העלמת סנטר כפול ומתיחת צוואר ללא ניתוח: הטכנולוגיות של 2024 כבר כאן

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר איל
השאירו פרטים או חייגו
077-9975781

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואה אסתטית

    טיפולים חדשים שנכנסו השנה לישראל מאפשרים לבצע מתיחת צוואר ללא ניתוח ואף להעלים סנטר כפול וכל זאת מבלי להיכנס לחדר הניתוח.

    הנושא נחשף לראשונה בתכנית סטטוסקופ בערוץ רשת 13 במסגרת כתבת תחקיר בה טלי מץ מראיינת את ד"ר עמי איל, שמדגיש כי: "יכולת זו מחייבת גישה טיפולית כוללת ושילוב של מגוון טכנולוגיות רפואיות להשגת תוצאה אופטימלית"

    צפו בד"ר עמי איל מסביר על כך בתוכנית סטטוסקופ

    ד"ר עמי איל, הינו כירורג מומחה אשר עוסק ברפואה אסתטית ומפעיל מרפאה פרטית בתל אביב אשר אימצה לשורותיה מספר טכנולוגיות ייחודיות מאושרות FDA לטיפולים ייחודיים ברפואה אסתטית ללא ניתוח.

    עולם אסתטי שהולך ומתרחק מזירת הניתוחים הפלסטיים

    בעשור האחרון צובר שוק האסתטיקה הרפואית תאוצה רבה, שבאה לידי ביטוי הן במספר הנשים הפונות לקבלת טיפולי אסתטיקה רפואית, הן בהיקף הטיפולים האסתטיים שמבצעת כל מטופלת והן במגוון הטיפולים האסתטיים מהם ניתן לבחור.

    אם בעבר הסתכם שוק זה בטיפולי הזרקות והליכים ניתוחיים, היום כבר אפשר למנות שורה של פתרונות לייזר, אולטרה סאונד ו-RF, המיועדים להצעיר את עור הפנים ולהתמודד עם תופעות של סנטר כפול, קמטים וצניחת עור ללא צורך בכניסה לחדר הניתוח.

    ריקי גל עשתה טיפול אולטרא פורמר (אולטרסאונד רפואי שתפקידו לחטב את הפנים) והזרקת סקולפטרה, כדי לייצר מראה רענן וטבעי מבלי להיראות מוזרקת.

    צילום: אור גפן

    טיפולים אסתטיים בגישה טיפולית כוללת

    כפי שמסביר זאת היטב ד"ר עמי איל, אסתטיקה היא תמונה ולא פרט.

    במתן, כמו גם בקבלת טיפולים אסתטיים, עלינו לראות את התמונה האסתטית הכוללת בצורה שלמה והרמונית ולהימנע מהתמקדות בפרט כזה או אחר במנותק מהתמונה הכוללת.

    כמו כן, הגישה הטיפולית הנכונה לטיפולים אסתטיים מתייחסת לטיפול אסתטי ככלי המיועד לא לשינוי המראה, אלא לשיפור האסתטיקה הכוללת.

    בכדי להשיג את מטרת הגישה הכוללת, עושה ד"ר עמי איל שימוש במגוון גדול של סוגי טיפולים אסתטיים, טכנולוגיות מן המתקדמות בעולם, החומרים הטובים והאיכותיים ביותר בעולם וניסיון מקצועי רב שנצבר לאורך שנים של עבודה בתחום.

    איכות התוצאה מבחינת ד"ר איל נמדדת במשוב הפנימי האישי ובמשוב החיצוני החברתי שמקבלות מטופלותיו.

    המשוב הרצוי מבחינתו הוא לא "הזרקה נהדרת" או "יופי של ניתוח", אלא "אני/ את נראית יותר טוב" – ולשם מכוונת גישת הטיפול כולה.

    לליאת היה חשוב לבצע עבודה פנימית על העור ולא רק להזריק בוטוקס בכדי למלא קמטים כאלה ואחרים. במרפאה של ד"ר עמי איל היא מצאה מענה והיא מאוד מרוצה מהתוצאה

    מבחר טיפולים וטכנולוגיות טיפול

    ד"ר עמי איל הוא כירורג מומחה, העוסק בתחום הרפואה האסתטית ונחשב בין המומחים היחידים בישראל, שאימצו טכנולוגיות טיפול מתקדמות, שאינן זמינות בכל מרפאה.

    כך למשל, במרפאתו של ד"ר איל ניתן למצוא מכשיר RF חדשני של חברת INMODE, באמצעותו ניתן לבצע שתי פונקציות טיפוליות חשובות:

    • המסת שומנים: באמצעות מחט ארוכה המוחדרת לשכבות העמוקות של העור תחת הרדמה מקומית, מבוצעת המסת שומנים עד כדי ספיגה מלאה והיעלמות של שכבות שומן, ממש כמו בהליך ניתוחי.
    • הידוק ומיצוק עודפי עור (עור רפוי): לאחר המסת השומן, מאפשר המכשיר להדק ולמצק עודפי עור עם זרוע בעלת 24 סיכות זעירות אותן ניתן להחדיר בעוצמה משתנה לעומקים שונים בעור במטרה להדק את העור לרקמות השריר העמוקות. באמצעות מכשיר זה, שנקרא מורפאוס, וכאמור מהווה חלק ממכשיר ה-RF המתקדם של INMODE, ניתן לטפל גם בפגמי עור שונים כמו צלקות, צלקות אקנה, עור לא סדיר, עור מדולדל ללא שומן ועוד.

    טלי: "אני הייתי בטוחה שבגיל 50 אני אעשה 'Face Lift' (מתיחת פנים), עד שאמרו לי שאצטרך להפסיק לעשן חודש וחצי לפני הניתוח. עברתי טיפולים משולבים ואני מאוד מרוצה ומקבלת המון מחמאות!!"

    האם טיפולים אלה יכולים להחליף צורך בניתוח?

    לדברי ד"ר עמי איל, ישנם מקרים בהם ההמלצה היא חד משמעית לעבור ניתוח, אך בסך הכל, עבור מרבית המקרים, הטכנולוגיות הקיימות מאפשרות להגיע לתוצאות אשר קרובות לתוצאה של ניתוח, מבלי להיכנס לחדר הניתוח.

    מטופלותיו של ד"ר איל בעשורים החמישי והשישי לחייהן מעידות כי על אף שבעבר העריכו כי בשלב חיים זה כבר ייאלצו לבצע ניתוח Face Lift- מתיחת פנים מקיף, שיטת הטיפול הכולל של ד"ר עמי איל אפשרה להן להגיע לתוצאות מעל ומעבר למצופה ללא הצורך לעבור ניתוח, על כל הכרוך בכך ותוך שמירה על מראה טבעי ואותנטי, עליו ניתן להקפיד במידה רבה יותר בטכניקות הלא ניתוחיות שמציע ד"ר איל.

    מהי עלות הטיפולים?

    פייס טייט (טיפול להעלמת סנטר כפול): 12,000 – 18,000 ש"ח בממוצע
    הזרקת סקולפטרה: 6,000 ש"ח
    הידוק העור בלבד על ידי מורפאוס: 7,500 ש"ח לסדרה של 3 טיפולים


    ד"ר עמי איל
    רפואה אסתטית
    ד"ר עמי איל הינו מומחה לכירורגיה כללית, עוסק באסתטיקה רפואית וטכנולוגיות לייזר מהמתקדמות בעולם, במרפאתו שברמת החייל. ד"ר איל משמש כסא"ל במילואים, שירת כטייס בחיל האוויר ובתפקידי פיקוד במערך הרפואה בשירותו הצבאי. במרפאתו של ד"ר...

    להתייעצות עם ד"ר איל
    השאירו פרטים או חייגו
    077-9975781

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות

      • אביטל אסתר 13 ביולי 2023 14:00

        מעונינת לעבור טיפול, כמובן ייעוץ והצעת מחיר

         הגב

        1. מערכת מדיקו 20 ביולי 2023 15:56

          היי אביטל,
          להלן הטלפון במרפאה: 077-9975781

           הגב

      • הלן שמיאן 10 ביולי 2023 9:30

        אני בת 63 רוצה לקבל יעוץ 0528760797

         הגב

        1. מערכת מדיקו 20 ביולי 2023 15:58

          היי הלן,
          מוזמן לפנות למרפאה בטל: 077-9975781

           הגב

      • חניתה פרץ/חלף 31 במאי 2023 16:07

        מעוניינת ביעוץ

         הגב

        1. מערכת מדיקו 6 ביוני 2023 14:19

          להתייעצות ניתן לחייג למרפאה:
          077-9975781

           הגב

      • זהבה מניס 15 בפברואר 2023 9:46

        מעונינית בייעוץ

         הגב

        1. מערכת מדיקו 15 בפברואר 2023 18:16

          שלום זהבה,
          תכלי ליצור קשר עם ד"ר עמי איל בטל: 077-9975781
          רק בריאות.

           הגב

      • גל 18 בינואר 2023 10:19

        נראה אותכם מראים אישה מעל גיל 60-70, אישה שיש לה קמטים ועור ,בטוח לא כמו עור כמו שמציגות הנשים הצעירות יותר בפירסומים. אבסורד שתמיד מראים נשים צעירות
        כמעט ללא קמטים, שהעור שלהם עדיין טוב שמשכנעים אותם שכדאי להם לעשות טיפלוי שמירה. לא פגשתי אחת, כולל אותי, ששעשתה טיפולים "משמרים לכאורה" והגיע לגיל מעל 65-75 ולא התקמטה בדיוק כמו אלו שעשו טיפולים משמרים. תציגו אישה אמיתית שעברה תהליך ללא ניתוח והקמטים שלה נעלמו.

         הגב

        1. מערכת מדיקו 8 בפברואר 2023 17:29

          שלום גל,
          את צודקת לחלוטין.
          הטיפול לא מתאים לכל אחת או לכל מצב של הפנים.
          לשם כך נועדה פגישת יעוץ ואבחון אצל רופא מומחה

           הגב