שיקום אסתטי לשיניים הקדמיות

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד”ר כץ
השאירו פרטים או חייגו
077-9973242

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

     

    מדיקו > רפואת שיניים

    בניגוד לנרמז משמו, שיקום אסתטי של הפה אינו עוסק אך ורק במראה השיניים ובאסתטיקה שלהן, אלא גם בשחזור השן במטרה לשפר את תפקודה. שיקום אסתטי של הפה יכול לכלול בתוכו מגוון טיפולים שכיחים כמו סתימות וכתרים ולצדם גם טיפולים מורכבים יותר כמו השתלת שיניים

    ד"ר כץ מדברת על שיקום אסתטי של הפה ולצדה גם המטופלת נעמה גנון, שתשתף בחוויית הטיפול שעברה

    ד"ר מירה כץ, מומחית לשיקום הפה ומנהלת מרפאת MyDent עובדת עם צוות מומחים ושורה של טכנולוגיות מתקדמות לרבות מיקרוסקופ וסורק אינטרה אוראלי, במטרה להעניק לפציינט את התוצאה הטובה והאסתטית ביותר של תהליך שיקום הפה.

    מהי חשיבות ההדמיה בטיפולי שיקום הפה?

    הדמיית הפה מאפשרת לתכנן את המראה המדויק של הפה, הלסתות והשיניים באמצעות מערכת ממוחשבת המעבירה את המידע הנסרק להכנת סדים עם העתק מדויק של פה המטופל.

    הדמיה זו היא קריטית בכל הקשור להבנה ואבחון מדויקים של מבנה הפה הספציפי ולא פחות חשוב מכך, להצגת התוצאה הסופית הצפויה למטופל כחלק מתהליך תיאום ציפיות.

    מהי חשיבות הכתרים בתהליך של שיקום הפה?

    שיקום אסתטי של הפה אמנם לא מתמקד אך ורק בהיבטים אסתטיים, אך האסתטיקה מהווה ללא ספק, מרכיב מפתח בשיקולי הטיפול לאורך תהליך השיקום.

    בהתאם לכך, הרכבת כתרים במסגרת השיקום לרוב מבוצעת עם כתרים אסתטיים והאיכותיים שבהם – כתרי זירקוניה.

    בסיס החומר של כתרי זירקוניה הוא אינו מתכתי ולכן אינם סובלים מהתפתחות גוון אפרורי שמאפיין כתרים פשוטים יותר ואף יכולים למסך את הפגמים הקיימים בשיניים המטופלות.

    שיקום אסתטי של הפה מנקודת מבטו של המטופל

    על חוויית הטיפול שעובר מטופל בשיקום אסתטי של הפה, ניתן ללמוד מנעמה גנון, מטופלת של ד"ר כץ במרפאת MyDent, שעברה שיקום מקיף של הפה.

    למרפאתה של ד"ר כץ הגיעה נעמה לאחר שעברה טיפולי שורש רבים בכל השיניים הקדמיות, בעקבותיהם שינו השיניים את צבען באופן שפגע מאוד בביטחונה העצמי.

    בניסיון שיטתי למצוא רופא מקצועי איתו תוכל לעבור חוויה מתקנת, מצאה נעמה את ד"ר כץ, שמיד בטיפול הראשון התעקשה על ביצוע הדמיה של הפה, מה שבדיעבד התברר בעיניה של נעמה עצמה, כמהלך חכם מאוד, שאפשר לה בכל רגע נתון לקבל תמונה מלאה על התהליך שהיא עומדת לעבור ועל תוצאותיו הצפויות עוד לפני תחילת ביצועו.

    לדברי נעמה, אחד הפרמטרים המרכזיים שהנחה אותה בבחירת רופא לשיקום הפה היה יכולתו של הרופא להסביר את תהליך הטיפול שהיא צפויה לעבור ולתאר את התוצאות הסופיות שהיא יכולה לצפות להן.

    ד"ר כץ הצליחה להניח את דעתה של נעמה, הן על ידי שיח מאוד ברור ומפורט והן באמצעות ההדמיה, שאפשרה לה לדעת בכל שלב ושלב, כיצד היא הולכת להיראות ומה היא צפויה להרגיש ובמילותיה – הרגישה תמיד אפס כאב.

    חלק מרכזי בחוויית הטיפול של נעמה נסוב סביב תשומת הלב של ד"ר כץ לפרטים הקטנים ביותר וההכנה המקיפה שהעניקה לה סביב מהלך הטיפול ובכלל זה הצורך לבצע מדידות בכל שבוע, להגיע לטכנאי לצורך התאמת צבע וצורה וכן הלאה.

    במיוחד נדהמה נעמה מהאכפתיות הרבה שהפגינה ד"ר כץ כשלא פעם ולא פעמיים, הגיעה בעצמה אל הטכנאי בכדי לבחון את הדברים בגוף ראשון ולוודא שהכתרים מיוצרים בדיוק באופן הנדרש.

    את הסדר בו בוצע הטיפול ואת הידיעה המקדימה לגבי אופן ביצוע הטיפול והתוצאות הצפויות שלו, מדגישה נעמה כאחד ממרכיבי המפתח בחוויית הטיפול שעברה עם ד"ר כץ ויודעת גם לספר על שיפור דרמטי בתחושת הביטחון העצמי הפנימית שלה לאחר השלמת הטיפול.


    ד״ר מירה כץ
    שיקום פרוסתודונטי (שיקום הפה)
    ד"ר מירה כץ הינה מומחית לשיקום הפה, בעלת מרפאת מומחים ברפואת שיניים רב תחומית Mydent הממוקמת ברחובות. ד"ר מירה כץ בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בתחום שיקום הפה. ד"ר מירה כץ מקפידה להשתתף בכנסים...

    להתייעצות עם ד”ר כץ
    השאירו פרטים או חייגו
    077-9973242

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

       

      תגובות