שיפור מרקם עור הפנים: הטכניקות להשגת תוצאה מושלמת

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר מנספלד
השאירו פרטים או חייגו
077-996-8606

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > אסתטיקה

    עולם האסתטיקה הרפואית כיום נוטה לכיוון הזרקת חומרי מילוי ומזותרפיה בכמויות קטנות במקום מילוי נפחים אינטנסיבי ושינוי תווי הפנים שהיו נהוגים בעבר, וזאת על מנת לייצר מראה טבעי למטופלות ומטופלים המעוניינים להצעיר ולשפר את המראה שלהם ועדיין לשמור על מראה טבעי מבלי שיורגש שעשו טיפול רפואי אסתטי כלשהו | מדריך 

    צפו בד"ר מנספלד מסבירה על כך בראיון עם פרופ' קרסו בתכנית המילון הרפואי

    בעבר היה נהוג להזריק לעור עם קמטים או דלדול רקמות רכות, יובש או נזקי שמש חומצה היאלורונית סמיכה וליצור מתיחה מלאכותית של העור על ידי מילוי נפח, דבר שהוביל לשינוי של תווי הפנים ולמראה לא טבעי וגרם לאנשים רבים להירתע מטיפולי אסתטיקה.

    לאחרונה יותר ויותר רופאים עוברים לטיפולי הזרקות של חומצה היאלורונית בכמויות קטנות. אנו רואים יותר ויותר טיפולי אסתטיקה המכוונים לשיפור מרקם העור ולא מילוי נפחים.

    מזותרפיה
    בשיטת טיפול זו הרופא או הרופאה דוקרים את הפנים בעזרת מחט עדינה ודקיקה עשרות עד מאות פעמים ומטפטפים סרום של ויטמינים, מינרלים וחומצה היאלורונית על הפנים.

    הטיפול נחשב קל ביותר כי למעשה כעבור כשעה לא ניתן לראות סימנים על העור. בשימוש ממושך במזותרפיה אנו רואים עור גמיש, חלק ורענן בצורה טבעית.

    בוטוקס חומצה הילארונית מרקם העור
    צילום: 123RF

    סקינבוסטרס
    מהטיפולים האפקטיביים ביותר לשיפור מרקם העור. הסקינבוסטרס הם למעשה מוצרי חומצה היאלורונית המוזרקים בטיפות קטנות בכל הפנים.

    הטיפול מבוצע בסדרה של שנים או שלושה טיפולים בהפרש של חודש. התוצאה: העור נראה חלק, העלמה של קמטוטים על הלחיים, רענון של אזור החזה, צוואר וגב כף היד.

    רסטילן
    סקין בוסטרס לשיפור מרקם העור

    חומצה היאלורונית

    כיום כל מותג של חומצה היאלורונית מציע מזרקים של חומצה דלילה ביותר המתאימה למילוי עדין ושטחי של קמטוטים באזורים דינמיים כגון אזור הפה  הלחיים וצידי העיניים.

    חומצה היאלורונית דלילה לא מתאימה למילוי נפח או הזרקה עמוקה כי היא מתפזרת יותר ולכן מותאמת להזרקה שטחית. התוצאה: החלקה של הקמטוטים הקטנים סביב הפה ב"אקורדיאון" של הלחיים ובחזה.

    למדריך "הזרקת סקין בוסטרס" ומדריך "הזרקת חומצה היאלורונית" הכוללים תמונות לפני ואחרי ומחירים

    אבלציה תרמית
    באמצעות מכשור רפואי ניתן לעורר קילוף של העור ברמת האפידרמיס/ דרמיס, ועל יד כך לחדש את העור ולהעלים נזקי שמש, צלקות אקנה, כתמי פגמנטציה, מלזמה וקמטוטים.

    התהליך הוא ממושך ובדרך כלל שישה טיפולים אחת לחודש, כאשר ביומיים אחרי הטיפול יש חום ואודם מקומי ואחר כך מתחיל הקילוף.

    טיקסל
    מכשיר Tixel פועל על פי טכנולוגיית חימום העור המביאה לתהליך של התחדשות העור

    ד"ר דפנה מנספלד: "באמצעות מכשור רפואי מתקדם ניתן לעורר קילוף של העור ברמת האפידרמיס/ דרמיס, ועל יד כך לחדש את העור ולהעלים נזקי שמש, צלקות אקנה, כתמי פגמנטציה, מלזמה וקמטוטים".

    אין ספק שהדרך הטובה ביותר להשגת שיפור מרקם העור הוא באמצעות משלב של כל הטכניקות הנ"ל, ובמקום טיפול במילוי נפחים כדאי לתכנן סדרה של טיפולים, המותאמים בין היתר לעונות השנה (לדוגמה הימנעות מטיפולי פילינג ואבלציה בשיא הקיץ, וטיפולי מזותרפיה וסקינבוסטרס לסירוגין).

    התחלת טיפולים לשיפור מרקם העור, טיפול בצלקות פוסט אקנה ומזותרפיה בשלב מוקדם בחיים, שנות ה-30 וה-40, מעכבים הזדקנות העור ומובילים לכך שעם השנים, נזדקק לפחות טיפולים להשבת נפחים ועורנו יראה נפלא וחלק לאורך השנים.


    ד"ר דפנה מנספלד
    רפואה אסתטית
    ד"ר מנספלד הינה מומחית ברפואה פנימית ועצמאית ברפואה אסתטית משנת 2014.

    להתייעצות עם ד"ר מנספלד
    השאירו פרטים או חייגו
    077-996-8606

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות