השתלת שיניים: הטכנולוגיות החדשות

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד”ר יצחק אידלמן
השאירו פרטים או חייגו:
077-8042584

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואת שיניים

    טיפול השתלת שיניים הוא טיפול מאתגר מכמה וכמה היבטים ובמיוחד עבור אנשים הסובלים מחוסר עצם ונאלצים לעבור ניתוח הרמת סינוס בלסת העליונה רק כדי לאפשר את ביצוע ההשתלה. בכדי לחסוך את התהליך המורכב, משתמש ד"ר יצחק אידלמן בשתלים חדשניים ובפרוצדורת השתלה ממוחשבת חדישה, המאפשרת להשלים השתלת שיניים מלאה בטיפול אחד וללא צורך בניתוח הרמת סינוס או השתלת עצם

    דנה גרוצקי, מנחת מדיקו, יצאה למרפאתו של ד"ר אידלמן לשוחח עם מטופלים אשר עברו את הטיפול

    על הצורך שלה בביצוע השתלת שיניים מעידה פזית כי המניע המרכזי עבורה היה כאבים וקושי בלעיסת מזון וכי כעת, לאחר השלמת ההשתלה, היא נהנית מחופש מוחלט בסוגי המזון הזמינים עבורה, לרבות תפוחים, גזרים ומאכלים קשים אחרים, כמו גם סטייקים ומוצרי בשר שנטחנים בקלות ונבלעים ללא כל בעיה. מבחינתה של פזית, המדובר בטיפול משנה חיים ממש.

    כיצד מבוצעת השתלת השיניים הממוחשבת?

    השתלת השיניים הממוחשבת, המיושמת במרפאתו של ד"ר אידלמן מתבצעת בשלושה שלבים מרכזיים. בתחילה עובר המטופל צילום CT פרטני של השיניים. הצילום מוזן לתוכנת מחשב המבצעת תכנון מלא ומדויק של הטיפול הנדרש, בהתאמה אישית למידות המדויקות של פיו של המטופל הספציפי.

    בשלב השני מבוצעת ההשתלה עצמה על פי התכנון המדויק שנבנה במערכת הממוחשבת ובשלב השלישי מבוצעת, עוד באותו היום, העמסה מיידית של גשר שתלים(שיניים או כתרים) זמני כך שהמטופל יוצא ממרפאת השיניים עוד באותו היום עם פה מתפקד ומלא שיניים.

    פזית: "הגעתי בתשע בבוקר, התעוררתי מההרדמה בארבע אחר הצהריים ובזה זה נגמר".

    טיפול בהרדמה מלאה – תנאי הכרחי למטופלים חרדתיים

    ד"ר אידלמן הינו מורשה מטעם משרד הבריאות לביצוע טיפולי שיניים תחת טשטוש עמוק, המאפשר למטופלים הלכה למעשה, להירדם על כיסא הטיפולים למשך הטיפול כולו ולהתעורר עם פה חדש לחלוטין.

    עבור מטופלים הסובלים מחרדת טיפול, מדובר בתנאי הכרחי לביצוע ההשתלה ועל כך מעידה המטופלת פזית שלא הייתה חושבת כלל לעבור את הטיפול ללא טשטוש עמוק, שמדמה למעשה מצב של הרדמה מלאה.

     ד"ר אידלמן מוסיף: "זה מתחיל במטופלים, שכבר בכניסה למרפאה נראים מהוססים ומפוחדים. אחרים סובלים מטראומה או מאפקט הקאה מוגבר כך שלא ניתן לטפל בשיניים שלהם. חלק מהמטופלים הם אנשי עסקים המעוניינים לסיים את ההליך מהר כלל שאפשר, להיכנס לרכב ולחזור לשגרה".

    טטיאנה: "קודם כל חשובה מאוד האווירה במרפאה ולא פחות מכך גם הרופא עצמו, הגישה שלו למטופל, רמת ההתמחות המקצועית שלו ולמעשה עצם הידיעה שמדובר ברופא המשתמש בטכנולוגיה הכי מתקדמת בתחום – כל אלה משפיעים מאוד על חוויית הטיפול".

    את דבריה חותמת טטיאנה עם מבט מחויך כלפי ד"ר אידלמן: "ולא פחות חשוב החיוך וחוש ההומור של הרופא".

    אין צורך בהשתלת עצם או הרמת סינוס

    טובה: "רק אצל ד"ר אידלמן, המטפל בהרדמה מלאה, מצאתי את הפתרון שלו חיכיתי זמן רב".

    בעבר הייתה חייבת טובה לעבור הרמת סינוס בכדי לבצע השתלת שיניים בלסת העליונה, אך בטיפול שעברה אצל ד"ר אידלמן הושלם הטיפול ללא כל מהלך של השתלת עצם או הרמת סינוס ועל כך מסביר ד"ר אידלמן עצמו: "ישנם היום שתלים ושיטות טיפול המיועדים ספציפית למנוע את החדירה לאזור הסינוס שמעל הלסת העליונה. שתלים מיוחדים אלה מאפשרים לנו לבצע השתלה אלכסונית בזווית, ישירות לעצם הנמצאת באזור שמאחורי הסינוס ובכך נמנע הצורך מחיבור השתל באזור הסינוס עצמו".

    השתלת שיניים ביום אחד

    לדבריו של ד"ר אידלמן, תהליך השתלת שיניים ביום אחד מקצר מאוד את טיפולי השתלת השיניים שכן הוא מייתר את הצורך להמתין חצי שנה עד לקליטת העצם המושתלת ולאחר מכן להמתין שלושה חודשים נוספים לקליטת השתלים עצמם.

    לדבריו, בטיפול החדש מבצעים את ההשתלה היום במסגרת טיפול אחד ובתוך שלושה חודשים ניתן להתקין את השתלים הקבועים ולסיים את הטיפול כולו.

    גם המטופלת טובה מעידה על השינוי שהוביל הטיפול החדש בחייה ומספרת כי היום היא יכולה לאכול הכל ללא כל בעיה, לרבות פיצוחים מהם נמנעה בעבר וכי הסביבה מפרגנת מאוד על השיפור האסתטי המשמעותי שעברה.

    בשורה התחתונה, תחום השתלת השיניים עבר בשנים האחרונות מהפכה טכנולוגית אמיתית, ובמרפאתו של ד"ר אידלמן בתל אביב ניתן לעבור טיפולי השתלת שיניים קצרים, בטוחים ומדויקים באמצעות הטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום.


    ד"ר יצחק אידלמן
    רפואת שיניים
    ד"ר יצחק אידלמן הינו רופא שיניים מייסד מרפאת שיניים של ד"ר אידלמן בתל אביב. ד"ר אידלמן מתמחה בשתלים ושיקום שיניים, בעל ניסיון מעל 32 שנה, מורשה מטעם משרד הבריאות לטיפולי שיניים תחת סדציה ו/או הרדמה...

    להתייעצות עם ד”ר יצחק אידלמן
    השאירו פרטים או חייגו:
    077-8042584

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות

      • אושרת 6 במאי 2021 21:40

        האם אתם עובדים עם חברות ביטוח?

         הגב

        1. מערכת מדיקו 9 במאי 2021 12:49

          אושרת שלום,
          לפי המידע שנמצא אצלנו, לד"ר אידלמן הסכמים עם חברות הביטוח: מגדל, מנורה ואיילון.
          תוכלי ליצור קשר עם מרפאתו של ד"ר אידלמן בטלפון: 077-8042584
          בברכה,
          צוות מדיקו

           הגב

      • דגן דניאל 29 בינואר 2021 8:45

        מאשר כל מילה. עברתי שיקום מלא לסת עליונה אצל דר אידלמן.טיפול מעלה.

         הגב

        1. פשלי עדית 9 באפריל 2021 20:37

          היכן אתם בארץ

           הגב

          1. מערכת מדיקו 11 באפריל 2021 9:36

            עדית שלום,
            מרפאתו של ד"ר יצחק אידלמן ממוקמת בשפרינצק 3, תל-אביב.
            בברכה,
            צוות מדיקו

             הגב