לפני טיפול שיניים מורכב? מרפאת מומחים היא כנראה הפתרון בשבילכם

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר כהן
השאירו פרטים
077-7277923

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואת שיניים

    טיפול שיניים יכול להדיר שינה מעינינו, יש מגוון מצבים מורכבים הדורשים התייעצות וצוות מומחים שלם. לפעמים מקרים של חרדה דנטלית עלולים לגרום למטופל לוותר על טיפול חיוני. המרכז הרפואי בחולון המכיל את מיטב המומחים ברפואת שיניים תחת קורת גג אחת לשיקום הפה, כירורגיית פה ולסת, חניכיים ויישור שיניים ואפילו טיפול רפלקסולוגי לחרדה דנטלית

    צפו בראיון עם הרופאים במרפאת ד"ר ג'רי כהן בערוץ 13 בתכנית סטטוסקופ

    תארו לכם שאתם מגיעים לרופא שיניים, לבצע השתלת שיניים והוא מחליט לשלוח אתכם למומחה חניכיים לפני ביצוע ההשתלה.

    עכשיו צריך עוד זמן וכוח לעבור למרפאה נוספת ואיך בכלל מוודאים שיש סינכרון בין כל המומחים שמטפלים במקרה המורכב שלכם?

    מרפאת ג'רי כהן בחולון מעניקה את כל הטיפולים וכל המומחים, לצד טכנולוגיה מתקדמת ושיטות טיפול חדשניות כבר מעל לחמישים שנה.

    18 רופאי שיניים בעלי התמחויות שונות תחת קורת גג אחת.

    בין היתר תמצאו במרפאה מומחים בתחומי השיניים של שיקום הפה, אורתודנטיה (יישור שיניים), כירורגית פה ולסת, פיורודונטיה (חניכיים) ואנדונוטיה (טיפולי שורש).

    כמו כן, במרפאה פועל מרכז השתלות גדול מקצועי.

    מוטי אשר היה זקוק לטיפול שיניים מורכב, מצליח להמחיש את החשיבות במרכז מולטידיספלנרי של רופאי שיניים מומחים, מספר לנו: "הגעתי למרפאת המומחים של ד"ר ג'רי כהן כשהייתי במצב קשה. שיניים שיצאו החוצה, חניכיים שעפו. כאן במרפאה טיפלו בי כמה רופאים מומחים. בחניכיים טיפלה מומחית לחניכיים, את טיפול השורש, עשיתי אצל מומחה לטיפולי שורש. קיבלתי פה טיפול של מומחים שהרגיעו אותי ועשו עבודה מעולה, אם הייתי עושה את זה במקום אחר כנראה שהרופא השיניים היה שולח אותי לכמה מרפאות שונות, כאן עשיתי הכל במקום אחד".

    ד"ר ג'רי כהן, ממייסדי המרפאה מסביר: "טיפול קטן עושה רופא שיניים רגיל. אם נדרשת התערבות של כירורגים, מומחית לחניכיים או מומחית לטיפולי שורש, מומחה לשיקום, הם משתתפים בטיפול עצמו וגם בהתייעצויות לפני אחרי בתכנון הטיפול כמו במחלקות פה ולסת של בתי חולים".

    ד"ר ג'רי כהן הוא דור שלישי לרפואת שיניים ברפואת שיניים והבעלים של המרפאה אשר חגגה בשנה שעברה 50 שנות פעילות.

    למה צריך מספר רופאים למטופל אחד? מה החשיבות של עבודה משולבת של רופאים מבחינת המטופל?

    ד"ר לנה טרטקובסקי, מומחית חניכיים במרפאה, מסבירה: "החשיבות עצומה. ברגע שהמטופל מקבל טיפול משולב של מומחים הוא לא מרגיש מבולבל. יש מטופלים שמקבלים חוות דעת לגבי כתרים או לגבי חניכיים ומפנים אותו למומחה לשיקום ולמומחה לחניכיים. הוא לא מבין מה צריך לעשות והולך לאיבוד. כאן, תחת קורת גג אחת, הוא יכול לשאול את כל השאלות ולהבין את מה שהוא צריך לעבור. בדרך זו יהיה לו יותר נוח לקבל החלטות ולעבור את הטיפול הטוב ביותר עבורו". 

