השתלת שיניים ושיקום פה

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד”ר כץ
השאירו פרטים או חייגו
077-9973242

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואת שיניים

    מתוך 8,000 רופאי השיניים הפעילים כיום בישראל, רק 150 מהם הם בעלי תואר 'מומחה לשיקום הפה'. מרפאת MyDent בניהולה של ד"ר מירה כץ, מומחית לשיקום הפה, מבצעת טיפולים מקיפים למצבים מורכבים, הדורשים צוות רחב של מומחים במטרה להגיע לתוצאה הטובה ביותר

    ד"ר מירה כץ מדברת על תהליך וחוויית הטיפול של השתלת שיניים ושיקום הפה

    באילו מקרים נדרש שיקום שיניים על גבי שתלים?

    ישנם מקרים בהם השיניים הקיימות בפה פשוט אינן יכולות לשאת בעומס הסגרי ואינן יכולות להמשיך לתפקד בחלל הפה.

    במקרים אלה אנו נרצה להיפרד מן השיניים הקיימות ובמקומן להרכיב שתלים דנטליים, שיתפקדו כשורשי שיניים על גביהם ניתן לבצע מהלכי שיקום מגוונים כמו כתרים, שחזורים נשלפים ופתרונות שיקום נוספים שניתן ליישם על גבי שתלים.

    מהי חשיבות ההדמיה בטיפולי שיקום הפה?

    מטופלים במרפאתה של ד"ר כץ נהנים מהדמיה מלאה של התוצאה הסופית של הטיפול המתוכנן עוד טרם בוצע.

    הדמיה זו חשובה מאוד לתיאום ציפיות בין המטופל למטפל, אך יש לה גם חשיבות פרקטית.

    הדמיה זו מהווה מרכיב מפתח בבניית תכנית הטיפול ועל בסיסה נבנה גם סד כירורגי המונח על לסתו של המטופל ודרכו מחדיר הכירורג את השתלים למקומם, בדיוק במקום הנכון, בעומק הנכון ובזווית הנכונה, באופן שמבטיח התאמה מלאה בין התכנון ובין הביצוע.

    השתלת שיניים ושיקום הפה מנקודת מבטו של המטופל

    על חוויית טיפול השתלת שיניים ושיקום הפה במרפאתה של ד"ר כץ ניתן ללמוד מדבריה של המטופלת לובה.

    למרפאתה של ד"ר כץ הגיעה לובה לאחר שסבלה מכאבים מתמשכים בשן. לאחר בדיקה ראשונית, התברר כי השן נסדקה וכי יש צורך לעקור אותה ולהרכיב במקומה שתל דנטלי.

    לדברי לובה, רעיון השתלים עורר בה חשש רב לאור הידיעה כי טיפולי השתלה הם טיפולים ממושכים ומורכבים ולכן הופתעה מאוד שכבר לאחר שני ביקורים במרפאתה של ד"ר כץ, כבר היו מורכבים בפיה שתלים  וכתרים קבועים.

    המטופל אבי, שמטופל גם הוא במרפאת MyDent בניהולה של ד"ר כץ, מספר על מצב בו הלסת התחתונה שלו לא תפקדה ושיניו התנדנדו, מה שמעבר לפגיעה האסתטית, גם הפריע מאוד בדיבור ואף הוביל למצב בו כבר לא יכול היה לאכול מזונות מוצקים. לדברי אבי, במשך שנים חשש לעבור טיפול שיקום להסדרת הבעיה, עד שפשוט התחיל התהליך ובתום שעתיים של טיפול כבר היו בפיו 7 שתלים, עליהם הורכבו כתרי מעבר כבר למחרת היום.

    כבר לאחר הרכבת השיניים הזמניות, הרגיש אבי כמו אדם חדש שיכול שוב לאכול מוצקים, לדבר בצורה בטוחה וברורה וליהנות מחיוך אסתטי.


    ד״ר מירה כץ
    שיקום פרוסתודונטי (שיקום הפה)
    ד"ר מירה כץ הינה מומחית לשיקום הפה, בעלת מרפאת מומחים ברפואת שיניים רב תחומית Mydent הממוקמת ברחובות. ד"ר מירה כץ בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בתחום שיקום הפה. ד"ר מירה כץ מקפידה להשתתף בכנסים...

    להתייעצות עם ד”ר כץ
    השאירו פרטים או חייגו
    077-9973242

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות