פיסול פנים באמצעות קלציום: ללא ניתוח וללא כאב

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר מימון
השאירו פרטים או חייגו
077-7299983

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואה אסתטית

    עם תהליך הזדקנות העור מסיבות טבעיות כגון: גיל, או גורמים סביבתיים כמו חשיפה לשמש, עישון וכדומה, מאבד העור מגמישותו והפנים מאבדות את קווי המתאר. במבנה הפנים נוצרות "נפילות" באזור קו הלסת, שהופך להיות קמור ובעל ״מדרגות״, כמו כן מתעמקים הקמטים בפנים – בעיקר בין האף לפה

    צפו בד"ר מימון מסביר על כך בראיון עם פרופ' קרסו בתוכית המילון הרפואי בוידיאו

    חומרי מילוי מבוססי סידן, השייכים לקבוצת חומרי מילוי המוגדרים "זמניים ומתפרקים" באופן טבעי, מחזיקים לפרק זמן הארוך ביותר, כשנתיים לערך, לעומת חומצה היאלורונית הפופולרית בתחום, שתוצאותיה נשמרות לפרק זמן של כשנה לכל היותר.

    חומרי מילוי מבוססי סידן מומלצים לשימוש בקמטים בינוניים עד עמוקים בעור (קמטי אף-פה הנקראים "מריונטות"), לעיצוב קו הלסת והסנטר ופיסול האף.
    חשוב לציין כי אין להזריק באזור השפתיים חומרים מבוססי סידן.

    מהו קלציום הידרוקסיאפטיט?

    חומר המילוי, הנקרא ׳קלציום הידרוקסיאפטיט׳, מופק בהליך ביוסינתטי המוגדר כהיפואלרגני (אינו חומר ביולוגי), לכן הסיכון לתגובות אלרגיות פוחת בצורה ניכרת ואין תלות בסוג העור לביצוע הטיפול.

    צילום:123RF

    למי מתאימים חומרי מילוי מבוססי סידן?

    חומרים אלו מתאימים במיוחד לבעלי עור עבה ופופולריים בפרט אצל נשים מבוגרות ואצל גברים בכלל.

    איך עובדים עם קלציום הידרוקסיאפטיט?

    עקב סמיכותו של החומר הוא מעניק נפח בנוסף לעיצוב האזור המוזרק באופן מידי, בכך מושגת החזרת קווי המתאר הרצויים.

    בהמשך גורם החומר המוזרק לגירוי של הפיברובלסטים ליצירת קולגן ורקמת חיבור מסביב למיקרו-ספרות הסידן, ובכך החומר המוזרק משמש כמעין ״שלד״ עליו ייווצר מארג של סיבי קולגן טבעיים התורמים למראה עור מוצק, חי ובריא.

    למדריך “הזרקת חומצה היאלורונית” הכולל שאלות-תשובות ומחירים

    היתרונות של חומרי מילוי מבוססי סידן

    האפקט המושג לאחר הזרקת חומרי מילוי אלה מתארך באופן משמעותי, כאשר התוצאה נשמרת לתקופה ארוכה יותר מתוצאות הזרקה של חומצה היאלורונית.

    כמו כן, ניתן לדלל את החומר בכדי להקטין את סמיכותו לטובת הזרקה באזור הצוואר ללא הוספת נפח, במטרה לקבל את אפקט הביו-סטימולטור, ליצירת רקמת חיבור למיצוק האזור המוזרק.

    חומרי המילוי מבוססים על מיקרו-ספרות (בקוטר של 25-45 מיקרון) המכילות קלציום הידרוקסיאפטיט, שהוא המרכיב הלא-אורגני של העצמות והשיניים.

    טיפולים בחומרי מילוי מבוססי סידן ידועים ביצירת תוצאה בעלת מראה טבעי, ללא אפקט ״נדידה״ של החומר המוזרק, וכאמור, עם תוצאה מתמשכת של כשנה וחצי-שנתיים וללא תופעות לוואי.


    ד"ר אדגר מימון
    רפואה אסתטית
    ד"ר אדגר מימון עוסק ברפואה אסתטית משנת 1988 בחומרים ביולוגיים ואסתטיים. ד"ר אדגר מנהל מרפאת בוטיק בבנימינה, המציעה מגוון טיפולים באמצעות חומצה היאלורונית, חומרים מבוססי סידן וחוטים מתכלים. ד"ר אדגר הינו רופא משפחה במסגרת שירותי...

    להתייעצות עם ד"ר מימון
    השאירו פרטים או חייגו
    077-7299983

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות