לא תנצחו אותי כל כך מהר: הקורונה פה כדי להישאר

לפרטים נוספים והרשמה למחקר
אנא השאירו פרטים:

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > מחקרים קליניים

    בזמן שבעולם המגיפה ממשיכה להשתולל, בישראל היינו פסע מחזרה לחיים הקודמים שלנו, עוד כשקורונה הייתה רק שם של בירה. אפסנו את המסכות, חזרנו להצטופף וביקרנו את סבא וסבתא. אבל אז הנגיף התגעגע והחליט שהוא עדיין לא מיצה, הוא שכלל את עצמו לגרסת דלתא עם מקדם הדבקה כפול מהגרסה הקודמת (כך שבן אדם חולה אחד ידביק 6 אנשים נוספים), החזיר את המסכות לחיוכים שלנו, את הבדיקות המציקות ואת החשש לחיות בחופשיות.

    בדיקת קורונה

    הדאגה הגדולה בקרב מערכת הבריאות ברחבי העולם היא שהחיסון, שהוכיח את עצמו עד כה כיעיל, לא מרשים את גרסת הדלתא וגם מחוסנים נדבקים בו. אופציות להגבלות ואפילו סגר חזרו להיות רלוונטיים ופתיחת שנת הלימודים כסדרה נמצאת בסימן שאלה. אבל עם הכבוד לנגיף המאיים, השאננות הישראלית מוטמעת בנו חזק יותר. אנשים נשארים אדישים למצב, מסרבים להיכנס לפאניקה מיותרת ופוקדים את נתב"ג בהמוניהם.

    תורי הענק לבדיקות קורונה וההמתנה הנצחית לתשובה גם לא תואמים את הסבלנות הישראלית. בשנה האחרונה אלפי ישראלים עברו תחת המטוש, בין אם כי הם לא הרגישו טוב או כי סתם רצו לטוס לחו"ל. חזרתו של הנגיף למוקד העניינים וההבנה שבדיקת קורונה הכרחית למציאות החיים שלנו, הוביל את מיטב המוחות לחשוב על שכלול השיטה.

    בדיקת קורונה מהירה

    מחקר קליני

    היכולת לעזור למצב לא בלעדית למערכת הבריאות, אלא גם אתם האזרח הקטן יכולים לקחת חלק.

    אז במידה ונמצאת חיובי לקורונה ב 7 הימים האחרונים, אנו מזמינים אותך לקחת חלק בניסוי קליני לבדיקה מהירה של קורונה (דקות ספורות). מטרת הניסוי להראות את יעילותה של הבדיקה בהשוואה לבדיקות הקיימות.
    אנו מבקשים לקבל את הסכמתך לקחת חלק בניסוי ללא שום מאמץ מצדך. נציג מטעמנו יגיע לביתך וייקח ממך דגימה לצורך הניסוי, אשר תתבצע בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד.


    מערכת מדיקו
    מדיקו הינו אתר בריאות מוביל אשר נועד לתת מידע עדכני ומקיף בתחום הבריאות לציבור הגולשים הישראלי זאת במטרה להוות צומת מרכזית המסייעת לגולשי האינטרנט בישראל בחיפוש המידע הרפואי ברשת וזאת בהתאם לתנאי השימוש באתר. במסגרת פעילות האתר, מדיקו מפעילה גם את תכני המילון הרפואי בוידאו בהנחיית פרופסור רפי קרסו. התוכן המוצג באתר מדיקו מוגן בזכויות יוצרים ואין לעשות בו שימוש ללא אישור מערכת האתר. לפניה למערכת האתר ניתן לפנות בכתובת: info@medico.co.il

    לפרטים נוספים והרשמה למחקר
    אנא השאירו פרטים:

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות