עיבוי והארכת הפין: טרנד חדש בקרב גברים

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר וינברגר
השאירו פרטים או חייגו
077-2309324

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > כירורגיה פלסטית

    עיבוי והארכת הפין הינו ניתוח קוסמטי חדשני המיועד לגברים שאינם שלמים עם מראה איבר מינם. הליך עיבוי הפין מבוצע באמצעות הזרקת שומן עצמי באיבר המין של המטופל, בעוד הארכת הפין מבוצעת באמצעות ניתוק חלקי של הפין מהעצם אליה הוא מחובר

    עיבוי והארכת הפין: צפו בראיון בהנחיית פרופ' רפי קרסו במילון הרפואי בוידיאו

    איך מאריכים את הפין ובכמה סנטימטרים? איך מתבצע העיבוי? האם הארכה או עיבוי הפין יכולים לפתור בעיות בתפקוד המיני אצל גברים? על כל השאלות עונה ד"ר אבישי וינברגר מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית

    גברים רבים חשים חוסר ביטחון או דימוי עצמי נמוך בנוגע למראה איבר מינם. לעתים תהליך זה גורם אף לחוסר ביטחון עצמי של המטופל עם בת או בן זוגם. לרוב זה נובע מהעובדה כי אותם גברים מניחים כי אחרים חושבים שיש להם פין קטן על אף שאורך הפין שלהם הינו תקין וממוצע בגודלו.

    עיבוי והארכת הפין ד"ר אבישי וינברגר

    כיצד מתבצע הליך הארכת הפין?

    הליך הארכת פין הינו הליך כירורגי, שבמסגרתו אנו מנתקים את בסיס הפין מהעצם הפוביס הנמצאת מעל הפין. ניתוק הגיד המרכזי אינו מזיק לאיבר המין או לתפקודו ולמעשה מרחיק אותו מהגוף ומאפשר לפין להיות ארוך יותר בזמן רפוי.

    הליך זה מבוצע תחת הרדמה מלאה על ידי רופא מומחה לכירורגיה פלסטית ונחשב לבטוח יחסית. באמצעות הליך זה, ניתן להאריך את הפין בכ-2 עד 4 ס"מ.

    האם הארכת פין משפיעה גם בזמן זיקפה?

    התשובה היא לא. ניתוח הארכת פין הוא ניתוח שנועד להאריך את הפין במצב רגיעה. על אורכו של הפין בזמן זיקפה אין אפשרות קונקרטית להשפיע, וכל מטרת הניתוח להארכת הפין היא הארכתו שלא במצב של זקפה.

    בהתאם לכך, מרבית הגברים הבוחרים לבצע את הניתוח, עושים זאת בגלל תפיסות שליליות גנריות כלפי הפין שלהם, תפיסות שעלולות להשפיע עליהם בסיטואציות חברתיות כמו מקלחת בצבא או בחדר הכושר או עם בת, בן זוגם וכדומה.

    כיצד מתבצע הליך של עיבוי הפין?

    הליך עיבוי הפין הוא הליך שונה לחלוטין, ומבוסס על עיבוי היקף הפין באמצעות הזרקת שומן. הזרקה זו מבוצעת בהליך הנקרא הזרקת שומן עצמי, ואשר מבוסס על שאיבת תאי שומן מאזורים אחרים בגופו של המטופל, והזרקתו בצורה מסודרת ומוגדרת לפין על מנת לעבות אותו. בהליך זה מוזרקים בדרך כלל 40 עד 100 סמ"ק שומן בהתאם לנסיבות.

    תהליך עיבוי הפין מתחיל בהרדמה כללית של המטופל וביצוע שאיבת השומן מאזורים שונים בגוף. אצל גברים, אחוזי השומן הם משמעותית נמוכים יותר מאשר אצל נשים, ויחד עם זאת בכל המקרים ניתן למצוא אזורים שונים בגוף מהם ניתן לשאוב את תאי השומן.

    שאיבת תאי השומן חייבת להתבצע בצורה מדויקת, זהירה וידנית על מנת להבטיח כי תאי השומן הנשאבים, נותרים במצב תקין לצורך הזרקתם חזרה לגוף המטופל, ובמקרה זה לפין.

    לאחר שאיבת תאי השומן, מבוצע זיכוך של תאי השומן באמצעות הכנסתם לצנטריפוגה המפרידה בין תאי השומן התקינים ובין תאי דם, תאי רקמה מיותרים ותאי שומן שהתפוצצו בתהליך ואינם ראויים להזרקה מחדש.

    לאחר מכן, באמצעות מזרקים בנפח של 1 סמ"ק, מבצעים הזרקה של השומן שנשאב, חזרה אל הפין של המטופל בצורה מאוד זהירה, מדויקת ומדודה, על מנת לייצר את העיבוי בהיקף הנדרש ובצורה אסתטית.

    עיבוי הפין

    ד"ר אבישי וינברגר: "פונים אלינו למרפאה גברים רבים המעוניינים בעיבוי ו/או הארכת איבר המין במצב רפוי, הסיבה אצל כל אחד היא שונה, אך הסיבה השכיחה יותר הינו נושא הדימוי העצמי והרצון לעלות את התחושה והביטחון העצמי ולהביא למראה בולט יותר של איבר המין".

    מהו שיעור ההצלחה של הליך עיבוי הפין?

    טכניקה זו מציגה רמת הצלחה ממוצעת של כ-80%, קרי כ-80% מתאי השומן שיוזרקו אכן ייקלטו וייספגו בגופו של המטופל. את היקף הקליטה של תאי השומן ניתן לזהות אך ורק לאחר מספר חודשים, כשלושה עד ארבעה חודשים, לאחר תקופה זו ניתן להחליט האם הטיפול עבר בהצלחה מלאה, ואם לאו, ניתן לבצע הזרקה חוזרת על מנת להגיע לרמת העיבוי האופטימלית.

    האם קיימים סיכונים או סיבוכים בהליך של עיבוי הפין?

    ובכן, ניתוח עיבוי הפין באמצעות הזרקת שומן עצמי הוא ניתוח הכרוך בסיכון כמו כל ניתוח אחר. בניתוח זה קיימים הסיכונים הגנריים של ביצוע הליך כירורגי תחת הרדמה כללית, וכן סיכונים של היווצרות זיהומים ודימומים באזור הניתוח. יחד עם זאת, אם הניתוח מבוצע על ידי רופא מקצועי ומיומן, רמת הסיכון היא זניחה לחלוטין.

    האם הליך עיבוי הפין יכול לפתור בעיות תפקוד מיני?

    ובכן, ככלל התשובה היא לא. הפרוצדורה עצמה מיועד לגברים עם תפקוד מיני תקין בלבד ואנו המומחים לכירורגיה פלסטית נמנעים מביצוע ההליך בקרב גברים הסובלים מתפקוד מיני לקוי, ולו בכדי להימנע ממצב של ציפיות שווא מן ההליך. הליך עיבוי הפין, כמו גם הליך הארכת הפין, הם הליכים אסתטיים בלבד, שהשפעתם היא אופטית. עבור גברים רבים בעלי תפיסות שליליות לגבי איבר מינם, השפעה זו היא בדיוק הפתרון הדרוש להם ומסייע להם רבות לדימוי העצמי.

    האם ישנם הגבלות מיוחדות לאחר הניתוח?

    במשך חודש לאחר הניתוח מומלץ לא לקיים יחסי מין. מעבר לכך, אין הגבלות נוספות.


    ד"ר אבישי וינברגר
    כירורגיה פלסטית
    ד"ר אבישי וינברגר הינו מומחה לכירורגיה פלסטית, בעל מרפאה פרטית בתל אביב. ד"ר וינבגר נחשב לאחד מהמומחים הבכירים והוותיקים בישראל בתחום הכירורגיה פלסטית והאסתטית. ד"ר וינברגר מנתח פלסטי מעל 30 שנה בבתי החולים הציבוריים והפרטיים...

    להתייעצות עם ד"ר וינברגר
    השאירו פרטים או חייגו
    077-2309324

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות