טיפול פנים באמצעות MASK MAKER: לשימור הנעורים

למידע והתייעצות

להתייעצות עם קרן אמסלם
השאירו פרטים או חייגו
077-9968815

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > טיפוח ויופי

    כולנו רוצים עור פנים צעיר, רענן, זוהר ומלא חיים. זה בדיוק מה שניתן להשיג באמצעות מסכת Mask Maker. מסיכה אחידה במרקם ג'ל המורכבת בעיקרה מקולגן וממרכיבים טבעיים, תוך התאמה אישית מושלמת

    צפו בקרן אמסלם שיינברג מסבירה על כך בתכנית "סודות היופי"

    מהו טיפול פנים באמצעות MASK MAKER?
    מדובר במסכה המורכבת בעיקרה מקולגן, המעשיר את העור ותורם לחיוניותו. מרקם המסכה אחיד ומוצק, בדומה למרקם ג'ל, דבר המקל מאוד על השימוש בה ומהווה פתרון אידיאלי לשימוש נקי ללא נזילות ולכלוך.

    זהו תהליך פשוט, בו החומר נרקח במעמד הטיפול. מכינים את מרכיבי המסכה בהתאם לעור הפנים של המטופלת ובתוך 10 דקות המסכה מוכנה לשימוש.

    התכונה העיקרית של המסכה היא הקולגן, בו היא מועשרת.
    הקולגן הוא בין החלבונים המשמעותיים ביותר בגופו של האדם, והוא אחראי על הגמישות והאלסטיות של העור. הקולגן פועל בסינרגיה מלאה עם חלבון נוסף הנקרא אלסטין, שניהם מרכיבים את שכבות העור שלנו ואחראיים על הגמישות שלו.

    עם השנים, הרקמות והעור נפגעים מתהליך ההזדקנות הטבעי של הגוף וככל שאנו מתקדמים בגיל, הגוף נוטה לייצר פחות ופחות קולגן.
    כבר מגיל 20 מתחילה הכמות לרדת, כאשר בגיל 30 מדובר בחצי מכמות הקולגן שהגוף מייצר.

    אז נכון שנוסחת הפלא עדיין לא הומצאה, אך יש פתרון שמסייע לנו לשמר את הנעורים.


    מסכות הקולגן ידועות באפקטיביות שלהן, ובנוסף לטיפולים הקוסמטיים המקצועיים ניתן ומומלץ להמשיך ולשמר את היעילות בשימוש ביתי. פתרון זה נותן מענה יעיל ביצירת מסכה באופן אינדיבידואלי לכל סוגי העור ובכל גיל.

    מה מכילה המסכה ובאילו מקרים נשתמש בה?

    הבסיס של המסכה מורכב מקולגן בעיקר, בתוספת מרכיבים פעילים שאנו מוסיפים לפי הצורך, בהתאמה אישית לכל מטופל.
    במקרים של עור יבש במיוחד, אפרורי ועייף, נתאים מסכת חומצה לקטית בתוספת הזנה על בסיס שומני.

    לטיפול בהזדקנות העור, נשתמש במסיכת פרמנטים של ענבים, בהם קיימים אנטי-אוקסידנטים אשר תורמים למיצוק ואלסטיות של העור. במיצוי ענבים קיים חומר דומיננטי הפועל נגד רדיקאלים חופשיים ומסייע לאלסטיות וגמישות העור.
    ידוע כי עוד בזמנים של קליאופטרה נהגו להשתמש במיצוי ענבים על מנת להשיג עור זוהר, בריא וצעיר וזאת כשעוד לא היה קיים מושג האנטי-אייג'ינג.

    במקרים של עור שומני או רגיש, ניתן ליצור מסיכה מותאמת המיועדת לעור מגורה ואקנתי על בסיס תה ירוק, גם כאן מדובר באנטי-אוקסידנט מאוד חזק, אותו משלבים עם חומר הנקרא ביסבולול, המופק מצמח הקמומיל, הידוע כחומר טבעי ואנטי דלקתי אשר מרגיע ומזרז תהליכי החלמה בעור פגום.

     איך פועלים החומרים?

    במהלך הטיפול במסכת Mask Maker נוצר אפקט החממה. קומפרס המאפשר חדירה מהירה ועמוקה של המרכיבים הפעילים, תוך אינטראקציה מצוינת עם העור. ניתן להשתמש במסכה בצורתה החמה או הקרה, לפי בחירה ובהתאם לצורך.

    כאשר המסכה מוכנה לשימוש בעודה חמה, החדרת החומרים לעור נעשית בצורה אפקטיבית יותר. בכדי לקבל אפקט הרגעה במקרים של עור מגורה ובעייתי ולצורך חיזוק האלסטיות, נמתין להתקררות המסכה ולעיתים אף נקרר אותה במקרר למספר דקות.

    לא פחות חשוב הוא ניקוי יסודי והכנת עור המטופל לקראת הטיפול ב-Mask Maker. כשהעור נקי והנקבוביות פתוחות, נניח את המסכה ויחל תהליך החדרת החומרים הפעילים אל תוך שכבות העור.

    על המסכה להישאר על העור במשך כ-10 דקות, תוך יצירת אוירה רגועה ונעימה לחוויית סיום מושלמת של הטיפול.

    צילום: 123RF

    איך העור נראה לאחר הטיפול?

    לאחר הטיפול, כאשר העור ניזון מהמרכיבים המסייעים לחיוניותו, הוא מתמלא בלחות ונראה זוהר, קורן ובריא יותר. עור בעייתי ומגורה נראה רגוע יותר ופחות אדמומי. כל זאת תוך הרגשה נהדרת על עור פנים מרענן.

    באיזו תדירות מומלץ טיפול באמצעות Mask Maker?

    על מנת לשמר את תוצאות הטיפול ולסייע לחיוניות העור, מומלץ לעבור טיפול אחת לחודש.

    האם ניתן לבצע את הטיפול גם בבית?
    בהחלט. מומלץ להניח מסיכה על עור הפנים בין פעמיים לשלוש בשבוע. בין אם מדובר ב-  Mask Makerאו בכל המסכות באשר הן. שגרת החיים שלנו אינטנסיבית למדי ולא מאפשרת לרובינו יותר מזה.


    קרן אמסלם שיינברג
    אסתטיקה
    קרן אמסלם שיינברג החלה את דרכה בתחום הטיפוח והאסתטיקה עוד בהיותה נערה, בצמוד לאימה שניהלה מכון קוסמטיקה ידוע. תוך זמן קצר הקימה קרן את הקליניקה הראשונה שלה תוך השקעה והתמקצעות בבתי הספר הטובים בארץ במגוון תחומים...

    להתייעצות עם קרן אמסלם
    השאירו פרטים או חייגו
    077-9968815

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות