כל מה שצריך לדעת על טיפולי שיניים ביום אחד

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד”ר אברבוך
השאירו פרטים או חייגו
077-4447501

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

     

    מדיקו > רפואת שיניים

    בשנים האחרונות קשה מאוד שלא להיתקל בפרסומים אודות טיפולי שיניים ביום אחד – אשר מבטיחים לסיים סדרת טיפולי שיניים בפרק זמן קצר ולהתהדר בחיוך חדש ומרגש. ד"ר אלכסנדר אברבוך רופא שיניים בעל ניסיון עשיר בהשתלות ובניתוחי שיניים מסביר למה יש לצפות בטיפולים אלו ולמי הם מתאימים

    ד"ר אלכסנדר אברבוך מתראיין על כך לתוכנית סטטוסקופ

    אילו טיפולי שיניים נעשים ביום אחד?

    לרוב מדובר בסדרה של טיפולים, שיכולה מחד להיעשות במספר מפגשים או לחילופין להיות מרוכזת בפרק זמן קצר בדרך כלל של כמה שעות בו מומחים שונים נכנסים ויוצאים מחדר הטיפולים ומבצעים את טיפולי השיניים כאשר המטופל מורדם באופן חלקי או מלא.

    חשוב לציין כי בניגוד לסברה הרווחת, בסיום הטיפול מותקנות בחלל הפה השיניים הזמניות ולא השיניים הקבועות, כיוון שהרקמות נדרשות לקבל את צורתן הקבועה.

    באילו מקרים מומלץ לשקול טיפולי שיניים שנעשים ביום אחד?

    טיפולי שיניים ביום אחד מומלצים עקב רפלקס הקאה, פחדים, חרדות ומוגבלויות שונות, לעיתים אותן חרדות הן הגורם שהביא להזנחת חלל הפה, ולכן הטיפולים נדחו שוב ושוב.

    היתרון במקרה זה שניתן לבצע מגוון רחב של טיפולים בפרק זמן קצר.

    כל מה שצריך לדעת על טיפולי שיניים ביום אחד

    האם ניתן לשוב לשגרה כמעט ללא כאב לאחר סדרת טיפולים שכזו?

    ניתן לשוב לשגרה ללא כאב, אך חשוב לשמור על שילוב של מספר מאפיינים: ביניהם תכנון נכון ואבחנה נכונה, חשוב מאוד לוודא שמגיעים לרופא שמורשה לבצע הרדמה מלאה, ויחד עם זאת חשוב לראות שהרופא דואג להכנה תרופתית טרם ביצוע הטיפול כדי לאזן את מערכות הגוף לתדרים הרצויים.

    לא כל רופאי השיניים מוסמכים לטפל תחת הרדמה מלאה, ולכן אם אתם או מי ממכרכם סובלים מתסמיני החרדה הדנטלית מוטב יהיה לחפש רופא שיניים מתאים, שיוכל לאפשר טיפול שיניים תחת הרדמה מלאה ולהסביר היטב אילו טיפולים הוא יבצע בפרט כדי למנוע אי-הבנות.

    בוודאי לא קל למטופל לשמור על פה פתוח לאורך זמן, כיצד ניתן להקל עליו במהלך הטיפול?

    אם המטופל מורדם בהרדמה מלאה, אין שום בעיית אי-נוחות.

    אם מדובר בהרדמה חלקית, הרי שאנחנו מאפשרים למטופל לנוח, ויש הפסקה בין טיפול לטיפול, בין אם מדובר על טיפול שנעשה על ידי מומחה לטיפולי שורש, ובין אם מדובר על טיפולים שנעשים על ידי מומחה לשיקום הפה, או מומחה לכירורגית פה ולסת וכן הלאה.

    כל מה שצריך לדעת על טיפולי שיניים ביום אחד

    מהו פרק הזמן הממוצע מתחילת הטיפול עד שבחלל הפה של המטופל יותקנו השיניים הקבועות?

    כל מקרה נבחן לגופו, אף שיש סטטיסטיקות, הצלחת הטיפולים הללו היא שילוב מעניין מאוד שמתאפשר בזכות טכנולוגיות חדשות כמו סורק אינטרה-אורלי שמאפשר תכנון מקדים ונכון ומציג כיצד תיראה התוצאה הסופית.

    השיניים הזמניות משמשות אותנו ל"מקצה שיפורים" כאשר באמצעותן אנחנו לומדים אילו שינויים יש לבצע בשיניים הקבועות.

    ד"ר אברבוך מציין כי הוא נזהר מאוד מחדשנות יתר ונוהג לשלב בין גישות כירורגיות מסורתיות המבוססות על סטטיסטיקה של עשרות שנים לבין חידושים עכשוויים.


    ד"ר אלכסנדר אברבוך
    רפואת שיניים
    ד”ר אלכסנדר אברבוך הינו רופא שיניים בעל ניסיון רב בהשתלות וניתוחים מורכבים. לד"ר אברבוך מרפאה פרטית בראשון לציון, מאובזר במכשורים החדשים ביותר בתחום. ד”ר אברבוך מבצע את כל סוגי הטיפולים, כולל טיפולים בהרדמה מלאה או...

    להתייעצות עם ד”ר אברבוך
    השאירו פרטים או חייגו
    077-4447501

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

       

      תגובות