חידושים בהשתלות שיניים: הטכנולוגיה שתחזיר לך את החיוך

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר ברגר
השאירו פרטים או חייגו
077-9978865

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואת שיניים

    אף על פי שהשתלות דנטליות קיימות בעולם כבר שנים רבות, בשנים אחרונות קרתה בתחום פריצת דרך אמיתית, המאפשרת גם לבצע השתלה יציבה ומדויקת גם במקרים הכי קשים. כיצד זה עובד ומה חשוב מאד לדעת למי שמתכנן לעבור את הטיפול בעצמו?

    צפו בד"ר ברגר מסביר על כך בראיון לתכנית בקו הבריאות

    תחום השתלות השיניים עבר בשנים אחרונות מהפכה של ממש – טכניקות חדשות, ציוד מתוחכם, גישות מתקדמות ואנשים שלא יכלו לחייך קודם ולאכול – יוצאים עם פה חדש.

    ד"ר עוזי ברגר נחשב לאחד המומחים המובילים בתחום ההשתלות הדנטליות.

    ד"ר עוזי ברגר, מה החידושים העיקריים בתחום השתלות השיניים?

    "החידוש כאן הוא יכולת לבצע השתלות בפה נטול שיניים. ישנם מטופלים אשר אצלם לסת עליונה או תחתונה נטולת שיניים וזה מציב אתגר לא פשוט לרופא המשקם דווקא כשמגיעים לשלב השיקום, לאחר ההשתלה עצמה.

    ד"ר ברגר: "היום אנחנו משתמשים בשיטה של גשר ננו-מיל, שמיוצר על ידי חברה ישראלית זו השיטה היחידה שיכולה לאפשר שמירה על היגיינה לאורך זמן מסביר ד"ר עוזי ברגר, "קל מאוד להוריד את המבנה, לנקות ולהחזיר אותו, הוא יציב, למטופל יש ביטחון מלא והוא יכול לטפל בו בכל רגע נתון והוא תלוי רק בעצמו ויחד איתו וכמובן המטופל יכול לאבד ולפצח כל דבר שמתחשק לו".

    "המטרה היא לשקם את המתרפא בצורה שיהיה לו נוח לאכול ולתפקד, הפה זה חלון הראווה שלנו, שנוכל גם לחייך והכי חשוב שתמיד תישמר לו ההיגיינה בלי מעורבות של רופא שיניים, שיוכל לשמור על פה נקי.

    דוד אמונה: "אני 12 שנה אחרי השתלת שיניים אצל ד"ר עוזי ברגר ואני מרגיש מצוין, אני יכול להוריד את הגשר בין רגע, לנקות ולהחזיר חזרה, הוא יציב, אני מפצח אגוזים ואוכל סטייקים, כמו שיניים טבעיות".

    יש מצבים שהשתלה היא לא הבעיה ונדרשת גם השתלת עצם, כדי שיהיה מספיק נפח עצם להכניס את השתל. מה עושים במקרים כאלה?

    ד"ר עוזי ברגר: "בצורתו טבעית ובריאה, השתל חייב להיות מוקף בשלושה ממדים. אנחנו משתדלים שלא לעשות זאת, אבל כשאין ברירה, מבצעים השתלת עצם. מדובר בתהליך שמורכב מכמה פעולות. העצם הטובה ביותר להשתלה היא תערובת של עצם של המתרפא עצמו, אליה מוסיפים עצם (אנושית) שעברה טיפול מסוים ולתוך התערובת הזאת מוסיפים תרכיז של טסיות דם, PRP, שהרופא מכין בזמן הפעולה. השימוש ב-PRP מקנה לתערובת העצם את הייחוד שלה,ריפוי מהיר יותר ותוצאה טובה יותר בסופו של דבר לאורך זמן".

    מה התהליך שעובר המטופל עד לשיקום פה מלא ולכמה זמן זה מחזיק?

    "נותנים לעצם עצמה להיבנות ולהתרפא, זה יכול לקחת עד 9-10 חודשים, ולאחר מכן משתילים שתלים. בשלב השלישי מתחיל תהליך השיקום".

    "השתלת שיניים שנעשית לפי הפרוטוקול הרפואי, עם השתלים הנכונים ולפי שיטת גשר ננו-מיל יכול גם להחזיק כ-20-25 שנה ואף יותר".

    דוד אמונה – אחד המטופלים של ד"ר ברגר שעבר את ההשתלה כבר לפני 13 שנה.

    דוד, איך זה עבר מבחינתך?

    "במקרה שלי הטיפול כלל השתלת עצם בשניים שלושה מקומות בפה, בעיקר חלק העליון, לאחר מכן חצי שנה-שמונה חודשים עד שהעצם מתקשה, השתלות של שתלים, השיקום. אני היום 12 שנה אחרי ההשתלה וזה מרגיש מצוין כמו השיניים הטבעיות שלך".

    לסיגל כליף, מטופלת נוספת של ד"ר עוזי ברגר,היה חלום: לחזור לחייך. גם היא עברה תהליך ארוך של שיקום הפה.

    "אצלי הייתה השתלת עצם רק במקום אחד", היא מספרת.

    סיגל כליף: "השתלת שיניים בשיטה הזו החזירה אותי לחיים, חזרתי לחייך בפה מלא וחזר לי הביטחון" 

    במשך שנים התקבע אצלי שאני לא יכולה לפתוח את הפה. זה כלא אותי בבית, הרגשתי חוסר ביטחון חברתי, סבלתי מאד. כשאתה לא יכול לחייך או לצחוק בפרהסיה – לא יאמן איך זה יכול להשפיע על החיים שלך!"

    ד"ר עוזי ברגר, על מה צריך לשים לב בהשתלת השיניים?

    "השתלת שיניים שנעשית לפי הפרוטוקול הרפואי, עם השתלים הנכונים ולפי שיטת גשר ננו-מיל יכול גם להחזיק כ-20-25 שנה ואף יותר". היום אנחנו משתמשים בשיטה של גשר ננו-מיל, שמיוצר על ידי חברה ישראלית זו השיטה היחידה שיכולה לאפשר שמירה על היגיינה לאורך זמן מסביר ד"ר עוזי ברגר, "קל מאוד להוריד את המבנה, לנקות ולהחזיר אותו, הוא יציב, למטופל יש ביטחון מלא והוא יכול לטפל בו בכל רגע נתון והוא תלוי רק בעצמו ויחד איתו וכמובן המטופל יכול לאבד ולפצח כל דבר שמתחשק לו".

     צפו מה מספרים מטופלים נוספים אחרי השתלת שיניים אצל ד"ר עוזי ברגר בהוד השרון


    ד"ר עוזי ברגר
    שתלים דנטליים
    ד"ר עוזי ברגר הינו רופא שיניים העוסק בהשתלות שתלים דנטליים, בעל מרפאה פרטית בהוד השרון. המרפאה עוסקת בעיקר בהשתלות שתלים, השתלות עצם אוגמנטציות תלת ממידיות ושיקום על גבי שתלים. ד"ר ברגר הינו מבין הרופאים הראשונים...

    להתייעצות עם ד"ר ברגר
    השאירו פרטים או חייגו
    077-9978865

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות