טיפול טבעי לאיזון הגוף וירידה במשקל: לצאת לדרך חדשה

למידע והתייעצות

להתייעצות עם עפרה נחום
השאירו פרטים או חייגו
077-9977657

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואה משלימה

    גישה ההוליסטית, הנחת היסוד הינה בתפישת האדם כשלם. כמו כל מחלה אחרת, ההתייחסות למצבי השמנת יתר מחייבת התבוננות הוליסטית רחבה והבנה של האדם כמכלול: מהם יחסי גומלין הקיימים בין המערכת הרגשית-הנפשית לבין המערכת הפיזיולוגית-הפיזית

    צפו בעפרה נחום מסבירה על כך בראיון לתכנית בקו הבריאות

    סיפורו של ירון באנר

    ירון הגיע במשקל 180 קילוגרם, מיואש מדיאטות רבות שכשלו, במטרה לרדת את כל המשקל העודף – אחת ולתמיד ולפתוח בדרך חדשה ובשגרת חיים בריאה. ירון היה מנוהל על ידי האוכל.

    היום-יום שלו התנהל סביב אכילה לא מסודרת, חשקים עזים, ללא שליטה ומעצורים וללא הקשבה למנגנוני הרעב והשובע הטבעיים של הגוף. לאחר אבחון ותשאול מעמיק אבחנתי שירון סובל מחולשת טחול.

    ירון ירד כ-92 קילו בעשרה חודשים! כיום ירון בריא ואנרגטי מתמיד.

    ירון באנר: "היום אני אוכל הכל ובכמות יפה, אבל זה לא מגיע ממקום של שבר אלא ממקום יזום."

    כיצד התבצע האבחון במקרה של ירון?

    נקודת המוצא בתהליך היא להגיע אל שורש הבעיה ולטפל בירון כמכלול וליצור הרמוניה בכל המישורים – הנפשי והפיזי. השילוב עם הרפואה הסינית מאפשר להבין את האיכות האנרגטית של המרידיאנים שאחראים על העיכול.

    חשוב לציין שהאבחנה ברפואה הסינית היא על הפן האנרגטי של המזונות ואברי הגוף הקשורים למערכת העיכול. הדגש ברפואה הסינית הוא על איכות המזון ולא על כמותו. ברגע שמתאימים את המזון למרידיאן החלש מתחיל תהליך של ירידה במשקל.

    בשונה מהרפואה המערבית, הרפואה הסינית רואה בגורם העיקרי להשמנת יתר– חולשה אנרגטית במרידיאן הטחול. הטחול הוא האיבר האחראי על התמרת מזון לאנרגיה.

    חולשת טחול תגרום לכך שהמזון לא יתפרק כמו שצריך ויהפוך לשומן. חולשת טחול לפי הרפואה הסינית יכולה להתבטא בחולשה כללית, בנפיחות בטנית בעיקר לאחר האוכל, חוסר ריכוז, עייפות, גזים, טחורים, שלשול, מעי רגיז ורצון עז למתוק.

    השלבים בתכנית ההרזיה של ירון:

    1. תכנית לניקוי רעלים והתאמת תזונה לפי מרידיאנים וסוג דם.
    2. שינוי בהרגלי אכילה.
    3. דגש על שעות שינה.
    4. ביצוע פעילות גופנית
    5. דיקור באוזן התורם להפחתת הרעב ואיזון מטבולי, שמקל על תהליך הירידה במשקל.
    6. צריכה של צמחי מרפא שמווסתים את הרעב לפחמימות, מורידים את התשוקה למתוק, מפרקים את תאי השומן ומתמירים אותם לאנרגיה זמינה.

    במפגש הראשון של ירון כשתכננו את התהליך, לירון היו ספקות. הוא לא האמין שיצליח לשרוד שבוע.

    אדם שהיה מנוהל על ידי אוכל ולא סתם אוכל, ירון אכל גבינות עתירות שומן כל האוכל שלו היה מוקרם. את הפחמימות והסוכרים הוא שתה, השתייה שלו הייתה משקאות מוגזים ומתוקים.

    היציאה לדרך חדשה עם תפריט שונה ממה שהוא היה רגיל, המבוסס על איכות ולא על כמות, השאיר אותו בספק.

    במפגש השני לאחר שבוע, ירון ירד שישה קילוגרם באכילה שפויה ללא רעב ותסכול. לאור הירידה במשקל, ירון קיבל מוטיבציה להמשיך בתהליך.

    במהלך התהליך, ירון הגיע אלי מדי שבוע במשך עשרה חודשים וירד בממוצע 10 קילו בחודש. כיום ירון שוקל כ- 88 קילו, ומרגיש אדם חדש ובריא.


    עפרה נחום
    רפואה משלימה
    עפרה נחום הינה נטורופתית, הומאופתית ומטפלת ברפואה הסינית, בעלת קליניקה פרטית לרפואה משלימה. בעלת ניסיון של כ- 18 שנים בתחום. עפרה מאמינה כי לטבע האדם יש מנגנון לאיזון, ריפוי ושיקום משלו שרק צריך להפעילו. הידע שצברה...

    להתייעצות עם עפרה נחום
    השאירו פרטים או חייגו
    077-9977657

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות