צועדים לעתיד: הטכנולוגיות למתיחת צוואר והרמת פנים ללא ניתוח של 2022

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר מוצ'ניק
השאירו פרטים או חייגו
077-2313773

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואה אסתטית

    הטכנולוגיות להצערת עור הפנים, קו הלסת והצוואר ללא ניתוח שוברות שיאים והשנה נכנסו לישראל מספר טכנולוגיות פורצות דרך, המאפשרות להגיע לתוצאות אשר קרובות מאוד לניתוחי פנים וצוואר.

    צפו בחשיפה של הטכנולוגיות בערוץ 13 בתכנית 'סטטוסקופ', המגישה טלי מץ הלכה לבדוק את הנושא מקרוב עם דר לורה מוצ'ניק, הרופאה שמובילה את תחום הרפואה האסתטית בישראל מזה שני עשורים כדי לסקר את הבשורות 'החמות' בתעשייה.

    מהן הטיפולים הכי מבוקשים בקרב נשים וגברים המעוניינים להצעיר את עור הפנים?

    "האיזורים המבוקשים ביותר בקרב נשים, הם איזור הצוואר, קו הלסת ומעל קו הלסת, איזורים אלו הינם לרוב בעייתיים לטיפול ואין להם הרבה פתרונות" מציינת ד"ר לורה מוצ'ניק ומוסיפה: "לאחרונה הצטרפו לשוק מספר מכשירים שאת רובם אימצנו במרפאות הרשת שלנו היות והם מאפשרים באמצעות שילוב של חומרי הזרקה על בסיס קלציום כגון רדיאס יחד עם המכשיר M22 אשר מאושר FDA לטיפולים ואלו ומייצר תוצאות מעולות".

    רדיאס אריזה
    רדיאס הוא חומר מילוי על בסיס קלציום הידרוקסיל אפטיט והייחודיות שלו היא ביכולת להדגיש עצמות לחיים ובמיוחד את קו הלסת שעם הגיל מתחיל להיות מטושטש. עבור נשים שמעוניינות להצעיר את הקו הלסת מדובר בטיפול שמאוד מסייע וגם מחזיק לאורך זמן, החסרון היחיד בחומר הוא המחירים שלו. עלות הטיפול ברדיאס גבוהה משמעותית מחומצה הילארונית בזכות העובדה שהוא גם מחזיק זמן רב יותר.

    האם ישנו גיל אידיאלי להתחיל טיפולים אסתטיים?

    ישנן נשים הבוחרות להתחיל עם הטיפולים האסתטיים כבר סביב גיל 28-30 והן אכן זקוקות לטיפולים אלה ולצדן, מטופלות הבוחרות להתחיל עם הטיפולים האסתטיים רק בגיל 40-45 על אף שעור הפנים שלהן לחלוטין אינו במצב קריטי.

    בדיוק מהסיבה הזאת, מקפידה ד"ר מוצ'ניק לבחון את הצורך בטיפול ואת הטיפול הספציפי הרצוי עבור כל מטופלת באופן אישי, ללא קשר לגיל אלא תוך מיקוד במצב העור והאפשרויות הקיימות לשיפור אמיתי במראה העור והפנים.

    שילוב יכולות טיפוליות בתחום הטיפולים האסתטיים

    כיום כבר ידוע לנו שלא קיים חומר אחד ספציפי ולא קיימת טכנולוגיה אחת ספציפית, שיודעים לתת את המענה האולטימטיבי לכל הבעיות האסתטיות.

    בפועל, מדובר בשילוב של מספר טכנולוגיות וחומרים, באמצעותם ניתן להגיע לשיפור משמעותי של המראה האסתטי תוך שמירת המראה הטבעי.

    במרפאותיה של ד"ר מוצ'ניק, על כן, נעשה שימוש בשורה של טכנולוגיות מתקדמות למיצוק, הרמה ומתיחה של אזורים מסוימים, בעוד באזורים אחרים נעשה שימוש גם בחומרי מילוי.

    מהן הטכנולוגיות החדשות המיושמות כיום בתחום עיצוב הפנים?

    בקליניקות של ד"ר מוצ'ניק ניתן כאמור, למצוא שורה של טכנולוגיות מתקדמות לטיפולים אסתטיים ובראשם המכשירים הבאים:

    • Geneo – מכשיר מהפכני פרי פיתוח ישראלי, המבוסס על טכנולוגיית הקפסולות, קרי קפסולות טיפוליות ייעודיות, המותאמות למצבי עור שונים. כך למשל, ניתן להרכיב במכשיר קפסולת Balance העשויה מפחם פעיל ומיועדת לטיפולי הבהרה של העור. מכשיר ה-Geneo מבוסס על טכנולוגיה המבצעת שלוש פעולות בטיפול אחד: החדרה של חמצן לאזור המטופל, פילינג עדין והחדרה של חומרים חיוניים ומזינים לעור.
    • Viora – מכשיר רב תחומי, באמצעותו ניתן לבצע סוגים שונים של טיפולים ובכלל זה פיגמנטציה, הצערת עור, אקנה ועוד מגוון מצבי עור בכל הגוף, מהגפיים התחתונות ועד הפנים.
    • Infusion – מכשיר נוסף מבית Viora המיועד לבצע החדרה של חומרים מזינים לעור. באמצעות המכשיר ניתן לבצע למשל תהליך של הידרציה, כלומר החדרה מאסיבית של לחות לעור וחזרה מיידית לשגרה ללא כאב וללא סימנים.
    • M22 – מכשיר חדשני שנכנס לאחרונה לשימוש במרפאותיה של ד"ר מוצ'ניק ומעניק תוצאה מדהימה למיצוק העור, פיגמנטציה, צלקות פוסט אקנה, טיפולי צוואר, כפות ידיים ועוד. היתרון המובהק של מכשיר זה הוא שבמהלך טיפול אחד ולכל היותר שני טיפולים, יכולה המטופלת ליהנות בבת אחת ובאמצעות מכשיר אחד, מכלל התוצאות שאותן יודעים לספק המכשירים מהדור הקודם.

    חוויית הטיפול האסתטי מנקודת מבטה של המטופלת

    לאחר שפנתה אל ד"ר מוצ'ניק עם מצב של חוסר סימטריה בעור הפנים בעקבות צניחת עור שנגרמה מווירוס, נקבע למטופלת הליך טיפול הכולל מיצוק של העור בקו הלסת, הרמה של קו הלסת וייצור מוגבר של קולגן, כולם באמצעות המכשור החדשני המיושם בקליניקות של ד"ר מוצ'ניק.

    והתוצאה? בלשונה של המטופלת: "אני מרגישה ממש כמו קים קרדשיאן בהוליווד, קו הלסת שלי הפך לחד יותר, בולט יותר וזה ממש הצעיר לי את עור הפנים".

    רבקה היא מטופלת נוספת, שפנתה אל ד"ר מוצ'ניק במטרה להעניק לפניה טיפול משמר ובמיוחד החדרת לחות לעור הפנים, שבוצעה באמצעות מכשיר Infusion.

    לדברי רבקה, טיפול כזה מעניק לה תחושה של זוהר והמון אנרגיה לפתוח שבוע חדש.


    ד"ר לורה מוצ'ניק
    רפואה אסתטית
    ד"ר לורה מוצ'ניק הינה רופאת משפחה ועוסקת ברפואה אסתטית מעל 20 שנה. ד"ר מוצ'ניק בעלת מרפאות פרטיות בתל אביב, אשדוד, קריית מוצקין ובאר שבע, שהפכה לאבן שואבת לכל חובבות הטיפוח העצמי והיופי. ד"ר מוצ'ניק עברה...

    להתייעצות עם ד"ר מוצ'ניק
    השאירו פרטים או חייגו
    077-2313773

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות