השתלת שיניים בהרדמה מלאה: לא רק לחרדתיים

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד”ר נשאת גרה
השאירו פרטים או חייגו:
077-2304440

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואת שיניים

    צריכים לעבור טיפול שיניים, אבל סובלים מפחד מרופא השיניים? אתם לגמרי לא לבד. מדובר בתופעה הנקראת "חרדה דנטלית", ממנה סובל אחוז לא מבוטל באוכלוסייה. החדשות הטובות הן, שאת הטיפול תוכלו לעבור תחת הרדמה מלאה לחלוטין מבלי להרגיש דבר ולהתעורר רק לאחר שהטיפול הסתיים. במרכז הרפואי של ד"ר גרה נשאת בתל אביב, תוכלו לעבור את כל סוגי טיפולי השיניים תחת הרדמה מלאה במסגרת חדר ניתוח מיוחד, שקיבל אישור ייעודי ממשרד הבריאות לביצוע טיפולי שיניים בהרדמה מלאה

    ד"ר גרה נשאת, הינו רופא שיניים אשר הינו בעל אישור משרד הבריאות לבצע טיפולי שיניים בהרדמה מלאה ועושה זאת למעלה מעשור בישראל ובהולנד מציין:

    ״טיפולי שיניים בהרדמה כללית זה לא רק לאנשים חרדתיים , זה מתאים גם לאנשי עסקים שרוצים לקצר את הטיפולים ליום אחד וגם למתרפאים אשר אינם יכולים לבצע טיפול רגיל בגלל סיבות רפואיות"

    מדוע נדרשת הרדמה מלאה בטיפולי שיניים?

    על הצורך בהרדמה מלאה לביצוע טיפולי שיניים, ניתן ללמוד ממטופל בשם עופר, שעבר השתלת שיניים במרכז הרפואי של ד"ר גרה. לדברי עופר, לאורך חייו, כל ביקור אצל רופא שיניים היה מלווה בנטילת כדורי הרגעה. כאשר נזקק להשתלת שיניים, הכיר דרך חבר את הקליניקה של ד"ר גרה והחליט לעבור שם את ההשתלה תחת הרדמה מלאה. הניתוח, שכלל מספר עקירות שיניים, מספר טיפולי שורש והחדרת שתלים, ארך מספר שעות, ביצוע הניתוח בהרדמה מלאה, לא רק אפשר לעופר לעבור את הטיפול ללא כאב ופחד, אלא גם להשלים את הטיפול כולו ביום טיפול אחד ויחיד, שלאחריו כבר חזר לעבודה כרגיל, למחרת.

    עופר: "החוויה במרכז הרפואי של ד"ר גרה נשאת הייתה מדהימה, לצורך השתלת השיניים בהרדמה מלאה, לקחתי חופשה של כמה ימים מהעבודה, אך הרגשתי כל כך טוב שלהפתעתי, למחרת ההשתלה, חזרתי כבר לעבודה, זה היה לא ייאמן!"  

    כיצד יכול טיפול שיניים בהרדמה מלאה למנוע הזנחה של הפה?

    יונת היא מטופלת נוספת במרכז הרפואי של ד"ר גרה. לאורך שנים, סבלה יונת מחרדה דנטלית קיצונית, מה שגרם לה להימנע מקבלת טיפולים והוביל להזנחה מתמשכת של הפה, התפתחות ריח רע בפה והרס של השיניים, וזאת עד כדי הימנעות מחיוך והסתרת הפה עם היד בסביבת אחרים. בעקבות המלצה שקיבלה מאחותה, החליטה יונת להגיע למרכז של ד"ר גרה ולעבור שיקום מלא של הפה במהלך טיפול אחד ויחיד תחת הרדמה מלאה. למחרת הטיפול, שכלל עקירה של כל שיני הפה, השתלות עצם, החדרת שתלים והרכבת שיניים זמניות ויפות, חזרה יונת לשגרה מלאה ולא נזקקה אפילו לכדור נגד כאבים.

    האם טיפולי שיניים בהרדמה מלאה מתאימים רק לסובלים מחרדה מרופאי שיניים?

    ד"ר נשאת מסביר "טיפולי שיניים בהרדמה מלאה מתאימה גם לקהלים שונים שאינם דווקא סובלים מחרדה דנטלית, כגון;

    1.     מטופלים הזקוקים לטיפולים כירורגים מרובים ומורכבים כגון; השתלות שיניים, השתלת עצם, הרמות סינוס וטיפולים מורכבים נוספים והם אינם מעוניינים לעבור תהליך ארוך אלא לסיים את ההליך ביום אחד או לכל היותר ב-2 מפגשים.
    2.     מטופלים עם אפקט הקאה מוגבר
    3.     מטופלים הסובלים מפיגור או אוטיזם ואינם יכולים לעבור טיפול שיניים בצורה רגילה
    4.     קהלים בגיל השלישי הסובלים ממחלות כרוניות שונות כגון; פרקינסון ועוד אשר אינם יכולים לעבור טיפול שיניים במרפאה רגילה".

    האם כל רופא שיניים יכול לבצע טיפולי שיניים בהרדמה כללית?

    ד"ר גרה נשאת מפעיל ביפו תל אביב מרכז רפואי בן 5 קומות עם חדר ניתוח מאושר על ידי משרד הבריאות לטיפולי שיניים תחת הרדמה מלאה. המרכז כולל גם רופא מרדים מומחה.

    ד"ר גרה נשאת מרחיב: "לפי הנחיות משרד הבריאות, טיפול שיניים בהרדמה מלאה יבוצע רק על ידי רופא שעבר קורס ייעודי לטיפול במתרפאים בהרדמה מלאה וקיבל תעודה מטעם משרד הבריאות".

    המרכז הרפואי של ד"ר גרה נשאת קיבל גם אישור מיוחד לבצע טיפולי שיניים בהרדמה מלאה וכולל גם חדר ניתוח משוכלל וציוד טכנולוגי מתקדם. הפרוצדורה מתבצעת עם רופא מרדים מומחה וצוות רפואי רחב.

    מרפאת גרה נשאת

    פחד מרופא שיניים עוד מגיל הילדות

    פחד מרופא שיניים מתפתח אצלנו לרוב עוד מגיל הילדות בעקבות חוויה לא טובה, שהותירה בנו טראומה. המטופל שם טוב מספר על חרדה דנטלית המלווה אותו עוד מגיל צעיר, אלא שלאחר שנחשף לאופציית טיפול השיניים בהרדמה מלאה במרכז של ד"ר גרה, הגיע שם טוב לטיפול יסודי במסגרתו נעקרו כל שיניו ובוצעה החדרה של 16 שתלים עליהם הורכבו שתי שורות שיניים חדשות לגמרי, הכל בטיפול אחד וללא כאב כלל. בעקבות שם טוב הגיעה גם אשתו שרה לטיפול השתלה במרכז הרפואי , במסגרתו נעקרו כל שיניה בוצעו השתלות , ויצאה עם שתי שורות שיניים שלמות בפיה, ללא כאב, ללא דימומים וללא נפיחות לאחר הטיפול.

    איך מבצעים טיפול כל כך מורכב ללא כאב כלל?

    לדברי ד"ר גרה, מטופלים רבים כדוגמת שם טוב, זקוקים לטיפול יסודי ומקיף בכל הפה ולכן ישנה עדיפות לבצע את כלל הטיפולים הנדרשים במסגרת יום טיפול אחד ויחיד ולא בעשרות טיפול נפרדים. ביצוע הטיפול בצורה משולבת תחת הרדמה מלאה מאפשר גם לפתור את סוגיית החרדה הדנטלית עבור המטופל. בתוך מספר שעות בלבד, יכול הרופא לבצע עקירה של כל השיניים, החדרת שתלים והרכבת שיניים זמניות עימן מתעורר המטופל בתום הטיפול. כפי שמדגיש, המטופל, שם טוב, כבר בשלב תכנון הטיפול, מקפיד ד"ר גרה להזמין שיניים זמניות זהות בצורתן, באסתטיקה שלהן ובפונקציונליות שלהן לשיניים הטבעיות של המטופל, על מנת להבטיח מראה טבעי והרגשה טבעית במאה אחוז לאחר ההשתלה.

    ההמלצה המובהקת של כלל המטופלים במרכז הרפואי של ד"ר גרה היא חד משמעית: לא לחכות ולבוא לקבל את הטיפול הנדרש תחת הרדמה מלאה כבר היום. לדברי מטופליו של ד"ר גרה, מדובר בטיפול שהוא לא פחות מאשר משנה חיים.

    ד"ר נשאת מסביר "טיפולי שיניים בהרדמה מלאה מתאימה גם לקהלים שונים שאינם דווקא סובלים מחרדה דנטלית, כגון;

    1.     מטופלים הזקוקים לטיפולים כירורגים מרובים ומורכבים כגון; השתלות שיניים, השתלת עצם, הרמות סינוס וטיפולים מורכבים נוספים והם אינם מעוניינים לעבור תהליך ארוך אלא לסיים את ההליך ביום אחד או לכל היותר ב-2 מפגשים.
    2.     מטופלים עם אפקט הקאה מוגבר
    3.     מטופלים הסובלים מפיגור או אוטיזם ואינם יכולים לעבור טיפול שיניים בצורה רגילה
    4.     קהלים בגיל השלישי הסובלים ממחלות כרוניות שונות כגון; פרקינסון ועוד אשר אינם יכולים לעבור טיפול שיניים במרפאה רגילה".

    ד"ר נשאת גרה
    רפואת שיניים
    ד"ר נשאת גרה הינו רופא שיניים עם ותק של למעלה מ-25 שנה, בעל התמחות מאסטר אירופאית בכירורגיה אוראלית ואימפלנטולוגיה. ד"ר גרה הינו המנהל של המרכז לשיקום הפה והשתלות שיניים ביפו תל אביב ואת המרכז הרפואי...

    להתייעצות עם ד”ר נשאת גרה
    השאירו פרטים או חייגו:
    077-2304440

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות

      • מלי סימור 27 באוקטובר 2022 14:24

        לחולי סכרת סוג 2 , COPD הרבה שנים עם קושי גדול בנשימה , השמנת יתר/אוביסיטי , דלקת פרקים תוקפנית כתוצאה מהסכרת סוג 2 ועוד … 1)האם אוכל לעבור השתלת שיניים בהרדמה מלאה ?
        2) איזה סוג שתלים הכי יתאימו לי ?

         הגב

        1. מערכת מדיקו 3 בנובמבר 2022 13:08

          מלי שלום,
          מומלץ להפנות שאלתך ישירות למרפאת ד"ר נשאת
          להלן הטל ליצירת קשר: 077-2304440

           הגב

      • משה ברגמן 4 בינואר 2022 14:23

        מומלץ בחום ,עשיתי אצלו ,השתלה בכל הפה

         הגב

      • חני קלכמן 1 בדצמבר 2021 17:04

        תמיד פחדתי פחד מוות מרופאי שיניים, אני מטופלת כ 20 שנים עשיתי שתלים בהרדמה כפי שד"ר גרה המליץ וזה היה מדהים ללא כאבים פשוט ידיים מזהב

         הגב

      • אהוד אפלמן 30 בנובמבר 2021 7:36

        טופלתי אצלו. מאד מרוצה מהטיפול.

         הגב