סטנדרט חדש של תהליך שיקום

למידע והתייעצות

להתקשרות חייגו
072-3910339

 

מדיקו > שיקום והחלמה

אנשים שחוו אשפוז לאחר ניתוח נאלצים לשוב לביתם או למסגרת שיקומית ציבורית ללא סיוע והתאמה של תכנית מסודרת לטובת החלמה מלאה. ב-vlife מלון החלמה שיקומי, מציעים למטופלים שיקום בהשגחה 24/7 בסטנדרט גבוה, פתרון אופטימלי בסביבה נוחה

שרון לינדר מתראיינת על כך לתכנית סטטוסקופ

רבים מהמטופלים אשר עברו ניתוח אורתופדי משוחררים בתום שלושה ימי אשפוז בלבד.

מדובר באילוץ כלכלי תפעולי של בית החולים, או פועל יוצא של עומס על הצוות הרפואי, והפתרון השכיח הוא הפניית המטופל למסגרת שיקומית ציבורית או אופציה לשיקום בייתי.

כאשר מדובר על שיקום ציבורי, לרוב נגזר עליו להמתין זמן ממושך עד לקבלת תור פנוי.

כתוצאה מכך, הוא אינו מתחיל את תכנית השיקום באופן מיידי לאחר שחרורו ומאבד את חלון ההזדמנויות שקיים בפרק הזמן הקצר לאחר הניתוח.

התוצאה זהה: אותו מטופל מאבד למעשה זמן יקר לתהליך השיקום הפיזי והנפשי הקריטי בימים הראשונים שלאחר ההליך הרפואי.

במקרים בהם בוחר המטופל בשיקום בייתי, המערכת הציבורית מאפשרת מספר מוגבל של טיפולים וברוב המקרים אף נדרשת התאמה והנגשה של חלל המגורים לצרכיו החדשים, דבר הכרוך בעלויות כספיות לצד משך הזמן הנדרש להתאמות אלו.

עד אז, על המטופל להימצא במקום בו יקבל מענה רפואי ותמיכה רגשית.

vlife, מלון החלמה שיקומי המשלב מעטפת טיפולית לצד אירוח ברמה גבוהה, מספק שירותים יעודיים בתחומי אורתופדיה, קרדיולוגיה, כירורגיה ועוד – יתרונות שלא ניתן למצוא במסגרות אחרת, עובדה המסייעת רבות להחלמה מיטבית.

מלון בוטיק רפואי

מטופלים שעברו הליך רפואי מורכב ככל שיהיה, זקוקים לטיפול מותאם ואישי, שלא בהכרח קיים במסגרות שיקום ציבוריות או בבית.

אופן ההתאוששות לצד רמת התפקוד אליהם יגיעו תלוי בטיבו של תהליך השיקום, המושפע באופן הדוק מהמצב הפיזי, הנפשי ומתנאי השהייה שלהם.

ב-vlife מלון החלמה שיקומי בסטנדרט גבוה, קיימים 25 חדרים פרטיים וזוגיים וכן סוויטות מיוחדות.

כל החדרים מרווחים, מרוהטים במפרט מדוקדק, וחלקם אף כוללים מרפסות פתוחות.

במקום חדר שיקום מקצועי המצויד במכשור וציוד מתקדם.

קיימת השגחה רפואית מלאה, תוך התמקדות בשיקום הפיזי לצד הענקת תמיכה וטיפולים רגשיים.

Vlife מציע צוות רפואי ואחים מוסמכים, פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק, מטפלים הוליסטים ועו”ס, המסייעים למטופלים לצלוח את התקופה המאתגרת ולחזור לתפקוד מלא.

בניית תכנית אישית המותאמת למצבו של המטופל

לרוב, מסגרות השיקום הציבוריות מחייבות את המטופל ומשפחתו להתאים עצמם לשירותים הקיימים ולא מאפשרות גמישות בנושא.

במרבית המקרים השירותים המוצעים כוללים שהייה עם מספר מטופלים בחדר, שעות פיזיותרפיה מצומצמות או בלתי סדירות, תפריט אוכל סטנדרטי ובלתי מגוון, מגבלות על שעות ביקור, צוות טיפולי הנאלץ לחלק זמנו בין מספר רב של מטופלים והיצע דל של פעילויות פנאי או תרבות להעברת הזמן הפנוי.

ב-vlife, עם הגעתו של המטופל מתבצע ניתוח מקיף של נתוניו ונבנית עבורו תכנית שיקומית ייעודית פרטנית על-ידי צוות מומחים, אשר משלבת היבטים פיזיים, מנטליים ותזונתיים, הכוללת גם התייחסות לעיסוקי היומיום אליהם הוא שואף לשוב בתום תהליך השיקום.

vlife מציע מספר חבילות שיקום:

חבילה בסיסית הכוללת אירוח בפנסיון מלא, מעקב רפואי צמוד, פיזיותרפיה שיקומית בהתאמה אישית, גישה מלאה לכל התכנים התרבותיים, ליווי והשגחה 24/7 ואנשי מקצוע המסייעים בתמיכה רגשית.

חבילת VIP, הכוללת את כלל השירותים הסטנדרטיים בתוספת ריפוי בעיסוק, טיפולי רפואה משלימה, מרפאות מומחים בתחומי כאב, פצעים וכו’ מבית שר”פ, ואף שירותים נוספים כגון פדיקור רפואי, מניקור ,ספר מקצועי ועוד.

טיפול רציף להשלמת תהליך השיקום

תקופת השיקום מוגדרת במערך הציבורי וקצובה בזמן, כך שבמרבית המקרים תהליך השיקום נקטע מבלי שהמטופל סיים את התהליך בשלמותו.

ב-vlife מקפידים על רצף טיפולי אחיד על מנת לא לפגוע בהחלמה ובהתקדמותו של המטופל.

במקרים בהם המטופל סיים את שהייתו במלון וחזר לביתו, קיימת האופציה להמשיך את תהליך השיקום הפיזי והמנטלי במסגרת מרכז יום של vlife באופן סדיר עד להשלמתו המלאה של התהליך – יתרון משמעותי שתורם לחזרה לשגרת חיים בריאה.

גישה נוחה ומיקום מרכזי

מלון vlife ממוקם בפתח-תקווה, במגדל מעל קניון הגדול בפ”ת, מול בית החולים בלינסון, בסמיכות לציר תנועה מרכזי, המאפשר גישה נוחה למבקרים.

השירות שניתן מקצועי ואדיב למתארחים מכל רחבי הארץ ולמטופלים מכל בתי החולים.

לסיכום, הליך רפואי מורכב, מהווה טראומה אמיתית לגוף ולנפש, התקופה הראשונית לאחר ההליך הרפואי הינה קריטית בתהליך השיקום.

בחירה נכונה מהווה יתרון משמעותי לחזרה לשגרת חיים איכותית, בריאה ומתפקדת.


מערכת מדיקו
מדיקו הינו אתר בריאות מוביל אשר נועד לתת מידע עדכני ומקיף בתחום הבריאות לציבור הגולשים הישראלי זאת במטרה להוות צומת מרכזית המסייעת לגולשי האינטרנט בישראל בחיפוש המידע הרפואי ברשת וזאת בהתאם לתנאי השימוש באתר. במסגרת פעילות האתר, מדיקו מפעילה גם את תכני המילון הרפואי בוידאו בהנחיית פרופסור רפי קרסו. התוכן המוצג באתר מדיקו מוגן בזכויות יוצרים ואין לעשות בו שימוש ללא אישור מערכת האתר. לפניה למערכת האתר ניתן לפנות בכתובת: info@medico.co.il

להתקשרות חייגו
072-3910339

 

תגובות