    היתרון האנושי לצד חדשנות טכנולוגית

    מאז פתיחתה בשנת 1971 לא פסקה המרפאה להתפתח.

    הקונספט שלה מתבטא במרכז רפואי מרווח שיכול לתת מענה רפואי מעולה למגוון רחב של בעיות וצרכים.

    הצוות נעזר בטכנולוגיות החדשניות ועומד בסטנדרטים מחמירים של מכון התקנים הישראלי.

    המרפאה דיגיטלית לחלוטין, מרמת הצילום הבודד, דרך צילומים פנורמיים בקרינה נמוכה ביותר, ועד רמת הרישום הרפואי.

    "אחד הדברים הטובים שיש לנו כאן זה מיקרו כירורגיה או עבודה במיקרו על השן. דוגמא טובה לכך היא בהשתלות", אומר ד"ר כהן, רופא שיניים אשר עוסק עשרות שנים בהשתלות דנטליות וביצע בהצלחה עשרות אלפי שתלים. בין היתר כתב מספר מאמרים פורצי דרך בתחום השתלים והשיקום על גבי שתלים.

    שתל בהדפסת תלת ממד

    ד"ר ג'רי כהן: "כשמדובר בהשתלת שיניים לכל מטופל אנחנו מכינים שתל בהדפסת תלת ממד שנעשה בתכנון ממוחשב. כל ההליך נמשך כשעה, בלי דם ובלי תפרים. ככה גם אין טראומה למטופל".

    אחת הסיבות לכך שאנשים נמנעים מלהגיע לרופא שיניים היא הפחד.

    כיצד ניתן למזער את החשש ולהפחית כאב?

    "יש לנו כמה שיטות להפחית את הפחד. ישנם מטופלים אשר סובלים מפחד או פוביה ממחטים, יש לנו מכשיר להרדמת איזור הטיפול בשם וונד WAND שמחליף את המזרק המסורתי. הוא עובד על מדידה של התנגדות של רקמה. אנחנו מטפטפים את החומר ליד השן שאנחנו רוצים לטפל בה. ההרדמה היא יותר מדויקת, יותר איכותית ועם פחות חומר".

    מכשיר WAND

    פוחדים ממחטים?

    מכשיר WAND, מכשיר ממוחשב מאפשר הרדמה לא כואבת, היא כוללת חיישן מיוחד השולט על המינון וכך ההרדמה יותר מדויקת ואיכותית ללא כאב.

    מעבר לטיפולים בשיניים יש גם טיפולים ברגליים. כן, שמעתם נכון. בזמן הטיפול המורכב רפלקסולוגית עוזרת למטופל להפחית חרדה. "עם הטיפול הזה הכל מרגיש ונראה אחרת", אומר אריה ניקי, מטופל ותיק במרפאה.

    אריה ניקי: "הגעתי לכאן כי חיפשתי מקום אחד שיפתור לי את כל הבעיות וקיבלתי טיפול מצוין. עברתי שתלים עם ג'רי, עברתי שיקום פה עם דני ושיננית אני עושה פה באופן קבוע. כבר 15 שנה אני מגיע לכאן ובכל פעם יוצא עם חיוך".

    לנוחות המטופלים במרפאה עובדים בהסדר עם חברות ביטוח שונות כגון: מנורה, הראל, איילון, מגדל, כלל ביטוחים, שילוח ומוכרים כמרפאת מומחים על ידי משרד הביטחון.


    ד"ר ג'רי כהן
    רפואת שיניים
    ד"ר ג'רי כהן עוסק ברפואת שיניים, בעל מרפאה פרטית בחולון. ד"ר כהן חוקר ושותף בצוות בינלאומי לפיתוח השתלות דנטליות. כתב מספר מאמרים פורצי דרך בתחום השתלים והשיקום על גבי שתלים. ביצע בהצלחה עשרות אלפי שתלים...

    להתייעצות עם ד"ר כהן
    השאירו פרטים
    077-7277923

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות