אינויזליין: יישור שיניים שקוף ונסתר איך זה עובד?

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר אידלמן
השאירו פרטים או חייגו
077-8042584

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואת שיניים

    חלק לא מבוטל מהאוכלוסייה סובל משיניים לא ישרות או שיניים עם מרווחים גדולים. בתחום יישור השיניים ישנם מספר טיפולים, הטיפול השכיח ביותר ואולי גם המבוקש ביותר הוא יישור שיניים שקוף ונסתר בשם אינויזליין Invisalign המגיע אלינו מארה"ב. איך זה בדיוק עובד? המדריך המלא

    צפו: ד"ר יצחק אידלמן מסביר על יישור שיניים בשיטות מתקדמות

    הליך יישור שיניים, הינו לא פעם יכול להיות מביך ולא נעים למרבית מהמטופלים אשר נמצאים בגיל בוגר שמעל 18, זהו גיל שבו העיסוק במראה החיצוני והחיוך מעסיק מאוד את המטופלים והם אינם רוצים לעבור טיפול של יישור שיניים באמצעות גשר או בכלל שיידעו שהם עוברים את הטיפול לשם כך הומצא טיפול בארה"ב הנקרא Invisalign.

    סיפורו של שגיא 

    שגיא בעבודתו מקיים פגישות תכופות עם אנשים, הוא חיפש פתרון ליישור שיניים אבל משהו שלא יפריע לו בעבודתו השוטפת וכמובן שירגיש בנוח לחייך, לדבר ולאכול מול אנשים.

    יישור שיניים נסתר (שגיא)

    שגיא: "אני יכול להעיד על עצמי שאין לי שום שינוי באורח החיים, לא באוכל, לא בפגישות, לא בדיבור. אין כמעט הרגשה של כאב, ואני יודע איך תיראה התוצאה הסופית אז כמובן אין לי בעיה לשלם יותר בשביל זה."

    מהו יישור שיניים באמצעות Invisalign?

    Invisalign הוא יישור שיניים שקוף ונסתר מן העין כך שרק הרופא והמטופל יודעים על הטיפול. מדובר בשיטה מיוחדת בה לא משתמשים בגשר אלא בקשתיות שקופות.

    הקשתות עשויות מחומר הנקרא פולימר רפואי קל דק ושקוף והוא בלתי נראה שמרכיבים אותו על מערכת השיניים. לפיכך שיטה זו מתאימה במיוחד לבני נוער מהגילאים 14 ומעלה ולבוגרים מגילאים 18 ומעלה אשר אינם מעוניינים שיידעו שהם עוברים טיפול ליישור שיניים.

    טיפול Invisalign אשר מגיע אלינו מארה"ב , משתמשת בשיטה דיגיטלית וחדשנית באמצעות הדמיה תלת מימדית ממוחשבת של מערכת השיניים ושל תנועות מערכת השיניים בכל שלב בטיפול. הטיפול הוירטואלי עובר דרך האינטרנט לרופא השיניים המטפל שיכול לשנות אותו בהתאם לרצונו. את התוצאה הוירטואלית מציגים גם למטופל.

    אור: "התהליך הוא הכל נפשי, חיצוני, פנימי. אני הרבה יותר מחייך, יש לי הרבה יותר ביטחון, תקשורת עם אנשים. זה היה שווה מאוד! בלי לחשוב פעמיים בכלל!"

    לאלו מצבים טיפול יישור שיניים נסתר Invisalign?

    1. שיניים בולטות.
    2. שיניים עקומות ומסובבות.
    3. מרווחים בין השיניים.
    4. צפיפות בשיניים.

    יישור שיניים שקוף

    מהם שלבי הטיפול ליישור שיניים נסתר באמצעות Invisalign?

    שלב ראשון:  מבצעים הדמיות לשיני המטופל, צילומי רנטגן וסריקות דיגיטליות, או הטבעה דנטלית של מערכת השיניים שלו . תיעוד זה ישמש ליצירת תוכנית טיפול של ClinCheck® 3D, המותאמת אישית למטופל.

    שלב שני:  לאחר התאמה אישית ישלחו הקשתיות אל הרופא המטפל שלך, ממנו תקבל סדרה של קשתיות ליישור שקוף לשימוש יומי, החלפת קשתית תתבצע כל שבוע או שבועיים

    שלב שלישי: מדי 6-8 שבועות יש להגיע לביקור אצל רופא השיניים כדי לצפות את התקדמות הטיפול ולקבל קשתיות חדשות.

    שלב רביעי: בסיום תכנית הטיפול, תצטרכו להרכיב פלטת שימור נסתרת כדי לשמור על מראה השיניים החדשות שלכם.

    מהו משך הזמן הטיפול של Invisalign ?

    בדרך כלל בין שלושה חודשים לשנה.

    מהו היתרון הרפואי של יישור שיניים נסתר באמצעות Invisalign?

    הקשתיות השקופות מתוכננות על ידי מחשב ומאפשרות להזיז כל שן או קבוצת שיניים בנפרד. יתרון זה מאפשר טיפול ממוקד יותר, עובדה החוסכת במקרים רבים זמן טיפול מיותר.

    מהן היתרונות למטופל בטיפול יישור שיניים נסתר באמצעות Invisalign?

    1. בלתי נראה לעין.
    2. הקשתיות של Invisalign הן נשלפות ולפיכך ניתן להרכיב ולהסיר אותן בקלות ולהמשיך ליהנות מהאוכל והשתייה שאתם אוהבים ללא מגבלה.
    3. ספורטאים שעוסקים בספורט מגע יכולים להסיר את הקשתיות לפני הפעילות.
    4. היגיינה טובה יותר: אפשר לצחצח ולנקות את השיניים כרגיל.
    5. הקשתיות של Invisalign מיוצרות מהחומר SmartTrack, מדובר בחומר נוח יותר, נחתך במדויק לפי קו החניכיים של המטופל המבטיח התאמה מדויקת יותר.
    6. פחות מכאיבות מגשר רגיל.

    יישור שיניים שקוף

    מהן החסרונות של טיפול יישור שיניים נסתר של Invisalign?

    על מנת לעבור את ההליך יש לעבור בדיקת התאמה. הטיפול אינו מתאים לכל אחד.


    ד"ר יצחק אידלמן
    רפואת שיניים
    ד"ר יצחק אידלמן הינו רופא שיניים מייסד מרפאת שיניים של ד"ר אידלמן בתל אביב. ד"ר אידלמן מתמחה בשתלים ושיקום שיניים, בעל ניסיון מעל 32 שנה, מורשה מטעם משרד הבריאות לטיפולי שיניים תחת סדציה ו/או הרדמה...

    להתייעצות עם ד"ר אידלמן
    השאירו פרטים או חייגו
    077-8042584

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות

      • איציק פפרמן 12 בינואר 2021 10:58

        ד"ר אידלמן רופא נהדר עם גישה מאוד מיוחדת למטופלים.

         הגב