ניתוח הצערת נרתיק (לביופלסטיקה): הדרך לנוחות גופנית

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר קיילוס
השאירו פרטים או חייגו
077-4447104

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

     

    מדיקו > כירורגיה פלסטית

    המסע לגילוי עצמי והשגת בטחון בגופה הוא אישי ביותר וייחודי לכל אישה. לכן נרצה לדון בנושא החשוב והאינטימי של ניתוח הצערת נרתיק עם כל ההבנה והכבוד לגופך. זהו נושא שלא תמיד קל לדון בו, אך חשוב מאד לזכור כי גופך, נוחותך והבטחון העצמי שלך הם אספקטים קריטיים לאיכות חייך, ואין להזניחם

    ד"ר רם קיילוס מתראיין על כך בתוכנית סטטוסקופ, רשת 13

    ניתוח לביופלסטי– ניתוח להצערת נרתיק– הוא הליך כירורגי שבמסגרתו נעשה שינוי או הקטנה של השפתיים הקטנות של הנרתיק, אותן שפתיים פנימיות המקיפות אותו.

    ההחלטה לעבור את הניתוח מתבצעת על ידי נשים מסויימות כדי להקל על אי נוחות פיזית או כדי לממש מטרות אסתטיות שלהן.

    הסיבות אולי משתנות מאשה לאשה, אך מה שמשותף לכולן הוא זכותן להרגיש נוח ונעים בגופן. מטרתנו במאמר זה היא לספק לך את כל המידע הדרוש אודות ההליך, מידע אמין וברור, כדי שתחושי מועצמת ובטוחה לקחת את ההחלטה המתאימה ביותר עבורך לגבי גופך שלך.

    מדוע לשקול ניתוח הצערת נרתיק?

    ניתוח הצערת נרתיק נשקל לרוב על ידי נשים החוות חוסר נוחות או שאינן מרוצות ממראה או גודל השפתיים הפנימיות של הנרתיק שלהן.

    שפתיים מוגדלות יכולות לגרום לגירוי או אי נוחות בזמן ביצוע פעילויות יומיומיות כמו פעילות גופנית, לבישת בגדים מסוימים ובזמן ישיבה ממושכת.

    במקרים מסוימים, שפתיים מוגדלות עלולות לגרום לבעיות היגיינה. המטרה של ניתוח הלביופלסטיקה במקרים אלו היא להפחית את אי הנוחות ולאפשר לך לחיות את חייך במלואם מבלי התזכורת הבלתי פוסקת של עניין השפתיים.

    נשים מסויימות מעוניינות בניתוח הצערת נרתיק רק או בעיקר מסיבות אסתטיות.

    תחושת חוסר שביעות רצון מגופן עלול לגרום להן לפגיעה בביטחון וההערכה העצמית, ובתחושת הרווחה הכללית שלהן. ניתוח הצערת נרתיק יכול להקל על תחושות אלו ולצמצם את הפגיעה על ידי הענקת תחושה בטוחה ושביעות רצון רבה יותר של האישה ממראה גופה.

    בין אם הסיבות לכך שאת שוקלת לעבור את הניתוח הן אסתטיות או קשורות לנוחות, הן תקפות ולגיטימיות לחלוטין.

    זה הגוף שלך, והבטחון והנוחות שלך בגופך חשובים באמת.

    מה קורה בניתוח הצערת נרתיק?

    הליך הצערת נרתיק אורך לרוב כשעה, ומבוצע תחת הרדמה כללית קלה אך ניתן לבצעו גם בהרדמה מקומית עם סדציה קלה, בהתאם להיקף הניתוח. המנתח ייעץ לך מה כי טוב עבורך.

    במהלך הניתוח מקטינים את גודל השפתיים הפנימיות של הנרתיק לגודל המתאים להעדפותיה של האישה, כזה שיצמצם את אי הנוחות שהיא חשה.

    הניתוח מבוצע כאשפוז חוץ ואינו מצריך אשפוז לילה.

    ההתאוששות מן הניתוח בדרך כלל פשוטה – בשבוע שלאחר הניתוח ייתכנו נפיחות ואי נוחות, שניתן להתמודד עמן באמצעות תרופות לשיכוך כאבים.

    תתבקשי להימנע מפעילות גופנית מאומצת ומקיום יחסי מין למשך מספר שבועות כדי לאפשר החלמה אופטימלית. ייקבעו לך ביקורי מעקב אצל המנתח הפלסטי, שיבחן את התקדמות ההחלמה ויוכל לטפל מידית אם עולה בעיה או שאלה כלשהי.

    מבחינת תוצאות ארוכות-טווח, נשים רבות מדווחות על שיפור משמעותי בנוחות הפיזית שלהן ובהערכה העצמית שלהן לאחר הניתוח.

    עם זאת, חשוב לזכור שהחוויה של כל אשה היא שונה, והתוצאות משתנות מאשה לאשה. לכן חשוב לדון באופן כן ופתוח עם המנתח שלך, רק כך תוכלי לזכות לתוצאות משביעות רצון להן קיווית.

    סיכונים וסיבוכים אפשריים של ניתוח הצערת נרתיק

    כמו בכל הליך כירורגי, גם ניתוח הצערת נרתיק נושא עמו אחוז מסויים של סיכונים. כדאי להבין אותם כדי שתוכלי לקחת החלטה מושכלת בעניין.

    ניתוחים גוררים עמם סיכון לזיהומים, דימומים או תגובות חריפות להרדמה. בניתוח הצערת נרתיק באופן ספציפי, ישנו גם סיכון מסויים לשינוי בתחושה הפיזית באזור, למרות ששינוי זה הוא כמעט תמיד זמני.

    סיבוכים נוספים שעלולים להתרחש כוללים אסימטריה בין השפתיים והצטלקות לא תקינה. שיעור סיבוכים אלה נמוך מאד, אך הוא קיים, ויש להבין זאת ולקחת זאת בחשבון.

    אחת הדרכים להפחית מאד את שיעורי הסיבוכים היא בחירה במנתח פלסטי מוסמך ומנוסה מאד בביצוע ניתוחי הצערת נרתיק.

    ד"ר רם קיילוס, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, רופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים תל השומר ומנהל מרפאה פרטית בהרצליה.

    מנתחים אחראיים מקפידים על פרוטוקולים מחמירים של בטיחות ומנחים אותך לפני ואחרי הניתוח כדי לצמצם מאד את הסיכונים ולהבטיח החלמה מלאה וחלקה.

    גם במקרה זה, עלייך להיות כנה ופתוחה עם המנתח שלך ולשתף אותו בכל בעיה שעולה באופן מיידי כדי שיוכל לסייע ולמנוע נזק להחלמה.

    איך מחליטים על ניתוח הצערת נרתיק?

    ההחלטה אינה פשוטה, וכדאי לקחת את הזמן לחשוב על הדברים לעומק. פגישת ייעוץ מקיפה עם המנתח שלך היא הצעד הראשון. המנתח יבחן את בריאותך הכללית, את ציפיותייך ומטרותייך.

    הוא יסביר בפירוט כיצד יבצע את ההליך, ותוכלי לשאול אותו את כל השאלות שמטרידות אותך לגבי הניתוח.

    במקביל, אין מנוס מפשוט לשבת עם עצמך ולחשוב על כל צדדי ההחלטה.

    עני לעצמך על השאלות – מדוע את שוקלת ניתוח הצערת נרתיק ומה ברצונך להשיג? חשבי על ההשלכות הרגשיות של הניתוח עלייך ועל השינוי הצפוי בחייך בטווח הקצר והארוך.

    זכרי שבכל מקרה, זכותך על גופך שמורה לך ואין לאיש זכות לשפוט אותך על כל החלטה שתקחי.

    אנו מבינים שהחלטה על ניתוח הצערת נרתיק היא רגישה ואישית מאד, וחשובה בדרך להשגת תחושת שליטה, נוחות ובטחון בגופך.


    ד"ר רם קיילוס
    כירורגיה פלסטית
    ד"ר רם קיילוס הינו מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, רופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים תל השומר ומנהל מרפאה פרטית בהרצליה.

    להתייעצות עם ד"ר קיילוס
    השאירו פרטים או חייגו
    077-4447104

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

       

      תגובות