שילוב ניתוחי פנים וצוואר עם טיפולים אסתטיים: לתוצאה טובה לאורך זמן

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר טנצר
השאירו פרטים או חייגו
077-997-1117
שלוחה 2

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > כירורגיה פלסטית

    בזכות הטכנולוגיות שפותחו בשנים האחרונות להצערת עור הפנים באמצעות מכשור רפואי, או הזרקות, ניתן להצעיר את עור הפנים גם ללא ניתוח. לכן, ניתוח מתיחת פנים שהיה מהניתוחים הפלסטיים הפופולריים, נמצא מעט בנסיגה. ד"ר רון טנצר מסביר מתי בכל זאת כדאי לנתח, מתי מטפלים ומתי כדאי לשלב בין השניים ואיזה אפקט מתקבל?

    ד"ר רון טנצר, מומחה בכירורגיה פלסטית והבעלים של המרכז הרפואי פולג מרכז במרפאתו את כל קשת הטיפולים האסתטיים והכירורגיה האסתטיקה, כדי לתת מענה מלא ונכון לצרכי כל מטופלת. מתי הוא בוחר בכל אופציה ומה היתרון בשילוב, יצאנו למרפאתו לברר

    על אף ההתפתחות של הטיפולים האסתטיים בישראל ובעולם, עדיין יש מספר לא קטן של ניתוחי מתיחת פנים המתבצעים מדי שנה.

    כך למשל במצב קשה במיוחד של עור הפנים או בגילאים מבוגרים יותר, שם מומלצת התערבות כירורגית. אז מתי מומלץ לנתח ומתי אפשר להצעיר את העור בלי לעבור תחת סכין המנתחים?

    כדי לענות על השאלה הזו הגענו למרכז הרפואי פולג בהנהלת ד"ר רון טנצר, מומחה בינלאומי בכירורגיה פלסטית.

    במרפאתו מתבצעים בין השאר ניתוחי פנים וצוואר, ניתוחי עפעפיים וחזה. כמו כן, מתקיימים טיפולים אסתטיים ללא ניתוח, הזרקות, סקולפטרה, הרמת עפעפיים ללא ניתוח, בוטוקס ועוד.

    למה כדאי לשלב?

    אחת המטופלות של ד"ר טנצר היא עטרה מנדה, תושבת נתניה בת 68, אחרי ניתוח פנים וצוואר שעברה ביוני 2020 עברה סדרה של טיפולים משלימים, בהם הזרקות, סקולפטרה, לייזר ובוטוקס.

    עטרה מנדה: "רציתי לעבור ניתוח של קו הלסת, לטפל בפיגמנטציה שלי ולטפל בצוואר, כי צוואר מסגיר את הגיל יותר מכל איבר אחר", משתפת מנדה שמוסיפה כי הגיעה לד"ר טנצר מכיוון שהוא גם מנתח וגם עושה טיפולים. "יש לי את כל המענה במקום אחד", היא אומרת. 

    לדבריה, הניתוח עבר ללא בעיות והתוצאות היו מיידיות. "הניתוח היה מאוד מוצלח. לא הרגשתי כלום, לא היו כאבים וכבר למחרת בבוקר השתחררתי הביתה", משתפת מנדה. "מאז עברתי ביקורת שבועית ובתוך חודש וחצי חזרתי לשגרה מלאה, כולל אימוני ספורט. אפשר לומר שההחלמה אצלי הייתה ממש פשוטה וקלה".

    לדבריה, ההוכחה הכי טובה להצלחת הניתוח היא שאיש לא מנחש שהיא עברה אותו. "יש לי תפרים מאחורי האוזן, אבל חוץ מזה לא רואים סימנים. התוצאה טבעית ויפה ואני מאוד מרוצה".

    מדוע היה חשוב לך לעבור את הניתוח בצוואר ולא להסתפק בטיפול משלים?

    "בגילי ובמצב העור שלי הדבר הטוב ביותר היה ניתוח. אחרי הניתוח התחלתי לעבור טיפולים שונים במרפאה לשימור התוצאה, בהם טיפולי לייזר, לפיגמנטציה וטיפולי לייזר לעידון העור".

    רוב הנשים לחוצות מהצלקות לאחר הניתוח. זה לא הלחיץ אותך?

    "אני חייבת לומר שבכלל לא חשבתי על הצלקות. חשבתי רק על התוצאה הטובה ולשמחתי קיבלתי את התוצאה שחלמתי עליה".

    לדברי ד"ר טנצר, "הצלקות הן המחיר האמיתי של הניתוחים הפלסטיים. בניתוח מתיחת פנים הצלקות הן בתוך אזור השיער, כך שלא רואים אותן. גם בקדמת האוזן, שזה אזור בולט יחסית, לא רואים כמעט את הצלקת, אלא אם היא מקבלת צבע, שזה בדרך כלל צבע מעט בהיר. אצל נשים זה יותר קל לעשות את הניתוח כי הן יכולות להסתיר את הצלקות עם השיער. אצל גברים זה קצת יותר מורכב וצריך לקחת את זה בחשבון".

    כמה נשים עוברות ניתוח וכמה מהן יכולות להסתפק בטיפול?

    "רוב הנשים לא עוברות ניתוחים. ניתוחים עושים כאשר יש איזושהי בעיה שמציקה וטיפולים אחרים לא מסוגלים לפתור אותה, כמו למשל צוואר מאוד נפול או קו לסת מאוד נמוך".

    אם כבר החלטנו ללכת על ניתוח מתיחת פנים זה הכרחי לשלב גם את הצוואר בניתוח?

    "לא. בעצם ניתוח מתיחת פנים זה שם כולל להרבה פרוצדורות שאפשר לעשות אותן בדרגה קטנה יותר עד דרגה יותר מורכבת. אפשר להתעסק רק עם הצוואר ואפשר לעשות ניתוח של צוואר ופנים וזה גם משליך על סוג ההרדמה. אפשר לעשות ניתוח מתיחת פנים כולל צוואר, שלרוב נעשה בהרדמה יותר מלאה, אבל אפשר גם להסתפק בהרדמה מקומית. הניתוח קטן יותר וההחלמה קצרה יותר".

    כמה זמן התאוששות נדרש אחרי הניתוח?

    "זה לא ניתוח כואב, לכן גם ההחלמה לא מסובכת. אם מדברים על ניתוח של מתיחת פנים פרק הזמן הדרוש להתאוששות הוא בין שבוע לעשרה ימים. הדבר שהכי מגביל את האישה בתקופה של אחרי הניתוח הם שטפי הדם שכמעט תמיד יהיו. אפשר לקרוא לזה תקופה קצרה מאוד של אי נוחות".

    כמה זמן אמור לעבור מרגע שעוברים את הניתוח ועד שרואים את התוצאה הסופית?

    ד"ר רון טנצר: "אני מעריך את תוצאות הניתוח אחרי ארבעה חודשים". 

    אם עברתי ניתוח מתיחת פנים יש לי פטור לכל החיים מטיפולים אסתטיים?

    "אחרי ניתוח של מתיחת פנים חייבים לעשות איזשהו סוג של שימור כי יש כל מיני בעיות שהניתוח לא פותר, כמו פיגמנטציה, איכות העור ועוד". מסביר ד"ר טנצר.

    אין סיבה לנסוע לתל אביב

    במרכז הרפואי של ד"ר טנצר, מומחה לכירורגיה פלסטית, תמצאו צוות רופאים מקצועיים, חדר ניתוח משוכלל לביצוע פעולות כירורגיות ואת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בארץ. תוסיפו לזה חניה בשפע וגישה נוחה, מסביר מדוע תושבי השרון מעדיפים לוותר על נסיעה לתל אביב כדי להשיג את התוצאה האסתטית הכי טובה עבורכם. האמת, מסתבר שדווקא רבים מתושבי המרכז מעדיפים להצפין למרכז הרפואי של ד"ר טנצר.


    ד"ר רון טנצר
    כירורגיה פלסטית
    ד"ר רון טנצר הינו מומחה לכירורגיה פלסטית, בעל ניסיון רב של אלפי ניתוחים פלסטיים בארץ ובעולם. ד"ר טנצר מנהל את המרכז הרפואי פולג לכירורגיה פלסטית ומבצע עשרות ניתוחים בכל חודש. את הניתוחים בהרדמה כללית, מבצע...

    להתייעצות עם ד"ר טנצר
    השאירו פרטים או חייגו
    077-997-1117
    שלוחה 2

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות