קצר יותר ומדוייק יותר: טכניקות חדשניות לניתוחי החלפות מפרקים

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר מרקושביץ
השאירו פרטים או חייגו
077-9972762

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > אורתופדיה

    מדי שנה מתבצעים בישראל אלפי ניתוחים להחלפת מפרקים. בשנים האחרונות פותחו טכנולוגיות חדשניות ובהן משתלים מתקדמים וטכניקות ניתוחיות חדשניות, המבטיחות רמת דיוק גבוהה יותר והחלמה מהירה יותר

    צפו בד"ר מיכאל מרקושביץ מסביר על היתרונות בהחלפת מפרק ירך בגישה קדמית

    מהם היתרונות של ניתוחי מפרקים בגישה קדמית?

    לניתוח בגישה קדמית ישנם מספר יתרונות ובראשם ייתור הצורך לחתוך את השרירים לצורך יצירת גישה אל המפרק.

    בנוסף, לאורך הניתוח כולו ניתן לבדוק את אורך הרגליים והשפעת ההליכים הכירורגיים עליו ולבסוף, בתוך 48 שעות יכול המטופל לקום על רגליו ובתוך זמן קצר יחסית גם לחזור לתפקוד מלא.

    כיצד נראית חוויית הניתוח מנקודת מבטו של המטופל?

    על חוויית הניתוח בניתוחי החלפות מפרקים ברך וירך מספרים שלושה ממטופליו של ד"ר מיכאל מרקושביץ בבית החולים מאיר.

    אצל המטופלת כוכבה, נדרשה חצי שנה של קושי בהליכה, בירידה ובעליית מדרגות ובתנועה רגלית בכלל, עד שהתגבשה בתוכה המוכנות להתנתח.

    בדיעבד, לאחר שעברה את הניתוח, קוראת כוכבה לכלל האנשים הסובלים מבעיות בברך, לחסוך לעצמם את תקופת הקושי והסבל ופשוט לגשת ולבצע את הניתוח

    כוכבה: "ארבע שנים אחרי הניתוח, אני מרגישה יוצא מן הכלל ונהנית מאורח חיים חופשי, משוחרר ונטול כאב בהליכה, ריצה ועלייה וירידה במדרגות."

    יהודה, מטופל נוסף של ד"ר מרקושביץ, מספר על כאב חריף בברך אותו לא יכול היה יותר לסבול. לאחר שקרא באינטרנט על ד"ר מרקושביץ, פנה אליו יהודה ובתוך שבועות בודדים כבר נכנס לניתוח. שלושה ימים לאחר הניתוח, שוחרר יהודה לביתו והחל להתהלך בסיוע הליכון כשכבר בתוך שבוע חזר לנהוג.

    חודשים לאחר הניתוח מרגיש היום יהודה מעולה: "אני כבר שכחתי מה היה לי, היום אני 'כמו חדש' ונהנה מתנועה רגלית חופשית ברגל המנותחת, שמתפקדת כמעט באופן זהה לרגל הבריאה."

    בדומה לכוכבה ויהודה, גם המטופל זאב מספר על תהליך החלמה מהיר מאוד כשכבר לאחר שלושה שבועות הניח את ההליכון בצד והחל להתהלך באופן עצמאי ללא כאב וללא קושי.

    שנה לאחר הניתוח, כבר יצא זאב לטיול בסלובניה, שם נהנה מתנועה חופשית ואף עלה 308 מדרגות בפארק תיירות סלובני, חוויה בלתי תאומן מבחינתו.

    כל שלושת המטופלים יודעים לספר על הגישה המקצועית, היחס האישי והאכפתיות של ד"ר מרקושביץ ועל התחושה שליוותה אותם לאורך כל הטיפול, התחושה שהם מקבלים את הטיפול הטוב ביותר, כפי שגם נוכחו לדעת לאחר השלמת הניתוח.

    ד"ר מיכאל מרקושביץ ושלושה ממטופליו מתראיינים על הניתוח


    ד"ר מיכאל מרקושביץ
    כירורגיה אורתופדית
    ד"ר מיכאל מרקושביץ הינו מומחה בכירורגיה אורתופדית, בעל ותק של 20 שנה בהחלפות מפרקים. מבצע ניתוחים עם תותבות מהמתקדמות בעולם, ניתוחי החלפת מפרק ירך בגישה קדמית המאפשר חזרה לתפקוד בתקופה קצרה ללא מגבלות. ד"ר מרקושביץ...

    להתייעצות עם ד"ר מרקושביץ
    השאירו פרטים או חייגו
    077-9972762

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות