש בחומרי מילוי, אותם מיישמים בנקודות ואזורים שונים באף, על מנת להשיג את המראה הנדרש.

    ד"ר מתי רוזנבלט: "אחד הטיפולים הפופולריים ביותר להזרקות לפיסול אף הינו טשטוש והעלמת הגבנון, כיום באמצעות זריקות של חומרי מילוי שונים בשילוב בוטוקס או דיספורט ניתן ממש להעלים ולטשטש את הגיבנון ובכך להיות תחליף ראוי לניתוח אף פלסטי".

    הליך זה מאפשר, במקרים רבים, להגיע אל התוצאה הרצויה מבלי לעבור ניתוח פלסטי באף, ניתוח הכרוך בכאבים, חופשת מחלה ועלויות גבוהות.

    על פי הניסיון שנצבר עד כה, התוצאות של הליך זה יכולות להיות לעתים טובות יותר מאשר תוצאות של ניתוח פלסטי באף.

    יש מקרים בהם לא ניתן לבצע פיסול אף ולכן האפשרות היחידה שנותרה היא ניתוח אף.

    תיקון ניתוח אף

    לעתים קרובות מנותחי אף אינם מרוצים מתוצאות הניתוח וטיפול פיסול אף מאפשר לבצע תיקון או שיפור של מראה האף המנותח באמצעות הזרקת חומרי מילוי שונים.

    כיצד מבוצע בפועל ההליך של פיסול אף ללא ניתוח?

    ההליך של פיסול אף ללא ניתוח מבוסס על הזרקת חומרי מילוי אל רקמת האף, ויכול להתבצע באמצעות מחט, המאפשרת להזריק את החומר למיקום המדויק באף.

    ד"ר מתי רוזנבלט: "לעתים קרובות מנותחי אף אינם מרוצים מתוצאות הניתוח וטיפול פיסול אף מאפשר לבצע תיקון או שיפור של מראה האף המנותח באמצעות הזרקת חומרי מילוי שונים".

    שיטה זו נכונה במיוחד לטיפולים בהם יש צורך לבצע פיסול נקודתי, אך כאשר יש צורך לפסל שטח נרחב של האף, למשל איזור גשר האף או איזור אחר באף ההליך מבוצע באמצעות צינורית הנקרא קנולה באמצעותה ניתן לחסוך מהמטופל דקירות חוזרות וטראומה לאף.

    באילו חומרים נעשה שימוש בהליך פיסול אף?

    תהליך העיבוי באמצעות חומרי מילוי, מבוצע באמצעות שני סוגים מרכזיים של חומרי מילוי:

    חומצה היאלורונית

    חומצה ההיאלורונית ידועה ופופולארית בתחום מילוי הקמטים והצערת עור הפנים, המשמשת גם למילוי נפחים ופיסול הפנים.

    מאחר וחומצה היאלורונית הינה חומר שאינו קבוע, ההמלצה היא לעשות שימוש בחומצה זו במהלך הטיפולים הראשונים, כך שאם התוצאה המתקבלת היא אינה לשביעות רצון המטופל, ניתן להמיס את החומצה וללכת בכיוון שונה.

    חומר מילוי מבוסס סידן ( רדיאס) או פוליקפרולקטון ( אלנסה )

    רדיאס זהו חומר מילוי ייחודי, המבוסס על סידן ומחזיק מעמד למשך ממושך יותר מאשר חומצה היאלורונית (שנה וחצי- שנתיים) בעוד אלנסה פועל בצורה דומה אך נותר אף 4-5 שנים ולכן מאפשר פיסול אף לתקופה ארוכה לנוחיות המטופל.

    האם מדובר בהליך חד פעמי או שיש לחזור עליו מספר פעמים?

    השאיפה היא לסיים את ההליך בטיפול אחד בלבד, ללא צורך בטיפולים חוזרים. יחד עם זאת, מאחר וההליך עושה שימוש בחומרי מילוי אשר נספגים עם הזמן ברקמות הגוף והשפעתם נמוגה.

    בהתאם לכך, כעבור שנה עד שנתיים בממוצע מיום הטיפול, יכול להיות צורך בטיפול חוזר.

    היתרון הגדול של הליך זה הינו שהוא הפיך וניתן לשנות אותו בניגוד לניתוח.

    ניתן להמיס לחלוטין את חומר המילוי, להגדיל או להפחית את כמות החומר המוזרק ולהגיע לתוצאה המדויקת, ללא כאב, ללא טרחה ועם עלויות נמוכות בהרבה ביחס לניתוח פלסטי באף.


    ד"ר מתי רוזנבלט
    רפואת עור
    ד”ר מתי רוזנבלט הינו מומחה לרפואת עור. עם סיום לימודיו בהצטיינות באוניברסיטת סמלוויס עבר השתלמויות ב-NEW YORK MEDICAL COLLEGE  ועבד באוניברסיטת ניו יורק (NYU) הן כחוקר והן כרופא אצל מיטב המומחים במוסד זה. לאורך הכשרתו...

    להתייעצות עם ד"ר רוזנבלט
    השאירו פרטים או חייגו
    077-8049230

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות