ניתוחי מאמי מייקאובר

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר קעואר
השאירו פרטים או חייגו
077-2319565

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > כירורגיה פלסטית

    חלק גדול מהנשים לאחר סיום תהליך הלידות שלהן, מסתכלות על עצמן, נזכרות ומתגעגעות לגוף שהיה להן לפני כל הלידות. ברוב המקרים מדובר בשינויים במראה החזה וגם שינויים במראה הבטן, שנראית תפוחה יותר, עם סימני מתיחה וחולשת בטן מרכזית, בנוסף לכך ישנם עוד שינויים המתחוללים בגוף האישה לאחר הלידות

    צפו בד"ר קעואר מסביר על כך בראיון לתכנית בקו הבריאות

    מהו ניתוח מאמי מייקאובר?

    תהליך הנקרא מאמי מייקאובר (Mommy Makeover), אשר משמעותו המילולית, ״מהפך של האמא״, הינו תהליך הכולל סדרה של טיפולים, חלקם ניתוחיים, שמטרתם לשחזר במידת האפשר את המראה לפני כל הלידות.

    ניתוחים מסוג זה נעשו פופולריים בשני העשורים האחרונים בארצות הברית, וכיום גם צוברים תאוצה בישראל.

    אם עד עכשיו חלק מהניתוחים האסתטיים היו מבוצעים על אזור או איבר מסוים, כעת הראייה היא כוללת יותר, ומתייחסת למכלול השינויים החלים בגוף במהלך ולאחר הלידות, וכך הטיפולים מותאמים יותר לבעיה הכוללת ולא רק לאותו אזור.

    כאמור, באופן עיקרי מדובר בניתוחי חזה וניתוחי בטן, אבל גם מדובר ניתוחים וטיפולים נלווים לפי הצורך.

    חזה:
    מדובר בשינויים שיכולים להיות מגוונים, כמו שד קטן יותר, שד נפול או שד גדול. בהתאם גם הניתוחים לחזה מגוונים, כמו הגדלת חזה, הרמת חזה, הגדלה והרמת חזה, או הקטנת חזה. בחירת הניתוח נעשית בהתאם למצב החזה. רוצים לברר על מחירים של ניתוח הגדלה והרמת חזה? היכנסו עכשיו.

    למדריך "ניתוח מאמי מייקאובר – Mommy Makeover" הכולל גם את הרופאים המבצעים טיפול לכך

    בטן:
    בדרך כלל מדובר בניתוח של מתיחת בטן המלווה בהידוק שרירי הבטן שנחלשו בעקבות ההריונות. ניתוח מתיחת הבטן יכול להיות מלווה בשאיבת שומן מהבטן, המותניים או הירכיים.

    תהליך הטיפול

    בפגישת הייעוץ ולאחר השיחה הראשונית שבמהלכה מתוארת הבעיה, נערכת בדיקה של המטופלת, ובהתאם לבדיקה, ניתן להחליט על סוג הניתוח הרצוי. כמו כן, מבוצעת הדמיה תלת ממידית כולל הדמיה בטכנולוגית מציאות מדומה, כך שהמטופלת יכולה לקבל תמונה איך היא אמורה להיראות לאחר הניתוח.

    בחלק גדול מהמקרים ניתן לשלב מספר ניתוחים ביום אחד, כמו ניתוח הגדלת חזה ביחד עם מתיחת הבטן ושאיבת השומן.

    הכל כמובן תלוי ברצון המטופלת ומוכנות שלה לעבור פרוצדורה ארוכה יותר, שההתאוששות ממנה הינה ארוכה יותר.

    לדוגמא: ניתוח הגדלת חזה בלבד, אשר ההתאוששות ממנו הינה בדרך כלל קצרה, בסביבות שבוע שבועיים, במידה והוחלט להוסיף גם ניתוח מתיחת בטן, ההתאוששות יכולה להיות ארוכה יותר, 2-3 שבועות ואף יותר.

     

    חשוב מאוד להבין ולתאם ציפיות לפני הניתוח על מנת שכל תהליך ההתאוששות יהיה קצר יותר וקל יותר.שילוב של טיפולים אסתטיים וכירורגיה פלסטית

    חשוב לציין שניתן לבצע עוד טיפולים כחלק מכל התהליך כמו: הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי לפנים, הזרקות שומן לפנים או לחזה, שאיבת שומן, מתיחת זרועות או ירכיים, הרמת עכוזים ועוד.

    אחת הפרוצדורות שמדובר עליה יותר לאחרונה היא הזרקת שומן.

    במהלך הפעולה, שואבים שומן מאזור אחד בגוף (בדומה לניתוח שאיבת שומן רגיל). השומן עובר תהליך הכנה קצר של מספר דקות, ואז מוזרק לאזורים שונים בגוף. לתת נפח בפנים ובשפתיים, וגם להגדלות חזה קטנות או לתיקון אסימטריות קלות בגודל השדיים.

    מדובר למעשה, בשתי פרוצדורות באחת, שאיבת השומן והוספת הנפח למקום אחר. ישנן יותר ויותר נשים המעדיפות את הפעולה הזו על פני הזרקות חוזרות של חומרי מילוי לפנים, או אצל נשים שיש להם הבדל קטן בגודל השדיים ולא מעוניינות בהגדלה על ידי שתלי סיליקון לשני השדיים, אלא לתקן את האסימטריה בלבד.

    לפני כל פגישה עם רופא בנושא טיפולים אלו (ניתוחים ו/או הזרקות למיניהם), לוודא שמדובר ברופא מומחה לכירורגיה פלסטית וחבר באיגוד לכירורגיה פלסטית לישראל.


    ד"ר מנאר קעואר
    כירורגיה פלסטית
    ד"ר מנאר קעואר הינו מומחה לכירורגיה פלסטית בבית החולים אלישע. ד"ר קעואר מעניק חוות דעת שנייה בתחום.

    להתייעצות עם ד"ר קעואר
    השאירו פרטים או חייגו
    077-2319565

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות