שיקום של תותבות נשלפות על גבי שתלים

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד”ר כץ
השאירו פרטים או חייגו
077-9973242

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואת שיניים

    אם תוצאה מוצלחת של טיפול שיניים פשוט, יכולה לשפר מאוד את איכות חייו של המטופל, אז שיקום של תותבות נשלפות על גבי שתלים כבר מקפיץ אותו כמה רמות מעל. מלבד החזרת הביטחון העצמי, נהנה המטופל גם מחזרה של יכולת דיבור ולעיסה בצורה טובה ונוחה יותר

    ד"ר מירה כץ מסבירה על שיקום של תותבות נשלפות על גבי שתלים

    שיקום נשלף על גבי שתלים – מה זה ובאילו מקרים זה נדרש?

    שיקום תותבות נשלפות על גבי שתלים הוא טיפול במסגרתו מיושמת תותבת, הכוללת את השיניים התותבות ואת פלטפורמת החניכיים, כהשלמה ללסת הסובלת מחסר ניכר של רקמה.

    טיפול שיקום זה הוא פתרון שמתאים במצבים של אובדן עצם משמעותי מאוד כמו גם אובדן של רקמה רכה.

    במצבים אלה לא ניתן לפתור את חסר הרקמה הניכר שנגרם ללסת, אלא באמצעות שחזור מלא של המערכת הלעיסה על ידי תותבת נשלפת.

    שיקום תותבות נשלפות על גבי שתלים מנקודת מבטו של המטופל

    על חוויית הטיפול של שיקום תותבות נשלפות על גבי שתלים ניתן ללמוד מסיפורה של חנה, המטופלת במרפאתה של ד"ר כץ.

    חנה מספרת: "עשיתי מספר שתלים שכשלו, ונגרם נזק ללסת. לאחר הטיפול אף אחד לא מאמין שזה תותבות. זה נראה טבעי לחלוטין וזה נותן את הבטחון."

    לאחר שעברה פרוצדורת השתלת שיניים שלמה, שכללה 11 שתלים אצל רופא אחר, התברר לחנה כי כל השתלים נכשלו וללסת נגרם נזק בלתי הפיך.

    בעקבות הכישלון של השתלים הראשוניים, הושתלו לחנה מספר שתלים חדשים אשר משמשים כעיגון לתותבת נשלפת, אשר משלימה את הרקמות הרכות והקשות שנספגו.

    תותבות נשלפות על גבי שתלים נותנות פתרון מצוין למראה שיניים טבעי לחלוטין, מה שהחזיר לחנה את הביטחון ואת יכולת הלעיסה והדיבור בצורה מלאה.

    מהו שיקום תותבות נשלפות באמצעות סורק אינטרה אוראלי?

    סורק אינטרה אוראלי הוא סורק ממוחשב, באמצעותו ניתן לסרוק את לסתו של המטופל בצורה יסודית, במטרה לאסוף מידע מקיף על מבנה הלסת, מידות, מטבעים ועוד, ולהעביר את המידע בצורה חלקה, מפורטת וברורה לטכנאי לצורך ייצור התותבות.

    בנוסף לכך, באמצעות הסורק האינטרה אוראלי ניתן לסרוק הן את לסתו של המטופל והן את התותבת עצמה לפני הרכבתה, במטרה לוודא בצורה ממוחשבת, התאמה מלאה בין התותבת ובין הלסת ולהבטיח את התוצאה הטובה והמדויקת ביותר עבור המטופל.

    מה ההבדל בין מומחה לשיקום הפה ובין רופא שיניים רגיל?

    ד"ר כץ היא מומחית לשיקום הפה, המבצעת במרפאתה שורה של טיפולים ייחודיים, שאינם מבוצעים על ידי כל רופא שיניים.

    ייחודיותה של ד"ר כץ כמומחית לשיקום הפה היא באחריותה הכוללת לבניית תכנית טיפול מלאה לשיקום כולל של כל חלקי הפה, כמעין קבלן ראשי של פרויקט השיקום.

    בהתאם לתכנית זו, מעורבים בהמשך הדרך מומחים נוספים, העובדים בשיתוף פעולה עם ד"ר כץ ומבצעים טיפולים נקודתיים שנקבעו במסגרת תכנית הטיפול הכוללת שבנתה.


    ד״ר מירה כץ
    שיקום פרוסתודונטי (שיקום הפה)
    ד"ר מירה כץ הינה מומחית לשיקום הפה, בעלת מרפאת מומחים ברפואת שיניים רב תחומית Mydent הממוקמת ברחובות. ד"ר מירה כץ בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בתחום שיקום הפה. ד"ר מירה כץ מקפידה להשתתף בכנסים...

    להתייעצות עם ד”ר כץ
    השאירו פרטים או חייגו
    077-9973242

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות