הפתרון הטבעי לדלקות בדרכי השתן

למידע והתייעצות

להתייעצות עם חברת פריסו
השאירו פרטים או חייגו
077-8050077

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואה משלימה

    מערכת השתן בגוף האדם היא מערכת פשוטה ואמינה מאוד בדרך כלל. יחד עם זאת, בעיקר בגילאים מבוגרים ובמיוחד בגיל השלישי, יכולה מערכת השתן לפגוע מאוד באיכות החיים שלנו. טיפולים רפואיים שמרניים וכירורגיים מתמקדים בדרך כלל בטיפול בגורמי המחלה ופחות בהפרעות התפקוד, ובדיוק במקום הזה תוכלו למצוא את הפתרונות הטבעיים החדשים של חברת פריסו לטיפול טבעי ויעיל בדלקות ובעיות בדרכי השתן

    בעיות בדרכי השתן – הגורמים והטיפול הקונבנציונלי

    אם אתם סובלים מדלקת בדרכי השתן, אתם לבטח מכירים לפחות את אחת מן התופעות הבאות: השכמות חוזרות ונשנות לאורך הלילה כדי להטיל שתן, דלקות חוזרות ונשנות בדרכי השתן התגברות מהירה של לחץ למתן שתן ולאחר מכן זרימה אטית ומגמגמת מול האסלה, טפטופים לאורך היום שאין לנו כל שליטה עליהם – כל אלה הן דוגמאות לאופן בו יכולה מערכת השתן לפגוע באיכות החיים שלנו, במיוחד בגיל השלישי אך לא רק.

    הסיבות להופעת בעיות בדרכי השתן יכולות להיות רבות ומגוונות, החל מהיגיינה לקויה ועד גידולים שפירים או ממאירים, הגדלת ערמונית, התרופפות בשרירי מערכת השתן, היצרות של דרכי השתן, מחלות רקע המשפיעות על מערכת השתן, פגיעה במערכת האוטונומית (לא רצונית) של דרכי השתן ועוד.

    בניגוד לדרכי הטיפול המקובלות במחלות אחרות, דווקא בבעיות במערכת השתן הטיפול מתמקד בדרך כלל בגורמי המחלה, אצל גברים למשל באמצעות כריתת ערמונית או טיפול במחלת הרקע שעומדת מאחורי הפגיעה במערכת השתן. זוהי כמובן גישה רפואית נכונה, אלא שבינתיים נדרש פתרון לפגיעה באיכות החיים של המטופל ובמישור הזה, לוקים הפתרונות הקיימים של הרפואה הקונבנציונאלית בחסר.

    כשהבעיות מתחילות הן גם הולכות ומחמירות

    כשמדובר בבעיות בדרכי השתן, מטופלים רבים לומדים לחיות עם הבעיה ומקבלים על עצמם את הפגיעה באיכות חייהם, לעתים תוך קבלת העול והסתפקות בשימוש בפתרונות פונקציונליים כמו חיתולים למבוגרים. אלא שלמרבה הצער, מרגע שמתעוררת הבעיה היא צפויה רק להמשיך ולהחמיר, לעתים עד כדי פגיעה דרמטית בתפקוד היומיומי.

    אחת הסיבות המרכזיות שבגינן בוחרים מטופלים רבים "להזניח" את הבעיה היא חוסר הרצון לצרוך תרופות כימיות על בסיס קבוע או להיכנס להליך כירורגי לטיפול בבעיה, ובדיוק במרחב הזה תוכלו למצוא את הפתרונות הטבעיים של חברת פריסו כתשובה למרבית בעיות השתן שלכם.

    פריסו – פתרונות צמחי מרפא טבעיים לטיפול בבעיות בדרכי השתן

    חברת פריסו מציעה פתרון אפקטיבי לטיפול בבעיות חוזרות ונשנות בדרכי השתן בצורה יעילה ועל בסיס רכיבים טבעיים בלבד, בריכוז של החומר הפעיל של צמחי המרפא. פתרון זה מתבסס על חומרים טבעיים בעלי השפעה חיובית מתקנת על כל מרכיבי מערכת השתן ועל כן מתאימים לטיפול בכל סוגי הבעיות השכיחות בדרכי השתן. הפתרונות של פריסו מתחלקים לשניים:

    • אופונטימל – כמוסות טבעיות לחלוטין המיועדות לגברים לטיפול בבעיות בדרכי השתן כתוצאה מהגדלת ערמונית, טפטופים לא רצוניים והשכמות חוזרות ונשנות באמצע הלילה. כמוסות אלה מובילות לשיפור משמעותי בבעיות בדרכי השתן אצל גברים וכן לשיפור בגודל הערמונית.
    • אופונוטימה – כמוסות טבעיות המיועדות לנשים לטיפול באבדן שליטה בסוגרים, דלקות חוזרות ונשנות בדרכי השתן ואי סדירות במתן שתן.

    סיפורה של פריסו מתחיל עם פרישתה של הגברת תמר סופר לגמלאות מעבודתה במסגרת החינוך המיוחד והיכרות שיצרה עם חוקר צמחי המרפא וסגולותיהם, יוחנן פרי ז"ל.

    במסגרת המחקר שערכו, נסעו השניים למסע חקר באי האיטלקי סיציליה שם נחשפו לצמחי מרפא שעל פי אמונת המקומיים ובשפתם, כל מי שצורך אותם "משתין רחוק". צמחים אלו התבררו כבעלי השפעה חיובית וממתנת על המערכת האוטונומית של מערכת השתן, שהיא המערכת הבלתי רצונית, קרי המערכת שאין לנו שליטה מודעת עליה.

    בניסויים שערכו השניים בקרב מטופלים שונים, נמצא כי הפרחים של צמחים אלה במינונים מדויקים, מובילה להקלה במתן שתן, מניעת דלקות חוזרות אצל נשים ושיפור התפקוד האוטונומי של הסוגרים ודרכי השתן למניעת דליפות וטפטופים.

    כיום, מיוצרים פתרונות החברה במעבדות מורשות בפיקוח משרד הבריאות הישראלי, מכון התקנים, אישור הרבנות, ו-ISO-9001-2015. משווקות בשיווק ישיר לרחבי העולם כולו, לרבות שוויץ, בריטניה, אירלנד, גרמניה, ארה"ב, קנדה, ברזיל, קניה ומדינות נוספות.

    תמר סופר: "חשוב לציין שהכמוסות מיוצרות במעבדות מורשות ע"י משרד הבריאות והוכח כי אין התנגשות בין הכמוסות שלנו לבין כל תרופה אחרת, ואין שום תופעות לוואי, למוצר יש הכשר מהרבנות".

    הכתבה בשיתוף חברת פריסו.


    מערכת מדיקו
    מדיקו הינו אתר בריאות מוביל אשר נועד לתת מידע עדכני ומקיף בתחום הבריאות לציבור הגולשים הישראלי זאת במטרה להוות צומת מרכזית המסייעת לגולשי האינטרנט בישראל בחיפוש המידע הרפואי ברשת וזאת בהתאם לתנאי השימוש באתר. במסגרת פעילות האתר, מדיקו מפעילה גם את תכני המילון הרפואי בוידאו בהנחיית פרופסור רפי קרסו. התוכן המוצג באתר מדיקו מוגן בזכויות יוצרים ואין לעשות בו שימוש ללא אישור מערכת האתר. לפניה למערכת האתר ניתן לפנות בכתובת: info@medico.co.il

    להתייעצות עם חברת פריסו
    השאירו פרטים או חייגו
    077-8050077

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות