שילוב בין פלסטיקה לרפואת עור: החיבור המושלם

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר טנצר
השאירו פרטים או חייגו
077-997-1117
שלוחה 2

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > כירורגיה פלסטית

    בתחום האסתטיקה הרפואית, יכול השילוב של רפואה פלסטית עם רפואת עור לתוצאות טובות יותר מאשר יכול להציע כל תחום בנפרד. ד"ר רון טנצר, מומחה לכירורגיה פלסטית וד"ר גילה איזמן, מומחית ברפואת עור, מציעים למעשה סל של טיפולים המשלבים את שני תחומי ההתמחות לקבלת תוצאות כוללות, מקיפות וטובות יותר

    צפו בד"ר טנצר וד"ר איזמן מסבירים על כך בראיון לתכנית בקו הבריאות

    המקרה של אלה בר-אור לפני שלוש שנים בדיוק, עברה אלה ניתוח פייס-ליפטינג מלא אצל ד"ר רון טנצר. בתחילה, חששה מאוד מכאבים אבל הניתוח עבר בקלות רבה מאוד. מעבר להליך הפלסטי, רצתה לטפל גם בנושא הפיגמנטציה שהתחילה לתת את אותותיה באזור הפנים ואת המענה לבעיה זו קיבלה מד"ר איזמן.

    אלה בר-אור: "שיתוף הפעולה בין ד"ר טנצר וד"ר איזמן אפשר לי למעשה להשלים את כל הטיפולים שביקשתי לבצע, במסגרת טיפול אחד ותחת קורת גג אחת. על התוצאות אני מברכת ושמחה עד עצם היום הזה."

    מהו היתרון בשילוב בין פלסטיקה לרפואת עור?

    ובכן, ישנם מעט מאוד מקרים בהם מגיע מטופל עם בקשה לטיפול בבעיה ספציפית כמו למשל הרמת עפעפיים. במרבית המקרים, מגיעים המטופלים עם סדרה של בעיות שמפריעות להם ואשר בהן הם מעוניינים לטפל בצורה מערכתית וכוללת.

    השילוב בין מספר רופאים המגיעים מתחומים שונים אך משיקים לעולם האסתטיקה, מאפשר למעשה להעניק למטופל מענה מקיף וכולל יותר לכל בעיותיו האסתטיות. במקרים בהם הבעיה היא במרקם העור, פיגמנטציה, קמטים או נזקי שמש, הדגש הוא יותר על טיפולים שנמצאים בתחום רפואת העור ובכלל זה קילופי עור (פילינג) ולייזר.

    למדריך "טיפול בפיגמנטציה" ולמדריך "פילינג רפואי" הכוללים תמונות לפני ואחרי ומחירים

    במקרים של עודפי עור או צניחה של עור, הרי שהפתרונות הכירורגיים הם הפתרונות היותר מתאימים. כאשר הטיפול מבוצע בצורה משותפת, התוצאה היא טובה יותר, מקיפה יותר ושלמה יותר עבור המטופל.

    מהם הטיפולים שניתן להציע מנקודת מבט של רפואת העור?

    ישנו ערך רב מאוד בשילוב ובשיתוף בין אסכולות שונות ותחומי התמחות שונים, לצורך גיבוש הפתרון האידאלי עבור לקוח.

    על מנת להמחיש את הערך הזה ניקח למשל כדוגמה, אישה שהפתרון האסתטי ביותר עבורה מורכב הן מפתרון של בעיית נפחים בפנים והן מפתרון של בעיות טקסטורה כמו כתמים או קמטוטים עדינים. במקרה כזה, אנחנו נכנסים יחד, אל תוך חדר הניתוח, כשמנתח פלסטי מבצע למשל שאיבת שומן והזרקת שומן עצמי, בזמן שהרופא עור מבצע שיוף באמצעות CO2-לייזר.

    מבחינת המטופלת, היא עברה טיפול אחד ויחיד, אבל כזה שהעניק לה מענה מקיף וכולל – הנפחים בפנים מאוזנים לגמרי וגם העור חלק ונקי. הערך של העבודה המשותפת יכול לבוא לידי ביטוי גם סביב הכנת העור לניתוח או העלמת צלקות לאחר ניתוח.

    כך למשל, בעת ביצוע ניתוח למתיחת פנים ובמידה ונותרו צלקות לאחר הניתוח, ניתן באותו המעמד להסיר את הצלקות באמצעות לייזר.

    איך שלא מסתכלים על זה, השילוב בין רפואה פלסטית ורפואת עור יוצר ערך משמעותי למטופל, הן במגוון הטיפולים הזמינים והן ביעילות הביצוע וברמת התוצאות.

    לכמה זמן מחזיקות מעמד תוצאות הטיפול המשולב?

    עמידות התוצאות, גם בטיפול המשולב וגם בעולם האסתטיקה בכלל, הוא נושא שיכול להשתנות מאוד בין טיפול לטיפול ובין מטופל למטופל.

    קשה מאוד לנקוב בפרקי זמן סטנדרטיים שנכונים לכל המטופלים ולכל סוגי הטיפולים, אבל בסך הכל אמת אחת אינה ניתנת להכחשה – בכל גיל, ייראה המטופל טוב יותר לאחר הטיפול, מאשר היה נראה בלעדיו.

    ובכל מקרה, בזמן שכל רופא יכול להציע סט מוגבל של טיפולים ללקוח, המודל המשולב הוא מודל שמציע סל נרחב יותר של פתרונות בעלי ערך אסתטי גבוה יותר מאשר יודע להציע כל טיפול בנפרד.


    ד"ר רון טנצר
    כירורגיה פלסטית
    ד"ר רון טנצר הינו מומחה לכירורגיה פלסטית, בעל ניסיון רב של אלפי ניתוחים פלסטיים בארץ ובעולם. ד"ר טנצר מנהל את המרכז הרפואי פולג לכירורגיה פלסטית ומבצע עשרות ניתוחים בכל חודש. את הניתוחים בהרדמה כללית, מבצע...

    להתייעצות עם ד"ר טנצר
    השאירו פרטים או חייגו
    077-997-1117
    שלוחה 2

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות