צריכים לעבור השתלת שיניים? הכירו את הישראלים שבדקו הכל ומתעקשים על שתלי זירקוניה

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד”ר נשאת גרה
השאירו פרטים או חייגו:
077-8043440

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואת שיניים

    צריכים לעבור השתלת שיניים? לראשונה, השתלת שיניים ללא מתכת עם התאמה ביולוגית לרקמות ותוצאה אסתטית ללא "הפס האפור" בשיניים המאפיין את שתלי הטיטניום אשר פוגם עם הזמן בתוצאה האסתטית של הטיפול. טלי מץ יצאה ללוות את אלי שהחליט לבצע תהליך של שיקום הפה באמצעות שתלי זירקוניה

    צפו בכתבה מתוך התוכנית "סטטוסקופ" ברשת 13

    רוב השתלות השיניים בישראל נעשים באמצעות שתלי טיטניום, החיסרון הבריאותי הבולט בשתל הינו כי עלולים להיווצר סביב השתל חיידקים הפוגמים בשרידות השתל.

    כמו כן, אנשים רבים סובלים מאלרגיה למתכות ולפיכך עלולים לסבול מכאבים במידה ויעברו השתלת שיניים עם שתלי טיטניום.

    ישראלים רבים אשר שמעו על שתלי הזירקוניה מתעקשים לעבור השתלת שיניים רק באמצעות שתלים אלו.

    מדובר בפתרון מוכר משוויץ המציע השתלת שיניים ללא מתכת, שזהו פתרון מעולה לאנשים אשר סובלים מאלרגיה למתכות וגם לאור העובדה כי הם אינם מעודדים הצטברות חיידקים סביב השתל בניגוד לשתל טיטניום, ובכך, מצמצמים כמעט לחלוטין את התהליך הדלקתי מסביב, אחרי השתלת שיניים וגם כאמור מציעים פתרון אסתטי טוב יותר לאורך זמן היות וגם השתל והמבנה שלו הינם בצבע לבן בניגוד לשתל האפור של הטיטניום.

    שלא תתבלבלו: מצד ימין שתל טיטניום ומצד שמאל שתל זירקוניה. רבים חושבים שמדובר בכתר זירקוניה, לא מדובר בכתר אלא בשתל. ברוב המרפאות בישראל בפרוצדורה של השתלת שיניים מושתל שתל הטיטניום. עלות השתל הזירקוניה גבוהה בהרבה משתל הטיטניום לאור השרידות הגבוהה לאורך שנים וההתאמה הביולוגית לשן הטבעית.

    היתרונות בשתל זירקוניה:

    • חומר קראמי וללא מתכת – טוב לאלרגים למתכות.
    • השתל עשוי מזירקוניום, חומר נייטרלי, חזק ועמיד, ידידותי לרקמות. שרידות גבוהה שנים ארוכות.
    • התאמה ביולוגית גבוהה לרקמות הרכות וגם לעצם הלסת – פחות כשלונות.
    • מונע חדירת חיידקים סביב השתל ובכך נמנעים מהתהליך הדלקתי אחרי השתלת שיניים – הצלחת השתלה גדולה יותר.
    • הזירקוניה נותן מענה אסתטי טוב יותר בייחוד באזור קו החיוך (השיניים הקדמיות) ולמטופלים עם חניכיים דקות או עם נטייה לנסיגות חניכיים, לעומת שתל הטיטניום המתכתי שעלול להשתקף דרך החניכיים ולחשוף צבע אפרפר ולא אסתטי- מענה אסתטי בסטנדרט גבוה.

    עם זאת השתל הנפוץ בעולם לצורך השתלת שיניים הוא שתל הטיטניום, שתל איכותי ועמיד, אך לעומת שתלי הזרקוניה הטיטניום מלווה בחסרונות:

    חסרונות שתל הטיטניום:

    • הוא גוף מתכתי זר שאנחנו מחדירים לגוף.
    • שתל הטיטניום מעודד צבירת חיידקים הגורמים לתהליך דלקתי מסביב אשר עם הזמן עלול להכשיל את השתלת השיניים.
    • לעיתים קרובות לאחר מספר שנים עלול להיווצר פס אפור בשיניים, כי שתל הטיטניום הוא חומר מתכתי.
    • מחקרים מצביעים על גילוי חלקיקי טיטניום משוחררים ברקמות הסמוכות לשתלים ובבלוטות הלימפה דבר שיכול להיות אחראי להרבה תופעות גופניות שליליות.
    • ישנם דיווחים בספרות על תגובה אלרגית לטיטניום בקרב 0.6 אחוז מהאוכלוסייה.

    ד"ר גרה נשאת, המנהל הרפואי של גרה קליניק, מרכז מיוחד לרפואת שיניים עם 5 קומות וחדר ניתוח המאושר על ידי משרד הבריאות לטיפולי שיניים בהרדמה מלאה

    המרכז הרפואי בניהולו של ד"ר גרה נשאת ביפו תל אביב כולל 5 קומות עם חדר ניתוח בהרדמה מלאה, צוות רפואי- מוביל, בבדיקות המטופלים עוברים אבחון באמצעות צילום פנורמי במקום, המרכז מטפל במקרים מורכבים של רפואת שיניים. לפני כל טיפול המטופל גם עובר צילום CT במקום על מנת להתאים לו את הטיפול המדויק ביותר.

    ד"ר גרה נשאת: "מגיעים אלינו מקרים קשים ומורכבים הדורשים השתלת לסתות בחלק העליון והתחתון, המטרה שלנו היא להתאים לכל מטופל את הטיפול הנכון שמתאים לו"

    שתלי זירקוניה

    אילן: "זה היה מדהים, הגעתי להשתלת שיניים בכל חלל הפה ביום שישי וכבר ביום ראשון בבוקר הייתי בעבודה, החברים שלי לעבודה לא האמינו לי שעברתי השתלת שיניים, חוץ מקצת נפיחות, לא היה כלום. לפני שבחרתי את הרופא שלי בדקתי בכמה מרפאות, כשהגעתי לכאן מצאתי פה מעין בית חולים קטן לטיפולי שיניים, כי לא חסכו כאן בכלום, הטיפול אמנם בשתלי הזירקוניה הוא יקר יותר אך אני לא רציתי להתפשר על הבריאות שלי. רציתי טיפול שיחזיק לשנים רבות".

    ד"ר גרה נשאת: "השימוש בשתלי זירקוניה נפוץ בשווייץ, צרפת וגרמניה, מטופלים רבים עוברים השתלת שיניים רק עם שתלי זירקוניה במדינות אלו היות והם עם מודעות גבוהה לפרידה ממתכות. בישראל המהפיכה מתרחשת בשנים האחרונות והתופעה רק גדלה כי המטופלים חפצים בטיפול המותאם להם יותר ביולוגית וכמו כן רוצים תוצאה אסתטית יותר, כידוע שתלי טיטניום מייצרים עם הזמן פס אפור אשר פוגם בתוצאה האסתטית של הטיפול, לעומת זאת בשתלי זירקוניה, גם הבורג וגם המבנה הוא לבן אז אין את התופעה הזו"

    שתלי זירקוניה

    נורה: "השתלת השיניים ושיקום הפה המלא שעברתי אצל ד"ר נשאת עם שתלי הזירקוניה זה משהו שדומה למדע בדיוני, כי המצב שבו הגעתי אליו היה קטסטרופלי והרופא פשוט עיצב לי את הפה מחדש, לא הרגשתי שום כאבים בתהליך. הלכתי אליו מראש בידיעה שהטיפול יקר יותר אך רציתי משהו שיחזיק לאורך שנים, כי חברות שלי גם עברו השתלת שיניים במקומות אחרים והם לא היו מרוצות מהטיפול ולא רציתי שדבר כזה יקרה לי".

    המרכז של ד"ר נשאת ממוקם ביפו תל אביב סמוך לים ונחשב לאחד המרכזים המתקדמים בישראל לרפואת שיניים. המרכז בראשותו קיבל אישור מיוחד על ידי משרד הבריאות לטיפולי שיניים בהרדמה מלאה, זהו אישור אשר מעט מאוד מרפאות בישראל זכו לקבל מדובר במרכז חדשני בהיקף של 400 מ"ר עם 5 קומות ונגישות במעלית ואף ציוד טכנולוגי הכולל: סורקים דיגיטליים, מעבדה לייצור, כתרים וציפויים, צילום פנורמי ואף צילום CT, חדר ניתוח משוכלל ועוד.

    מרפאת גרה נשאת

    ד"ר גרה נשאת: "שתל הזירקוניה מהווה מהפיכה של ממש בהשתלות שיניים, בזכות ההתאמה הביולוגית לרקמות בפה, זהו שתל קראמי ללא מתכת. היות והשתל כולו לבן, מתקבלת גם תוצאה אסתטית ששומרת על מראה השיניים, כך שהמטופל מקבל ביטחון תפקודי ואסתטי לשנים רבות."

    ד"ר נשאת מוסיף: "שתל הטיטניום הינו שתל עמיד ואיכותי המחזיק שנים, אך יש לו גם חסרונות, החיסרון המוביל הינו הצטברות חיידקים סביבו אשר מנגד אנחנו כמעט ולא רואים זאת בשתל הזירקוניה."

    סוגיית המחיר בהשתלת שיניים בישראל

    השתלת שיניים איננו עניין זול כלל וכלל, הגישה הנכונה רפואית הינה לשמר את השיניים הטבעיות שלנו כמה שניתן.

    במקרים שאין ברירה אלא לעקור את השן הרי שהחלופה האולטימטיבית היא השתלת שיניים – בניסיון לדמות כמה שיותר למצב הקודם, כאמור שאין כמו השן הטבעית שלנו ולכן חשוב מאוד לשמור עליהן.

    אם כבר הגענו להשתלה, מדובר בהוצאה לא פשוטה על הבריאות שלנו, הרי המחירים משתנים ויש הרבה פקטורים המשפיעים על המחיר.

    כאשר מתייחסים למחיר של שתל שמחליף את השן יש להתייחס לשלושה מרכיבים עיקריים אשר הולכים להחליף את השן המלאה שלנו:

    מחיר של השתל עצמו: זהו מבנה שדומה לבורג המוכנס בתוך העצם שלנו (לא אמורים לראות אותו). שתלים אלו יכולים להיות מחומר מתכתי המסורתי – טיטניום, או חומר מתקדם ויקר יותר זהו שתל הזרקוניה – שתל ביולוגי לא מתכתי איכותי ויקר בהחלט – פי שתיים ויותר במחיר שלו משתל הטיטניום. מחיר השתלים משתנה ותלוי באיכות השתלים ומקום הייצור שלהם – אם מקומי או בחו"ל משפיע בהחלט על המחיר.


    מחיר של המבנה לשתל: זהו המרכיב שמחבר בין השתל לכתר החיצוני (גם אותו לא אמורים לראות חיצונית) – ושוב המחיר כמו בשתלים – משתנה לפי סוג החומר ומקום הייצור – בין אם מבנה ממתכת או מבנה ביולוגי יקר ולא מתכתי מחומר הזרקוניה, שוב ייצור מקומי או יבוא מחו"ל משנה את המחיר.


    מחיר של הכתר החיצוני אשר רואים אותו: שיכול להיות מחומר זרקוניה או חרסינה.


    לעתים יש צורך בהשתלת עצם במקום השן שנעקרה וזה עוד מרכיב שמעלה את המחיר של ההשתלות שיש לקחת בחשבון עבור כל שן, במקרים מסובכים של חוסר עצם קיצוני יש צורך בשתלים מיוחדים או טכניקות מיוחדות של תכנון ממוחשב טרום השתלה, ביצוע הדמיות מיוחדות, כל זה גורם לשינוי במחירים לעתים בהבדלים של אלפי שקלים.

    שתלים איכותיים הינם השקעה יקרה בבריאות לטווח ארוך ואין סיבה לחסוך בשביל לקבל תוצאות איכותיות לאורך זמן שתמנע טיפולים חוזרים ארוכים יקרים ומייגעים.

    מחיר להשתלת שיניים עם שתל באיכות ירודה עשוי לנוע בין 800-1500 ש"ח להשתלת שתל בודד.

    מחיר להשתלת שיניים עם שתלים איכותיים ינועו סביב 2,200 ש"ח (שתל טיטניום מתכתי) לשתל בודד ועד 7,000 ש"ח (שתל זירקוניה ללא מתכות תוצרת שוויץ) לשתל בודד.

    מחיר מבנה לשתלים ינוע בין 1100 שקלים (מבנה מתכתי) ל-3,000 ש"ח (מבנה זרקוניה תוצרת שוויץ).

    מחיר כתרים המכסים את השתלים יהיה 2,500-6,000 ₪ תלוי בחומרים ובאיכות.


    לסיכום: מחיר שן שלמה, ללא השתלת עצם או טיפולים נוספים, אלא רק שתל מבנה וכתר יכולה לנוע במקומות השונים בין 4,000 שח ועד 16,000 ש"ח תלוי בחומרים המשתמשים בהם איכותם ומקורם וכמובן בניסיון של הרופא המשתיל והטכניקות השונות ואין סיבה להתפתות למחירים הזולים כי זה מתבטא, לרוב באיכות ירודה בתוצאות.


    טיפולים נוספים של השתלת עצם ותכנון ממוחשב כמובן שמעלים את מחיר הטיפול בעוד כמה אלפי שקלים אך הדבר פותר הרבה בעיות ומונע כישלונות וטיפולים מיותרים בהמשך.

    אין ספק כי החומר המתקדם והביולוגי יותר הינו חומר הזרקוניה שאיננו כולל מתכות כך שהבחירה של שתל מבנה וכתר שכולם עשויים זרקוניה מקפיץ משמעותית את המחיר, אך הדבר משתלם כי מדובר בהשקעה לטווח ארוך.


    ד"ר נשאת גרה
    רפואת שיניים
    ד"ר נשאת גרה הינו רופא שיניים עם ותק של למעלה מ-25 שנה, בעל התמחות מאסטר אירופאית בכירורגיה אוראלית ואימפלנטולוגיה. ד"ר גרה הינו המנהל של המרכז לשיקום הפה והשתלות שיניים ביפו תל אביב ואת המרכז הרפואי...

    להתייעצות עם ד”ר נשאת גרה
    השאירו פרטים או חייגו:
    077-8043440

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות

      • ענת אידלסון 24 במרץ 2024 17:20

        לו היתה אפשרות לעלות לכאן תמונה, הייתם יכולים לראות את השיניים המושלמות שיש לי בפה.

        בשש שעות נעשה המהפך!
        באתי עם חיוך מזעזע ויצאתי עם חיוך מושלם!!!

        שבועיים של שטפי דם אך ללא שום כאב.
        ההשתלה כל כך מדויקת ולא היה צורך בשום כדור נגד כאבים.

        אם תגיעו למרפאה, תוכלו למצוא את פוסטר התודה שהכנתי לד״ר גרה ולכל הצוות המופלא שלו.

        לדעתי חלפו קרוב לעשר שנים מאז ביצעתי את ההשתלה, פעמיים בשנה אני מגיעה לשיננית.

        תמיד, תמיד, מחמיאים לי על החיוך שלי.

        וגרה, קסם של איש.

         הגב

      • חנן חכם 15 באוגוסט 2023 0:17

        אחי זקוק לבניית כל השיניים לסת עליונה ותחתונה .
        הפרוצדורה אמורה להתבצע בהרדמה מלאה .
        אנו מתגוררים ברחובות .
        מעוניין ביצירת קשר .

         הגב

        1. מערכת מדיקו 16 באוגוסט 2023 17:12

          שחום חנן,
          תוכל להשאיר מספר נייד וצוות המרפאה יצרו איתך קשר.

           הגב

      • קליין פנינה 22 במאי 2023 4:17

        המייל של בעלי….
        מקבל ברחובות גם ? איפא עושים את ההשתלות ? ביפו?

         הגב

        1. מערכת מדיקו 28 במאי 2023 18:54

          היי פנינה,
          להלן הטלפון של המרפאה: 077-8043440

           הגב

      • עבד כתאני 16 באפריל 2023 2:24

        דר׳ נשאת כל הכבוד וההערכה

         הגב

      • ארנון מינס 6 בנובמבר 2022 12:25

        מבקש לשאול כמה שאלות בבקשה

         הגב

        1. מערכת מדיקו 6 בנובמבר 2022 18:16

          שלום ארנון,
          מוזמן להפנות שאלות למרפאה בטל: 077-8043440

           הגב

        2. אדם אליוט 22 במרץ 2023 13:44

          טיטניום משמש לשתלים בחלקי הגוף… ודווקא לשיניים הוא לא טוב?

           הגב

      • אבי שבת 22 ביולי 2022 15:48

        פשוט רופא קוסם עברתי 9 עקירות והשתלות לאחר מספר שעות מצאתי את עצמי בביתי ללא כאבים וללא דימומים , האמת עשה לי טוב , צריך להגיד גם מילים חמות לד"ר פלי בעלת ידי זהב , סבלנית מקצועית פשוט אלופה .
        כל מילה מיותרת , אנשים סופר מקצוענים .
        אבי שבת

         הגב

      • סמדר 13 ביולי 2022 11:22

        אשמח לקבל פרטים על שיקום הפה

         הגב

        1. מערכת מדיקו 14 ביולי 2022 11:25

          היי סמדר,
          תכלי לפנות למרפאה ולקבל פרטים: 077-8043440

           הגב

      • דוד שורץ 17 ביוני 2022 20:15

        אכן רופא מעולה גם אני לאחר מספר שתלים כולל גשרים
        מרוצה מאוד

         הגב

      • שושי 15 ביוני 2022 16:48

        לא נותר לי אלא להצטרף לברכות ולקומפלימנטים הרבים. אנחנו מטופלים אצלו למעלה מעשרים שנה, כולל השתלות. רופא ואדם משכמו ומעלה. מרפאה מרשימה וצוות מסור.
        מומלץ.

         הגב

      • אלי זיקרי 31 בינואר 2022 11:09

        גם אני טופלתי אצל דר' נשאת גרה
        באתי אחרי שהרבו לי את הפה
        תוך זמן קצר קיבלתי טיפול מעולה
        י-ם לי את מה שאחרים הרסו
        אין עליך אתה וכל הצוות שלך
        תודה על הטיפול והיחס האנושי

         הגב

      • דורית 19 בדצמבר 2021 12:34

        גם אני לקוחה מרוצה ובשמחה מצטרפת למחמאות ולהמלצות.
        מדגישה שכל הצוות במרפאות של ד׳ר גרה אנושי ומסביר פנים.

         הגב

      • רונית 15 ביוני 2021 16:31

        עשיתי את זה ,לאחר שנים של התלבטות ממניעים של פחד בעיקר וחיבור לרופא המטפל. כשהגעתי למרפאה של דר' גרא , התקבלתי בחיוך ובחום על ידי הרופא והצוות המטפל החל מהמזכירות,סייעות,והצוות המטפל. באותו היום כשהגעתי התרשמתי מסביבת העבודה , מהמרפאה בכלל ומחדר ניתוח בפרט, מרשים ומשוכלל. קבעתי תור והחלטתי ללכת על זה וכמה שיותר מהר… היום אני אחרי הטיפול מרוצה מאדדדד ומממליצה לכולם בחום. לא היו לי כאבים בכלל (גם אני הופתעתי) הטיפול היה אסתטי, נפיחות מינימלית כמה ימים אחרי, פשוט חלום שהתגשם !!
        כרגע עם כתרים זמניים…מחכה כבר לכתרים הקבועים.
        הגשמתם לי חלום ועל זה אני מודה לכם מעומק ליבי !!!

         הגב

      • ‪tamar solomon‬‏ 21 בפברואר 2021 1:17

        לד"ר גרה נשאת ואחיו ד"ר מוחמד יש מרפאה ברחובות בה כל משפחתי ואני מטופלים. יחס אישי יוצא מגדר הרגיל .יום לאחר טיפול כירורגי מתקשרים לוודא מה המצב איך מרגישים בכל בעיה קטנה כגדולה מתקבלים בסבר פנים יפות ותמיד ניתנת הרגשה שאנו רצויים והתלונות שלנו מטופלות. אחותי עברה השתלת שיניים בשתי הלסתות ביום אחד אצל ד"ר גרה נשאת לאחר שבביח גדול בארץ אמרו לה שאי אפשר לטפל בה. אחי עם סכרת גבוהה מאוד מחובר למחשב שמזריק אינסולין הגיע למרפאתם לאחר שנשרו לו השיניים כתוצאה מהסוכר ולאחר מספר שעות הוא יצא עם פה מלא בשיניים ועם חיוך ענק ועדיין לא דיברתי על הטיפול המשמר שהם נותנים לאורך שנים!! תודה רבה לכם ד"ר נשאת ומוחמד גרה. אין כמותכם.

         הגב

        1. בלו עליזה 9 במרץ 2021 8:32

          כל מילה כסלע

           הגב

        2. רמי 3 בדצמבר 2023 11:14

          כתובת של המרפאה ברחובות

           הגב

      • דני שרון 21 בינואר 2021 7:51

        האם פעולת ההשתלה כואבת ?

         הגב

        1. ד"ר נשאת גרה 24 בינואר 2021 19:20

          השתלות שיניים , וללא קשר לסוג השתל , הינן פעולות כירורגיות הכרוכות באי נעימות וכאב כמו כל תהליך כירורגי אבל זה בהחלט נסבל הודות לטכניקות השונות שעושות את הפרוצדורה לכמה שפחות פולשנית במקרים המתאימים,
          ובזכות והטיפולים השונים שניתנים סביב הפעולה .
          רוב המטופלים שעושים הרבה שתלים בבת אחת בוחרים באופציה של השתלה תחת סדציה או טשטוש עמוק מה שעושה את התהליך להרבה יותר נסבל עם אי נעימות מינורית בלבד ברוב המקרים ״ .

           הגב

          1. נורי כנם 16 במאי 2022 12:27

            מאסטרו בתחום השתלות שיניים
            עברתי השתלה 16 שתלים בהרדמה
            בפעם אחת לפני עשר שנים
            ואני חולה סרטן מקבל טיפולים
            ולא לקחתי נגד כאבים מעולם
            אוכל שותה ומרגיש הכי טוב שיש
            תודה לד"ר גרה

             הגב

          2. גלי אוחנה (אביטן) 9 באפריל 2023 16:27

            אני רוצה לחזור לטפל אצל נאשת , אבל מהבורסה עברת ליפו , וזה מאוד רחוק
            כיום אני גרה בחדרה חייבים למצא פיתרון

             הגב

          3. נפתלי 15 באפריל 2023 0:10

            דר נשאת הוא אדם המשרה נינוחות ובמקצועיות. נסיונו בארצות הולנד גרמניה שוויץ הכשיר אותו לבצע רפואה כירורגית ברמה אירופאית ברמת המקצוע והדיוק.נוכחותו משרה תחושה טובה על המטופל.
            חשוב שהמטופל ירגיש בידו את השתלים שעומדים להכניס לגופו ולפיו.

             הגב

      • בת שבע בצלאל 16 בינואר 2021 9:55

        אחלה רופא שבעולם! כל הפה שלי שתלים כבר מעל 10 שנים🙏🙏🙏🙏 וזה לאחר שכמה רופאים ומומחה לחניכיים ייאשו אותי..ודר"גרא במפגש אחד איתו החזיר לי את הביטחון ותודה לאל זה הצליח! שרות מעולה צוות מהטובים ביותר בלי אגו ויהירות❤

         הגב

      • יואב 14 בינואר 2021 14:26

        עברתי השתלת שיניים אצל ד"ר נשאת, זה יצא מדהים, הצוות של המרפאה והרופא היו כל כך מקצועיים, הרגשתי כאילו אני בחו"ל מהרגע הראשון. זו מרפאה ברמה עולמית! ממליץ בחום, גם קרובי משפחה שלי עשו אצלו השתלת שיניים בעקבות הטיפול שלי.

         הגב

        1. שרונה 21 בפברואר 2022 11:08

          אליפות רופאים ברמה גבוהה

           הגב

      • דן 8 בינואר 2021 20:21

        אני בן 18, בגיל 10 לאחר חבלה בפנים נפלה לי שן קדמית (מס' 11) , לפני כשנה התחלתי טיפול אצל ד"ר גרה לאחר סקר שוק רחב להשתלת השן. בגלל שהיה מדובר בשן קדמית , הבנתי ששתל זרקוניה הכי מתאים למקרה שלי מכיוון שחומר זה מצמצם את הסיכון לזיהום סביב השתל, צבעו טבעי , ומחזיק לאורך זמן רב. לאחר הטיפול אני מודה לד"ר גרה ולצוות שלו ,מעבר למקצועיות, חוויתי תמיכה ולווי צמוד לכל אורך התהליך , יתרון נוסף היה שכל הטיפולים וכל טיפולי המעטפת מסביב (צילומים, טכנאי, מעבדה) נמצאים בתוך המרפאה. כעת, כשאני אחריי השתלת השן אני מרוצה מאד.

         הגב