הרמת פנים בהזרקות בשיטה מתקדמת: לתוצאות מיידיות

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר לוין
השאירו פרטים או חייגו
077-997-6448

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואה אסתטית

    תהליך ההזדקנות הוא תהליך טבעי שלצערנו הרב איננו יכולים לעצור אותו. כבר מגיל צעיר, בערך בעשור השלישי, אנו מתחילים לזהות סימנים ראשוניים של הזדקנות. הגורמים לכך הם פנימיים (גנטיקה, מטבוליזם) וחיצוניים (אורח חיים, עישון, הרגלי אכילה ושתייה, נזקי השמש והסביבה) לאחרונה, חלה מהפיכה בזכות שיטת 8 הנקודות של ד"ר מאוריציו דה מאיו המאפשרת אפקט הרמת פנים ללא ניתוח | מדריך

    צפו בד"ר לוין מסבירה על כך בראיון עם פרופ' קרסו בתכנית המילון הרפואי

    כבר מגיל צעיר ניתן לזהות שינויים בעור: יובש, קמטוטים, הופעת קמטי הבעה, קמטים נזולביאלים (בין צדיי האף לפה), מריונטות (קמטים מצדיי הפה עד הסנטר), שקעים מתחת לעיניים. בגיל יותר מבוגר ניתן לזהות צניחה של השליש האמצעי והתחתון של הפנים.

    למדריך המלא בנושא "מילוי שקעים מתחת לעיניים" הכולל תמונות לפני ואחרי, מחירים ואת חומרי המילוי

    שינוי מראה הפנים

    מראה הפנים משתנה עקב צניחת הרקמות המושפעת מכוח המשיכה וגורמת לשינוי בפרופורציות הפנים ואיבוד נפחים.

    יש לציין שתהליך ההזדקנות מתרחש בכל ה-"סנדוויץ" של רקמות הפנים, שמתלבשות על עצמות הגולגולת, שאגב תהליך ההזדקנות לא פוסח גם עליהן, והעצמות מאבדות מצפיפותן והמסה שלהן.

    שרירי הפנים, בניגוד לשרירים של שאר הגוף מחוברים לעצם רק בקצה אחד ואילו בקצה השני שלהם הם מחוברים אחד לשני, לשרירי הקונצנטרי של הפה, לשרירי צוואר ולעור.

    עם הגיל שרירים אלה הופכים לרפויים יותר ומאבדים מהאלסטיות והגמישות שלהם .

    בנוסף לכך ישנן רצועות חיבור בין העור והשרירים לעצם, והגידים, שגם מושפעים מאותם תהליכי הזדקנות.

    הגידים שלנו הם בעצם עוגנים טבעיים לכל רקמות הפנים וכאשר הם מתרחבים עם ההזדקנות, הפנים מאבדות את הפרופורציות הטבעיות שלהם, כלומר מעגלי הפנים "נוזלים" למטה.

    מאורציו דה מאיו
    ד"ר די מאיו מעביר הדרכות לצוותים רפואיים בישראל

    שיטת פיסול פנים באמצעות 8 נקודות : ד"ר מאוריציו דה מאיו 

    השיטה הגאונית של רופא פלסטיקאי מברזיל, ד"ר מאוריציו דה מאיו, פיסול פנים על ידי 8 נקודות, עוזרת לנו לעוגן את העוגנים האלה מחדש ובכך להחזיר את כל הרקמות למקומן הטבעי וכתוצאה מכך לקבל בחזרה את מראה צעיר ומתוח.

    את השיטה הזו ניתן להשוות לבניית היסודות של בניין, שהם מהווים את השלב הראשוני והעיקרי בבנייה. כך גם באשר לשלבים נכונים בפיסול פנים. .

    כתוצאה מכך, אין אנו מתחילים לטפל בבעיות משניות, אשר נגרמו מהבעיה המרכזית, שהיא הנפילה של אותן הרצועות ורקמות המדוברות.

    רק לאחר החזרת כל הרקמות למקומן, ניתן להתחיל לטפל בשקעים מתחת לעיניים, מילוי שפתיים, עיצוב האף והסנטר ועוד טיפולים רבים אחרים.

    שיטת הפיסול לפי 8 נקודות היא אוניברסלית ומתאימה לכל סוגי ההזדקנות, למרות שהגישה הטיפולית להמשך תהיה אינדיבידואלית ושונה לחלוטין בין סוג הזדקנות אחד לשני.

    למדריך המלא בנושא "עיבוי ועיצוב שפתיים" הכולל תמונות לפני ואחרי, מחירים ואת חומרי המילוי

    בחורה אחרי טיפול אסתטי

    למדריך המלא בנושא "פיסול אף" הכולל תמונות לפני ואחרי ומחירים

    ד"ר אירנה לוין : "הטיפול של 8 הנקודות של דה מאיו מייצר אפקט של הרמת פנים ללא צורך בניתוח וזה למעשה הייחודיות של הטיפול בשונה מהזרקות רגילות לפנים".

    "האפקט לאחר הטיפול נשמר לאורך זמן של עד שנתיים ובערך כל 10-14 חודשים מומלץ לבצע טיפול תחזוקה לשימור אופטימלי של התוצאות".

    חלוקת סוגי ההזדקנות

    קיימת חלוקה מוסכמת בנוגע לסוגי ההזדקנות השונים, המחולקת ל- 4 קבוצות מרכזיות.

    היות וכל אדם שונה מרעהו, כך גם תהליך ההזדקנות.

    מאפיינים נפוצים של כל קבוצה, על קצה המזלג:

    הזדקנות שבאה לידי ביטוי בקמטים זעירים: סוג הזדקנות זה אופייני בדרך כלל לעור דק ויבש ונובע בעיקר מחוסר שומן תת עורי.

    הזדקנות מסוג יגיעות: צורת הזדקנות זו בעלת מראה של פנים עייפות, מופיעה בדרך כלל אצל אנשים רזים, ומאופיינת בחולשה של רצועות הגוף ו"נזילה" של השומנים שמתחת לעור בהשפעת כוח המשיכה, בעור יבש וחסר צבע, שקעים מתחת לעיניים וקמטים נזולביאליים עמוקים.

    הזדקנות שרירית: מתאפיינת בתווי פנים מחודדים, כאשר בכל הבעת פנים המראה משתנה מיד וניכרים קמטים עמוקים. רקמת השומן התת עורי חלשה ומשולבת בטונוס רב של שרירי המימיקה ואזורי היפר פיגמנטציה.

    הזדקנות דפורמטיבית (מסוג עיוות): אופיינית לבעלי עור עבה, שומני עם נקבוביות גדולות, מראה נפול, שכבת שומן תת עורי עבה מאוד, נפילה ניכרת של כל שכבות הפנים.

    בשיטת פיסול הפנים ע"י 8 נקודות מזריקים חומצה היאלורונית לנקודות מסוימות, ובעזרת מינימום חומר ניתן להחזיר את כל הרקמות למקומן הטבעי.

    חשוב לציין כי חומצה היאלורונית אינה מכילה רכיבים מן החי ולכן לא גורמת לתגובות אלרגיות. הטיפול עצמו נמשך כ15-20 דקות והשיפור נראה לעין באופן מיידי.

    בנוסף לתוצאה הראשונית, חומצה היאלורונית גורמת לייצור קולגן חדש, אשר מחזיר לעור שלנו את הזוהר, האלסטיות והלחות הטבעיים שלו.

    חומצה הילארונית Juvederm

    למדריך "חומר המילוי ג'ובידרם – Juvederm" הכולל תמונות לפני ואחרי ומחירים

    גם ההליך השיקומי אינו מסובך כלל. בימים הראשונים שלאחר ההזרקה עשויות להופיע חבורות קטנות ונפיחות מקומית קלה, כך שהמטופל יכול לחזור לשגרה שלו מיד לאחר הטיפול.

    האפקט לאחר הטיפול נשמר לאורך זמן של עד שנתיים ובערך כל 10-14 חודשים מומלץ לבצע טיפול תחזוקה לשימור אופטימלי של תוצאות.


    ד"ר אירנה לוין
    רפואה אסתטית
    ד"ר לוין הינה הבעלים של המרכז לרפואה אסתטית הסניף המרכזי ממוקם בבאר שבע וסניפים נוספים בתל-אביב, אילת וקריית מוצקין. ד"ר לוין הינה מאמנת רשמית מעל 6 שנים ומעבירה קורסים לרופאים מתחילים ומתקדמים בתחום רפואה אסתטית....

    להתייעצות עם ד"ר לוין
    השאירו פרטים או חייגו
    077-997-6448

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות