עיצוב פנים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר מסארוה
השאירו פרטים או חייגו
077-9973658

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואה אסתטית

    בעבר המטרה של טיפולים אסתטיים הייתה "לרדוף" אחרי קמטוטים וקמטים, אלא שבשנים האחרונות התמקדנו יותר בתחום עיצוב הפנים מחדש. אין ספק כי עצמות לחיים מפוסלות, לחיים שמנמנות באופן טבעי, אף ישר להפליא, גבות מורמות, שפתיים עבות ועסיסיות וקו לסת מחודד ומוצק תורם לפרופיל צעיר ואטרקטיבי יותר

    צפו בד"ר פאדי מסארוה מסביר על כך בראיון לתכנית בקו הבריאות

    אם לא זכית באופן טבעי בתכונות אלה או איבדת חלק מהן עם הגיל (כמו כולם!), כיום ניתן לטפל בזה באופן לא ניתוחי על ידי הזרקות בטכניקות מיוחדות לצורך העשרת נפחים וקונטור.

    כיצד ניתן לעצב פנים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית?

    חומצה היאלורונית הינה חומר פיזיולוגי חשוב שהעור מכיל באופן טבעי. תפקידה לשמור על שמנמנות ולחות המסייעים לשמור על מרקם עור חלק ומורם, אבל עם הגיל יורדת הכמות של חומצה היאלורונית בגוף.

    החומר מיועד למלא את הנפחים ולשפר את קווי הפנים. כמות זמן ההשפעה תלויה במגוון גורמים והיא משתנה בין מטופל למטופל, כאשר הממוצע הוא 9-12. עם הזמן, החומר מתפרק על ידי אנזימים של הגוף בדיוק כפי שקורה עם החומצה ההיאלורונית הטבעית.

    סיפורה האישי של סיון שרוני

    סיון רצתה לעבור טיפול טבעי של הדגשת קו הפנים והשפתיים ולקבל תוצאות טבעיות.

    סיון שרוני: "הטיפול היה מאוד עדין, תוצאות טבעיות, קיבלתי הרבה מחמאות ואני מאוד מרוצה מהטיפול".

    עצמות לחיים

    המדע אישר כי לחיים שטוחות הופכות את הפנים להיראות מבוגרות יותר, ולמרבה הצער, רקמת השומן בלחיינו היא בין הראשונות שיורדות עם הגיל. תרגילי סיבולת נרחבים כגון ריצה יומית יכולים לזרז את הירידה הזאת עוד יותר. פרט לשינויים שחווים עם הגיל, ייתכן שיהיו אנשים שהלחיים שלהם היו תמיד בצד השטוח ומעוניינים לשפר את קווי הפנים שלהם.

    ניתן לשפר את מראה הלחיים ללא ניתוח על ידי הזרקת חומצה היאלורונית לצורך הרמה ישירות בעומק שמתחת לרקמת השומן בלחיים. השאיפה של העוסקים באסתטיקה הינה להביא לתוצאה טבעית לחלוטין עם עצמות לחיים מפוסלות בעדינות ולחיים "תפוחות" שמנמנות.

    למדריך "הזרקת חומצה היאלורונית" הכולל תמונות לפני ואחרי ומחירים

    מהו פיסול האף?

    עיצוב אף ללא ניתוח הינו וריאציה חדשה יחסית של טיפול עם מילוי חומצה היאלורונית, מה שיכול לעשות הבדל עצום במראה הפנים. אמנם לא כל אחד מתאים לטיפול זה, אך זו יכולה להיות חלופה מצוינת לניתוח אף (ניתוח כירורגי). באמצעות הזרקת המילוי, ניתן להחליק וליישר בליטות באזור גשר האף, לשנות את הצורה או לחדד את הפרופיל שלו.

    כמו כן ניתן להרים את קצה האף, והוא עשוי להיראות אפילו קטן יותר מאשר לפני הטיפול. ההליך יכול להיעשות בתוך פחות מ- 30 דקות, ללא ניתוח, ללא שבירת עצמות או החלמה כואבת הקשורים בניתוח אף. הפרוצדורה נעשית תחת אלחוש מקומי, כך שהיא כמעט נטולת כאבים. התוצאות נראות מיד, אבל עלולה להופיע נפיחות קלה ורכות במשך כמה ימים ואולי כמה חבורות לאחר ההליך. בממוצע, התוצאות נמשכות 6 עד 12 חודשים.

    למדריך "פיסול אף" הכולל תמונות לפני ואחרי ומחירים

    מהו חידוד ועיצוב קו לסת וסנטר?

    יש אנשים שמודעים מאוד לסנטר הקטן או הנסוג ומחפשים פרופיל פנים מאוזן יותר. על ידי הזרקת חומצה היאלורונית עם אפקט הרמה לתוך אזור הסנטר אנו יכולים להגדיר מחדש את קווי שליש הפנים התחתון ולאזן את התכונות שלו.

    הגדלת הסנטר גם לעתים קרובות יכולה להפוך אף בולט שייראה פחות גדול. התוצאה תהיה דומה להשתלת שתל סנטר כירורגית, אך ללא ניתוח לחלוטין ומראה טבעי לגמרי.

    אנחנו יכולים גם לטפל בקו לסת ולחדד את הזווית של הלסת התחתונה ולהגדיר אותה מחדש, מה שהופך אותה ליותר מחודדת, מוצקת ומורמת.

    טיפולים לעיצוב קו לסת וסנטר הם לא רק פופולריים באוכלוסיית הנשים, אלא גם אצל גברים אשר מחפשים סנטר יותר בולט וקו לסת יותר מחודד וגברי.

    מהו הטיפול הטוב לעיצוב שפתיים?

    הטיפול הטוב ביותר עבור עיצוב שפתיים טבעיות ומלאות הינו על ידי הזרקה של חומצה היאלורונית, אשר נותן מילוי אבל עדיין מרגיש רך וטבעי.

    ניתן להשתמש במילוי שפתיים כדי להגדיל את נפח השפתיים, לשפר את צורת השפתיים ו/או לשפר את הקמטוטים והקמטים סביב הפה.

    טרם ביצוע טיפול למילוי שפתיים, נדרש תאום ציפיות לגבי התוצאה הרצויה והאפשרית בהתאם.

    טיפול מילוי שפתיים יחיד או מזרק אחד לא יעשה שינוי עצום בצורה או בגודל של השפתיים במידה ורוצים יותר נפח, נדרש להיערך לכך שזה מצריך מספר פגישות.

    משך הזמן שחומר המילוי יחזיק מעמד בשפתיים תלוי בגורמים רבים.

    עבור רוב המטופלים, התוצאות יימשכו כ- 6 חודשים. אצל מטופלים הנוהגים להתעמל לעתים קרובות, הגוף עשוי לפרק את חומר המילוי מהר יותר מהממוצע.

    למדריך "עיבוי ועיצוב שפתיים" הכולל תמונות לפני ואחרי, מחירים וחומרי מילוי

    איך נעשית הרמת גבות ללא ניתוח?

    הרמת גבות ללא ניתוח נעשית על ידי הזרקת מינון מסוים של "בוטוקס" לשליש החיצוני של כל גבה. זה מרים את הקשתות בכמה מילימטרים בודדים ונותן מראה  מאוד טבעי וצעיר. ייתכן שיהיה צורך במילוי נוסף לתוצאות אופטימליות וניתן להזריק אותו שבועיים לאחר הטיפול בבוטוקס.


    ד"ר פאדי מסארוה
    ד"ר פאדי מסארוה עוסק ברפואה אסתטית, בעל 2 קליניקות פרטיות לאסתטיקה. כמו כן, עובד ברפואה דחופה, טרם איכילוב.

    להתייעצות עם ד"ר מסארוה
    השאירו פרטים או חייגו
    077-9973658

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות