סימני מתיחה: טשטוש הסימנים באמצעות פלזמה

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר בן דוד
השאירו פרטים או חייגו
077-2320731

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואה אסתטית

    בעולם האסתטיקה יש הרבה אפשרויות לשיפור מראה העור, להצערתו ולשמירת נאורותו. סימני מתיחה הן תופעת עור נפוצה שעד היום היה מאוד קשה לטפל בה, אך יש שיטה חדשנית באמצעות פלזמה שניתן לטשטש אותן

    צפו בד"ר בן דוד מסבירה על כך בראיון בתכנית בקו הבריאות

    לאחרונה גילתה ד"ר איה בן דוד את מכשיר הפלזמה, מכשיר טכנולוגי מהפכני ומתקדם שמשלב מדע וטכנולוגיה שמכניס אותנו לעידן חדש של טיפולים אסתטיים: טיפול לא פולשני, ללא הזרקות, בטיחות טכנית ויכולת לעמוד בהבטחת התוצאות עם החלמה מהירה ותוצאות שנשמרות לאורך שנים.

    מהם סימני מתיחה?

    סימני מתיחה הם נקבים אדמדמים סגלגלים שעם השנים הופכים להיות לבנים, הסיבה לכך היא שינוי בנפח של הגוף עם עליה משמעותית במשקל.

    אלסטין וקולגן שהם מרכיבים של העור ואחראיים על חוזק וגמישות העור צריכים להתאים עצמם לנפח החדש של העור והם נמתחים, וכך בעצם נוצרים הקרע והשבר לרקמה הפנימית.

    כיצד מטפלים בסימני המתיחה?

    ישנו טיפול חדש ומהפכני באמצעות מכשיר הפלזמה, שבעצם משתמש באנרגיית פלזמה. אנרגיית פלזמה היא בעצם אנרגיה שנוצרת במעבר שבין אנרגיה חשמלית לאנרגיה טרמית. ובתכונה זאת משתמשים בטיפולים אסתטיים וברפואת עור.

    מהי פלזמה?

    פלזמה היא מצב הצבירה הרביעי: כידוע יש מוצק, נוזל, גז ופלזמה. חימום של המוצק מתיך אותו והופך אותו לנוזל, חימום הנוזל מאדה אותו והופך לגז, חימום הגז-מייצר פלזמה.

    הפלזמה היא גז מיונן עם מוליכות חשמלית גבוהה מאוד.

    איך מתבצע הטיפול?

    הטיפול מתבצע על ידי מכשיר המייצר קשת דקה וחדה של פלזמה. המכשיר עובד בשיטה של פגיעה מינימלית בעור ללא מגע ישיר בעור.

    ריחוף קל מעל פני העור גורם להופעת ניצוץ עדין של גז מיונן הגורם לאידוי נוזלים מתאי הרקמה והתכווצות והידוק העור.

    את טיפולי הפלזמה ניתן לבצע ולקבל תוצאות מעולות בכל אזור בגוף, בו יש התדלדלות ועודף עור, ולפני הטיפול מבצעים אלחוש מקומי על ידי משחת אלחוש.

    לאילו אזורים בגוף מיועד הטיפול?

    הפעולה הכי נפוצה באמצעות הפלזמה הינה הידוק וחידוש העור באזור הרפוי בעפעף העליון, שיפור מרקם העור בעפעף התחתון, החלקת קמטוטי הבעה ושיפור מראה ומרקם העור סביב העיניים ובין הגבות.

    עוד אזורים שבהם ניתן הטיפול הם, אזור המצח והרקות, האוזניים, לחיים, סנטר וצוואר. צלקות ניתוחיות, אחרי חבלה או צלקות אקנה, כמו כן בעזרת המכשיר אפשר לבצע טיפול לחידוש העור, מיצוק ושיפור בגוון העור ועוד.

    כמה זמן אורכת החלמה מהטיפול?

    בסיום הטיפול העור אדמדם, מגורה עם גלדים זעירים ומורגש עקצוץ קל . למחרת יכולה להופיע נפיחות קלה אשר חולפת תוך 48 שעות. הגלדים נושרים תוך 3-4 ימים.

    בכל זמן ההחלמה ניתן להשתמש במייק-אפ.

    אין ולא אמורה להיווצר כל תופעה אחרת.

    מדוע טיפול בפלזמה להרמת עפעפיים עדיף על ניתוח?

    ניתוח הינו פעולה כירורגית עם כל תופעות הלוואי שקשורות אליו: זיהום, אסימטריה וזמן ההחלמה. לעומת זאת הטיפול במכשיר הפלזמה חוסך לנו תופעות לוואי אלו, ואנו יכולים לחזור לשגרה כמעט מיידית.

    האם טיפול אחד מספיק כדי לראות את התוצאות?

    טיפול בפלזמה הוא אינו ניתוח כירורגי שבו חותכים או מסירים פיסה מהעור העודף. טיפול בפלזמה הוא מתיחת עור שמשפיעה אך ורק על שכבת העור העליונה (אפידרמיס). מספר הטיפולים תלוי במצב העור של המטופל וביכולת תגובתו לטיפול.

    בכל מקרה ניתן לראות שינוי כבר מהטיפול הראשון וייתכנו עד 3 טיפולים כדי להגיע לתוצאות הנצפות.

    האם קיים סיכון בטיפול?

    אין סיכונים ואין תופעות לוואי פרט לגירוי וגלדים זעירים בעור אשר חולפים תוך מספר ימים.

    האם ניתן להבטיח תוצאות לאחר הטיפול?

    ישנה הבטחה לתוצאות בכל מקרה. לרוב, לאחר טיפול ראשון , תלוי בסיבת הטיפול. תוצאות נראות לעין אחרי טיפול שני או שלישי וזה תלוי בגיל  המטופל , מצב העור וזמן ההחלמה שהוא אינדיבידואלי לכל אחד.


    ד"ר איה בן דוד
    רפואה אסתטית
    ד"ר איה בן דוד הינה מומחית ברפואת המשפחה ועוסקת ברפואה אסתטית בעלת ניסיון וידע רב בתחום. ד"ר בן דוד מנהלת את קליניקת מדיקל פרפקשן והינה רופאה בכירה בשירותי בריאות כללית.

    להתייעצות עם ד"ר בן דוד
    השאירו פרטים או חייגו
    077-2320731

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות